kom kom, een beetje hart voor de zaak hequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:31 schreef Freezer het volgende:
Is de dag al voorbij? Ik wil naar huis...
waarom?quote:
Goed stukje is het! Echte waarheid ookquote:
ik heb hem op mn feestbroek gesjeert.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed stukje is het! Echte waarheid ook
Niks kan dat deze week ff overtreffen heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bijna net zo lachwekkend asl dat linkje wat jij me stuurde
Ik zit ZO enorm op mn handen daar.... Maar ik heb mezelf beloofd dat ik minder mensen echt echt ECHT zou kwetsen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:04 schreef Anne het volgende:
Sorry voor mijn opmerking in dat topic btw. Maar ik kon het niet laten
![]()
.
amaai dan kan die nie meer zingen over zijn vliegmachine a sequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit ZO enorm op mn handen daar.... Maar ik heb mezelf beloofd dat ik minder mensen echt echt ECHT zou kwetsen....
Eddy Wally verlamd na hersenbloeding Eddy Wally heeft een hersenbloeding gehad. Zaterdagavond viel de 78-jarige zanger flauw in een Brussels restaurant en werd naar het ziekenhuis gebracht. " Hij is licht verlamd, maar alert", aldus zijn echtgenote. Wally sukkelt al sinds 2003 met zijn gezondheid.
Schuurfeestenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:22 schreef densmee het volgende:
eddy wally die kwam hier in de buurt wel eens optreden, in tentfeesten en schuurfeesten enzo
ik heb hertog Jan staan, kom maar halen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een biertje. Laat ik dat nou net niet in huis hebben.
SD is dichterbijquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb hertog Jan staan, kom maar halen.
SD heeft ook geen bieries meer, buurman heeft alles opquote:
Ow jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
SD heeft ook geen bieries meer, buurman heeft alles op
Neem maar mee, voor in de kast; mooie blikkiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Anne het volgende:
De supermarkt nog dichterbij.
Maar ik ben lui. En ik heb nog wat anders wat op moet; Smirnoff vodka, Gordon's gin en Captain Morgan spiced rum.
Leeg?quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neem maar mee, voor in de kast; mooie blikkies
Nee, nog steeds niet idd.. heb ik toch weer 2 weken gehaaldquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Ow ja. Je hebt geen boodschapjes meer gedaan.
Ons ben zuunig.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:31 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, nog steeds niet idd.. heb ik toch weer 2 weken gehaald
Jaja.. De zak smarties hier ook.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:33 schreef Sounddragon het volgende:
En goed voor de lijn, de snoepkast is ook al een week leeg
Die is nog geen week leegquote:
Terecht, lees maar eens goed om je heen hoeveel van die raketgeleerden zich binnen een jaar aan barrels rijden op de motor; ze bewijzen jaar op jaar dat het gewoon niet kan..quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:45 schreef Anne het volgende:
16-jarigen vanaf november achter het stuur
En voor motoren schroeven ze het omhoog.
Dat maakt me verder ook niet uit.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Terecht, lees maar eens goed om je heen hoeveel van die raketgeleerden zich binnen een jaar aan barrels rijden op de motor; ze bewijzen jaar op jaar dat het gewoon niet kan..
Valt wel mee toch ?? alleen onder begeleiding van een ervaren chauffeur tot je 18e, ik vind het een goed systeemquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:30 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat maakt me verder ook niet uit.
Het gaat mij meer om het omlaag schroeven van de leeftijd voor het autorijden.
Ik heet geen SD, maar:quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kan dit? SD doe eens uitleggen
Omdat computergekut terwijl deadline en nu niet de kwaliteit kunnen leveren die ik voor ogen had.quote:
Ze schroeven die leeftijd niet echt omlaag, je rijdt niet alleen over straat onder je 18e, je begint alleen wat eerder ervaring op te doen, dus als je 'losgelaten' wordt heb je al meer rijervaring. Ik vind dat goedquote:
Klopt, ik had het van de week ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heet geen SD, maar:
Dan heeft ie het tussen die 2 posts aangepast en jij hebt dus automatische updates aan.
Nee, oke, maar niet iedereen die 10 jaar een rijbewijs heeft kan iemand 'begeleiden' (of überhaupt rijdenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ze schroeven die leeftijd niet echt omlaag, je rijdt niet alleen over straat onder je 18e, je begint alleen wat eerder ervaring op te doen, dus als je 'losgelaten' wordt heb je al meer rijervaring. Ik vind dat goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |