Ah ok, dan is het wel terecht... gaat het al wat beter nu ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Duvel het volgende:
[..]
Omdat computergekut terwijl deadline en nu niet de kwaliteit kunnen leveren die ik voor ogen had.
Ik heb geleverd wat moest, het gepiep komt volgende week wel. Ik bel nog wel even om alvast sorry te zeggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:34 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah ok, dan is het wel terecht... gaat het al wat beter nu ?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:38 schreef daNpy het volgende:
Deukje:
[ afbeelding ]
Kruizen:
[ afbeelding ]
Kooi achterin incl gordelbuizen:
[ afbeelding ]
Heb ook zat CRT's staan, we donderen die dingen bij bosjes wegquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:16 schreef daNpy het volgende:
Ik heb ook nog een TV over, gratis af te halen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De Philips is in Anneland achtergebleven?
Alle 2 de maanden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
Willen en daadwerkelijk kopen is iets anders heah. Ik heb me best wel in weten te houden dit jaar.
*trots is*
Samsung LED 46 inch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:19 schreef Anne het volgende:
[..]![]()
. We wilden hem allebei hebben, dus tja.. laat dan maar hangen. (ik heb mijn oude TV ook nog)
Ik krijg er op zich wel een mooi bedragje (300 euro) van terug, maar daar heb ik geen nieuwe TV voor. Tenminste, niet wat ik wil hebben.
het jaar is amper 70 dagen oud?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:18 schreef Anne het volgende:
Willen en daadwerkelijk kopen is iets anders heah. Ik heb me best wel in weten te houden dit jaar.
*trots is*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |