kom kom, een beetje hart voor de zaak hequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:31 schreef Freezer het volgende:
Is de dag al voorbij? Ik wil naar huis...
waarom?quote:
Goed stukje is het! Echte waarheid ookquote:
ik heb hem op mn feestbroek gesjeert.quote:Op woensdag 9 maart 2011 17:31 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Goed stukje is het! Echte waarheid ook
Niks kan dat deze week ff overtreffen heurquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bijna net zo lachwekkend asl dat linkje wat jij me stuurde
Ik zit ZO enorm op mn handen daar.... Maar ik heb mezelf beloofd dat ik minder mensen echt echt ECHT zou kwetsen....quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:04 schreef Anne het volgende:
Sorry voor mijn opmerking in dat topic btw. Maar ik kon het niet laten
![]()
.
amaai dan kan die nie meer zingen over zijn vliegmachine a sequote:Op woensdag 9 maart 2011 18:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik zit ZO enorm op mn handen daar.... Maar ik heb mezelf beloofd dat ik minder mensen echt echt ECHT zou kwetsen....
Eddy Wally verlamd na hersenbloeding Eddy Wally heeft een hersenbloeding gehad. Zaterdagavond viel de 78-jarige zanger flauw in een Brussels restaurant en werd naar het ziekenhuis gebracht. " Hij is licht verlamd, maar alert", aldus zijn echtgenote. Wally sukkelt al sinds 2003 met zijn gezondheid.
Schuurfeestenquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:22 schreef densmee het volgende:
eddy wally die kwam hier in de buurt wel eens optreden, in tentfeesten en schuurfeesten enzo
ik heb hertog Jan staan, kom maar halen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb eigenlijk wel zin in een biertje. Laat ik dat nou net niet in huis hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |