Als je je eigen geheim verraadt is het exit (althans dat was in oude SST's zo)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Nou ja, eiiiiiiiiiiiiigenlijk mocht dit gewoon niet toch, je geheim prijsgeven aan een ander?
En dan geen sanctie?
Ik zie weinig verschil nu het geheim bekend isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Karim had geen geld. Ze wisten dat ze 't geen week meer vol gingen houden.
Duhhhhhhhhhquote:
Psies, ik nomineer Benny!quote:
Ja de vuile sletquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Ik zie weinig verschil nu het geheim bekend is
Psies, ze doet nog gewoon doorkriebelen! Feeks!quote:
Ik vind het ook lullig, maar alleen van Laura dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:00 schreef Stickertje het volgende:
ik vind het zielig voor karim... laura is echt een hypocriet...
Ahhhhhhhhhhh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Als je je eigen geheim verraadt is het exit (althans dat was in oude SST's zo)
Als je iemand anders geheim verraadt kan het tactisch zijn.
Dat vind ik ook 't ergstequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
Wat nou 'zonder dat de regels overtreden zijn'. Er staat toch in de regels dat je je geheim niet prijs mag geven aan een ander?
Wat zei die precies ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Blue Thunder het volgende:
hahaha
wat een kutopmerking van de stem
Maanvis heeft gelijk, Laura verraadde Guido zijn geheim, niet hij zelf.quote:
Ze wil volgens mij al vanaf het begin . Soort van opluchtingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig, maar alleen van Laura dan.
Die had het gewoon nog een weekje moeten volhouden tot Karim genoeg geld had.
En die mensen die zo kwaad zijn over dat dealtje hebben eigenlijk gewoon gelijk.
Wat nou 'zonder dat de regels overtreden zijn'. Er staat toch in de regels dat je je geheim niet prijs mag geven aan een ander?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Dr_Greene het volgende:
Jo heeft het echt niet gezien...
...slaapwandelde zeker?
Welke overtreden regel heb je gezien?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Nostalgist het volgende:
Zónder dat de regels overtreden zijn ?
ik zei al eerder dat je die andere wiki's maar eens moet lezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ahhhhhhhhhhh.
Scherp. Dom van me, hij verraadde zijn eigen geheim niet.
Volgens de letter van de wet klopt 't wel. Maar het is een spel en dit past er absoluut niet in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maanvis heeft gelijk, Laura verraadde Guido zijn geheim, niet hij zelf.
En dát staat in de regels, dat je je eigen geheim niet mag verraden.
Waarom je een week langer kut voelen zodat iemand een paar fictieve centen krijgt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het ook lullig, maar alleen van Laura dan.
Die had het gewoon nog een weekje moeten volhouden tot Karim genoeg geld had.
houden......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
Jut en Jul houdt een spreekbeurt....
En daarna weer gewoon doorkriebelen en frunniken.. zwaar HOOR HOER!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef D. het volgende:
[..]
Waarom je een week langer kut voelen zodat iemand een paar fictieve centen krijgt?
Echt hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Nostalgist het volgende:
God..
Die heb ik gelezen, maar in dit gebeuren had ik het toch niet helemaal in de gaten dat dit 'volgens de regels' was. Ik vind het nogal ehm.... creatief met de regels zeg maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik zei al eerder dat je die andere wiki's maar eens moet lezen
Hear Hear !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet klopt 't wel. Maar het is een spel en dit past er absoluut niet in.
Nee hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
En toen begon het gefriemel aan die slome ridder.
welke deal?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, de deal tussen Laura, Guido en Strevio is niet in beeld geweest.
Sanctie... kluis halveren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hear Hear !
Ik zeg: Sanctie voor Laura !
Als deelnemers zelf de mazen van het net vinden, is daar m.i. niets mis mee. Maar de dosering waarin naar bepaalde geheimen gehint wordt door de productie, komt niet eerlijk over.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Volgens de letter van de wet klopt 't wel. Maar het is een spel en dit past er absoluut niet in.
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef beequeen het volgende:
Nogmaals, de deal tussen Laura, Guido en Strevio is niet in beeld geweest.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef versabommie het volgende:
Ze kan weer zichzelf zijn.. ja jo wat een verschil.. stomme kriebelkut!
Heir Heirquote:[b] Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef Nostalgist het volgende:[
Hear Hear !
Ik zeg: Sanctie voor Laura !
Gaat heel erg spannend worden met een Laura die zichzelf is..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef versabommie het volgende:
Ze kan weer zichzelf zijn.. ja jo wat een verschil.. stomme kriebelkut!
Misschien kan ze wel 2 tegelijk kriebelen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:05 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Hopelijk kan Alex ook tegen kietelen...
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Gaat heel erg spannend worden met een Laura die zichzelf is..
"Jut en Jul" is een zelfstandig naamwoord....quote:
Weet je Blue, ik voel een bepaalde klik tussen ons!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
ik heb zo'n pestpokketyfus aan de term 'er is een klik tussen ons'
gadverdamme!!
Haar kont komt er wel mooi in uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een lelijke broek heeft Joanna aan, die flatteert niet bepaald
Alles behalve zelfstandigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
"Jut en Jul" is een zelfstandig naamwoord....
sterf!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
Weet je Blue, ik voel een bepaalde klik tussen ons!
Minimaal ..quote:
Dat Strevio zou drukken vooor het geheim van Guido. Dat iis gewooon besproken.quote:
En máátje, ook zo'n braaktitelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Blue Thunder het volgende:
ik heb zo'n pestpokketyfus aan de term 'er is een klik tussen ons'
gadverdamme!!
Back at ya Babe!quote:
Dat was net gewoon ook op tv toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat Strevio zou drukken vooor het geheim van Guido. Dat iis gewooon besproken.
Kut op!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |