Als je je eigen geheim verraadt is het exit (althans dat was in oude SST's zo)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Nou ja, eiiiiiiiiiiiiigenlijk mocht dit gewoon niet toch, je geheim prijsgeven aan een ander?
En dan geen sanctie?
Ik zie weinig verschil nu het geheim bekend isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.
Duhhhhhhhhhquote:
Psies, ik nomineer Benny!quote:
Ja de vuile sletquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil nu het geheim bekend is
Psies, ze doet nog gewoon doorkriebelen! Feeks!quote:
Ik vind het ook lullig, maar alleen van Laura dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Stickertje het volgende:
ik vind het zielig voor karim... laura is echt een hypocriet...
Ahhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je je eigen geheim verraadt is het exit (althans dat was in oude SST's zo)
Als je iemand anders geheim verraadt kan het tactisch zijn.
Dat vind ik ook 't ergstequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat nou 'zonder dat de regels overtreden zijn'. Er staat toch in de regels dat je je geheim niet prijs mag geven aan een ander?
Wat zei die precies ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
hahaha
wat een kutopmerking van de stem
Maanvis heeft gelijk, Laura verraadde Guido zijn geheim, niet hij zelf.quote:
Ze wil volgens mij al vanaf het begin . Soort van opluchtingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig, maar alleen van Laura dan.
Die had het gewoon nog een weekje moeten volhouden tot Karim genoeg geld had.
En die mensen die zo kwaad zijn over dat dealtje hebben eigenlijk gewoon gelijk.
Wat nou 'zonder dat de regels overtreden zijn'. Er staat toch in de regels dat je je geheim niet prijs mag geven aan een ander?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Jo heeft het echt niet gezien...
...slaapwandelde zeker?
Welke overtreden regel heb je gezien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Zónder dat de regels overtreden zijn ?
ik zei al eerder dat je die andere wiki's maar eens moet lezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhh.
Scherp. Dom van me, hij verraadde zijn eigen geheim niet.
Volgens de letter van de wet klopt 't wel. Maar het is een spel en dit past er absoluut niet in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maanvis heeft gelijk, Laura verraadde Guido zijn geheim, niet hij zelf.
En dát staat in de regels, dat je je eigen geheim niet mag verraden.
Waarom je een week langer kut voelen zodat iemand een paar fictieve centen krijgt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig, maar alleen van Laura dan.
Die had het gewoon nog een weekje moeten volhouden tot Karim genoeg geld had.
houden......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
Jut en Jul houdt een spreekbeurt....
En daarna weer gewoon doorkriebelen en frunniken.. zwaar HOOR HOER!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom je een week langer kut voelen zodat iemand een paar fictieve centen krijgt?
Echt hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
Die heb ik gelezen, maar in dit gebeuren had ik het toch niet helemaal in de gaten dat dit 'volgens de regels' was. Ik vind het nogal ehm.... creatief met de regels zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat je die andere wiki's maar eens moet lezen
Hear Hear !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet klopt 't wel. Maar het is een spel en dit past er absoluut niet in.
Nee hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
En toen begon het gefriemel aan die slome ridder.
welke deal?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, de deal tussen Laura, Guido en Strevio is niet in beeld geweest.
Sanctie... kluis halveren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hear Hear !
Ik zeg: Sanctie voor Laura !
Als deelnemers zelf de mazen van het net vinden, is daar m.i. niets mis mee. Maar de dosering waarin naar bepaalde geheimen gehint wordt door de productie, komt niet eerlijk over.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet klopt 't wel. Maar het is een spel en dit past er absoluut niet in.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, de deal tussen Laura, Guido en Strevio is niet in beeld geweest.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef versabommie het volgende:
Ze kan weer zichzelf zijn.. ja jo wat een verschil.. stomme kriebelkut!
Heir Heirquote:[b] Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef Nostalgist het volgende:[
Hear Hear !
Ik zeg: Sanctie voor Laura !
Gaat heel erg spannend worden met een Laura die zichzelf is..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef versabommie het volgende:
Ze kan weer zichzelf zijn.. ja jo wat een verschil.. stomme kriebelkut!
Misschien kan ze wel 2 tegelijk kriebelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hopelijk kan Alex ook tegen kietelen...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gaat heel erg spannend worden met een Laura die zichzelf is..
"Jut en Jul" is een zelfstandig naamwoord....quote:
Weet je Blue, ik voel een bepaalde klik tussen ons!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
ik heb zo'n pestpokketyfus aan de term 'er is een klik tussen ons'
gadverdamme!!
Haar kont komt er wel mooi in uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een lelijke broek heeft Joanna aan, die flatteert niet bepaald
Alles behalve zelfstandigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Jut en Jul" is een zelfstandig naamwoord....
sterf!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je Blue, ik voel een bepaalde klik tussen ons!
Minimaal ..quote:
Dat Strevio zou drukken vooor het geheim van Guido. Dat iis gewooon besproken.quote:
En máátje, ook zo'n braaktitelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
ik heb zo'n pestpokketyfus aan de term 'er is een klik tussen ons'
gadverdamme!!
Back at ya Babe!quote:
Dat was net gewoon ook op tv toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Strevio zou drukken vooor het geheim van Guido. Dat iis gewooon besproken.
Kut op!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hoezo? we worden een leuk setje
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:09 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
hoezo? we worden een leuk setje
Ja dat zonden ze net uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Strevio zou drukken vooor het geheim van Guido. Dat iis gewooon besproken.
Dat schijnt ook nog te komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Ik dacht dat we zelf missies mochten verzinnen...
Je mag ze best verzinnen hoor, maar daar doen ze niets meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
Dat is reality 3.0....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef flugeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat schijnt ook nog te komen.
Maar om de overgang niet te groot te maken van niets naar iets () eerst even dit.
Denk ik. Baby steps enzo.
zomg wat slechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Soury het volgende:
We kunnen missies kiezen.. Impossible zit er niet bij
Dan jankt ze weer 2 dagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Arghhhh, laat Mo bij de genomineerden zitten
Ze hadden genomineerd voordat Maik terug kwam toch?
En we blijven allemaal kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
Dus nu gaat Karim bewoners verleiden tot een dansje, Alexje kirt met z'n hese stemmetje tegen oma, en Monique is druk op zoek naar iets waaruit weer blijkt dat de hele wereld tegen haar is en zij enorm zielig boehoe.
Die streamlocks zijn zo gek nog niet.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ze hadden genomineerd voordat Maik terug kwam toch?
quote:
Broertje van Jurien? Mis ik iets??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
Ah kijk hoe lief zuur het broertje van Jurien weer aan de gang is :
[ afbeelding ]
Ah, een lurkert.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
Daar kijken we toch voor ?quote:
Da's anders precies hetzelfde als waar wij hier over klagen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef versabommie het volgende:
[ afbeelding ]
600 kijkers?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's anders precies hetzelfde als waar wij hier over klagen?
Wij klagen niet, wij zuigen duimen, aldus Jurienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's anders precies hetzelfde als waar wij hier over klagen?
Een dansje met je lul in de gitaar hebben we idd al gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:12 schreef Ecila111 het volgende:
Tip voor Karim alvorens de chachacha:TREK WAT AAN!!!
Zijn we het weer eens, maatje!quote:
Wie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij klagen niet, wij zuigen duimen, aldus Jurien
Nee echt??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Een dansje met je lul in de gitaar hebben we idd al gezien.
Al zet je een feestvlaggetje in een drol...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Greys het volgende:
Karim zijn missie, ik wil hem zien dansen![]()
Maar eh... Bart doet het voor zijn doen gewoon goed vanavond
zometeen nominaties zijn live tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
On stream ligt iedereen op bed, er is niets live?
Ja maar dat wat dat broertje nu tweet is toch hetzelfde als dat flugeltje hier net roept en wij? Of is het nu ineens hipperdepip om anti-het-broertje-van-Jurien te zijn ofzo, heb ik die rage gemist?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Wij klagen niet, wij zuigen duimen, aldus Jurien
Ik denk het ook. Guido's trailerbijdrage doet het ook vermoeden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Day het volgende:
Sharon en sofia zitten er zeker bij, denk ik.
Laura, Sofia en Mo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Sofia, Laura en Joanna ?
After the break...
Hooguit de uitslag, maar daarover begin ik nu ook te twijfelenquote:
fijn... tegen mijn voorruit...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef markna het volgende:
* marknasmijt chips bier en pizza,s in het topic
308kquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef D. het volgende:
Dat ze iedere dag iets live doen is wel een goed idee.
Iemand die weet wat de kijkcijfers gisteren waren?
Dan hadden de bewoners nu op de bank moeten zitten....quote:
Er is al genomineerd maar dat mochten wij niet zien, er was toen een SL op de streams. De exclusieve beelden zijn voor de uitzending.quote:
Wat was het ook alweer 6060?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
fijn... tegen mijn voorruit...
wat is het nummer van carglass?
088-0406123.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
fijn... tegen mijn voorruit...
wat is het nummer van carglass?
Ik had de reactie in 't huis verwacht als 'live'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Er is al genomineerd maar dat mochten wij niet zien, er was toen een SL op de streams. De exclusieve beelden zijn voor de uitzending.
Kan toch alleen de uitslag zijn? Er is gisteren al genomineerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Hooguit de uitslag, maar daarover begin ik nu ook te twijfelen.
Dat is goed toch?quote:
ach je moet zijn repertoir lezen, dan zie je zijn "600 extra kijkers" wat beter in perspectief .. wij zeiken om te zeiken, hij en Jurien doen het omdat Jurien al vanaf week 1 niet terug mag volgens een door Jurien hier op FOK! LEGEN...wait for it.. DARY scriptquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat wat dat broertje nu tweet is toch hetzelfde als dat flugeltje hier net roept en wij? Of is het nu ineens hipperdepip om anti-het-broertje-van-Jurien te zijn ofzo, heb ik die rage gemist?
Na, die kale vond het nodig om te twitteren dat hier alles uit de duim gezogen werd. En negeren dat hij dat doet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat wat dat broertje nu tweet is toch hetzelfde als dat flugeltje hier net roept en wij? Of is het nu ineens hipperdepip om anti-het-broertje-van-Jurien te zijn ofzo, heb ik die rage gemist?
Ik ga met je mee, en dan die kop van Joanna.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Nostalgist het volgende:
Sofia, Laura en Joanna ?
After the break...
die heb al een klusjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
thnx... kan ik ook wel aan mijn verzekeringsmannetje geven
Die komt toch zo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had de reactie in 't huis verwacht als 'live'.
Ik denk dat de stem ze zo op de rode bank zet oid, om over de nominaties te babbelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik had de reactie in 't huis verwacht als 'live'.
dan mogen ze wel opschieten.. alex is niet zo snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ik denk dat de stem ze zo op de rode bank zet oid, om over de nominaties te babbelen.
Voor de redactie wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Dus er is al bekend wie er zijn genomineerd?
neeheequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Niet live, maar voor de streamers, tenminste dat hoop ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
dan mogen ze wel opschieten.. alex is niet zo snel
En de bekendmaking is misschien zo live idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef iBenny het volgende:
Ze mag niet weg hoor !!! Zij is mijn drijfveerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga met je mee, en dan die kop van Joanna.
Ik vind jouw steeds terugkerend gepiep daarover in de COS topics eerlijk gezegd minstens zo kinderachtig. Maar da's offtopic en persoonlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach je moet zijn repertoir lezen, dan zie je zijn "600 extra kijkers" wat beter in perspectief .. wij zeiken om te zeiken, hij en Jurien doen het omdat Jurien al vanaf week 1 niet terug mag volgens een door Jurien hier op FOK! LEGEN...wait for it.. DARY script
gesneden bij het scherenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Bastard het volgende:
Zit er nou een pleiser op de tepel bij Karim?
Yup, borsthaarscheerfail.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Bastard het volgende:
Yep. Uitgeschoten met scherenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Bastard het volgende:
jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Bastard het volgende:
Ja dan moet je maar naar een huis in Porto stemmen heurquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind jouw steeds terugkerend gepiep daarover in de COS topics eerlijk gezegd minstens zo kinderachtig. Maar da's offtopic en persoonlijk
Nou hop, laat Mo d'r paniekhoofd zien vlak voordat ze zich weer hysterisch ter aarde stort
ken de?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ja dan moet je maar naar een huis in Porto stemmen heur
Dan verdwijnt iequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Loopt Karims kalender op zijn borst net als die van de Maya's ook maar tot 2012?![]()
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Caland het volgende:
Live op TV: IK MOET EEN TAMPON IN M'N KUT DOEN
Hoppaa, daar gaan weer 50.000 kijkers.
hahahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Caland het volgende:
Live op TV: IK MOET EEN TAMPON IN M'N KUT DOEN
Hoppaa, daar gaan weer 50.000 kijkers.
Ja blad aan een boom dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
Whehehe Bart, je krijgt ooit echt de smaak nog eens te pakken.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Nostalgist het volgende:
Bart met humor !!!!
Sofia, hoop dat ie lekker zit....![]()
Uitzendingen staan op de site dacht ikquote:
Kan ze zo weer lekker janken.quote:
ik gok dat dit niet op de website komtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Uitzendingen staan op de site dacht ik
Die is er ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:27 schreef Injetta het volgende:
Waar is Maik nou??
Het is toch live? Dan moet hij er toch zijn nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |