Kweeniet, heet wordfeudquote:
Moet je even kijken of je een app daarvoor hebt. Zo zomaar kunnen.quote:
Wat?quote:
Doe maar, lekker tv kijken op bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe kijken
ik voel me opeens zo belabberd
Ik ga zo echt naar bed
Als je afgelopen nacht amper geslapen hebt, moet je dat lekker doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe kijken
ik voel me opeens zo belabberd
Ik ga zo echt naar bed
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.
O ik neem naar Roger nog een collega mee, we hebben nog een kaartje kunnen krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je afgelopen nacht amper geslapen hebt, moet je dat lekker doen.
Auwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.
Irri hequote:
Wut?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
Benny, heb jij engels aanstaan ofzo? Godin is niet goed.
Nee, gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
Benny, heb jij engels aanstaan ofzo? Godin is niet goed.
Lekker in hun sop gaar laten koken!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Echt... Nu gaan er slachtoffers vallen.
Er is maar één dag gecontroleerd op de markt. Ja sufkutten, had dat dan gezegd. 'Maar dan kun je vanavond toch mee?'
Ja flikker even een heel eind op, ik zit al in pyama.
Dan trek je kleren aan en ga je alsnog?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Echt... Nu gaan er slachtoffers vallen.
Er is maar één dag gecontroleerd op de markt. Ja sufkutten, had dat dan gezegd. 'Maar dan kun je vanavond toch mee?'
Ja flikker even een heel eind op, ik zit al in pyama.
Ja, en Simone en Anne vieren dus van donderdag op vrijdag hun verjaardag, en nou weet ik dus niet wat ik moet doen. Als ik ga, dan ga ik tegen mijn zin in en is de sfeer gespannen. Ga ik niet, dan is het over voor altijd en zal ik er uiteindelijk nog de schuld van krijgen ook.quote:
Je snapt het punt niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan trek je kleren aan en ga je alsnog?
Morgen of overmorgen even bellen en uitpraten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en Simone en Anne vieren dus van donderdag op vrijdag hun verjaardag, en nou weet ik dus niet wat ik moet doen. Als ik ga, dan ga ik tegen mijn zin in en is de sfeer gespannen. Ga ik niet, dan is het over voor altijd en zal ik er uiteindelijk nog de schuld van krijgen ook.
En ik heb al 7,50 betaald voor één van de cadeau's.
Er zit weinig anders op, want als ik wacht tot zij uit zichzelf iets van zich laten horen kan ik wachten tot ik een ons weeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen even bellen en uitpraten?
Dan is het 'ja jij kwam niet naar onze verjaardag, terwijl je wel mocht kohomen'... (Denk er even een enorme jankstem onder.)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
Waarom is het voor altijd over als je niet gaat?
Bel je alleen Anne om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het 'ja jij kwam niet naar onze verjaardag, terwijl je wel mocht kohomen'... (Denk er even een enorme jankstem onder.)
Ik kan Anne niet goed uitleggen, kan haar ook niet met iemand vergelijken, maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze dat zo uitspeelt dat ik de slechte ben en Simone en Marieke lopen vanzelf mee.
O ik dacht dat dat om vanavond gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het 'ja jij kwam niet naar onze verjaardag, terwijl je wel mocht kohomen'... (Denk er even een enorme jankstem onder.)
Ik kan Anne niet goed uitleggen, kan haar ook niet met iemand vergelijken, maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze dat zo uitspeelt dat ik de slechte ben en Simone en Marieke lopen vanzelf mee.
Ooh, er bestaat zelfs een kans dat ze bij Anne zijn ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Bel je alleen Anne om het uit te leggen.
Ik heb zo het idee dat die andere twee het dan ook binnen notime weten.
Ze hebben gewoon geen begrip voor de situatie van iemand anders. En hun wil is wet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, er bestaat zelfs een kans dat ze bij Anne zijn ofzo.Gisteren waren ze met zijn allen bij Anne, toen probeerde ik het er ook over te hebben, via msn dan wel maarja, alleen ik kreeg alleen maar naar mijn hoofd geslingerd dat het mijn fout was dat ik niet naar de markt ging :
), en zij zaten daar met zijn vieren, dus ik zat echt tegen beton te praten en het was gewoon vier tegen één.
Ja kom op zeg, je respecteert elkaar toch en als ik ergens geen zin in heb mag ik dat toch zeker wel zelf bepalenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen begrip voor de situatie van iemand anders. En hun wil is wet.
Misschien ben ik het stiekem wel een beetje met KAlly eens.
Dat van vanavond is gewoon weer dat ze na zondag al wisten dat er niet meer gecontroleerd werd, en ze dat niet zeggen, want dan had ik ook nog twee avonden kunnen gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat om vanavond ging
En sorry maar wil je wel zulke vriendinnen? Dat zijn geen vriendinnen
Nee dat snap ik helemaal, laat ze lekker de rambam krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van vanavond is gewoon weer dat ze na zondag al wisten dat er niet meer gecontroleerd werd, en ze dat niet zeggen, want dan had ik ook nog twee avonden kunnen gaan.
En nou was Lieve aan het vertellen dat Merle op de markt was, dus ik zeg: die zit in de derde! Zegt ze: ja, er werd alleen de eerste dag gecontroleerd. Ik zo: had dat dan gezegd! Lieve: Ja je kan nog mee.
En dan hoeft het niet mee.
En van mij hoeft het dus niet meer, vandaar dat ik dus niet naar die verjaardag wil gaan en geen zin heb om weeeer de eerste stap te moeten nemen om het goed te maken.
Dan laat je het toch lekker zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van vanavond is gewoon weer dat ze na zondag al wisten dat er niet meer gecontroleerd werd, en ze dat niet zeggen, want dan had ik ook nog twee avonden kunnen gaan.
En nou was Lieve aan het vertellen dat Merle op de markt was, dus ik zeg: die zit in de derde! Zegt ze: ja, er werd alleen de eerste dag gecontroleerd. Ik zo: had dat dan gezegd! Lieve: Ja je kan nog mee.
En dan hoeft het niet mee.
En van mij hoeft het dus niet meer, vandaar dat ik dus niet naar die verjaardag wil gaan en geen zin heb om weeeer de eerste stap te moeten nemen om het goed te maken.
Precies, zo zegt mama dat ook altijd, en die kent haar goed zat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
Lieve klinkt als een met de wind meewaaiert, en waar het het leukste is ben ik te vinden.
Wij hadden vroeger een vriendin die mocht ook niet uit, dan gingen wij eerst bij haar zitten geiten tot we uit gingen, zodat ze wist dat zij ook meetelde, dat vond ze echt heel erg fijn
Nou dat, lekker boeiend een kwartier extra.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, zo zegt mama dat ook altijd, en die kent haar goed zat.
En dat willen ze dus niet, want dan zijn ze 'uit de richting'. Maar zij zijn met zijn vieren, zij kunnen in het donker naar hier fietsen en terug, ik mag dat niet alleen niet naar hen.
Vanuit hier is het een kwartier naar de markt en van de markt een kwartier naar waar zij wonen, dus van hier naar daar is het een half uur.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
Okay, thanks, ik voel me stukken beter.
Ik ga sowieso níet naar die verjaardag en laat me ook niet ompraten, en maandag na de vakantie merk ik het allemaal wel. Ik kan goed zat met andere omgaan, heb ook vrienden buiten hen, zij hebben echt alleen elkaar.
En als een van hen uiteindelijk nog naar mij komt dan weet ik wel dat die het wel echt wil.
Dat klinkt verstandig, en inderdaad laat ze maar naar jou toe komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
Okay, thanks, ik voel me stukken beter.
Ik ga sowieso níet naar die verjaardag en laat me ook niet ompraten, en maandag na de vakantie merk ik het allemaal wel. Ik kan goed zat met andere omgaan, heb ook vrienden buiten hen, zij hebben echt alleen elkaar.
En als een van hen uiteindelijk nog naar mij komt dan weet ik wel dat die het wel echt wil.
Bert en Geer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo, eerst die twee katten maar even uit elkaar getrokken, het is in tijden nog nooit zo erg geweest.
Bert is de strekste, en dat weet ie, maar Geer blijft uitlokken, domme doos.
Bert zit nu op de gang en probeert door de deur heen te graven.
Ja, ik heb Geer nu bijna 2 jaar, en dat ten tijde van dat Geer en Goor nog een beetje hip en happening waren. Afgelopen zomer kwam daar Bert bij. Ik riep altijd dat de tweede dan Goor zou gaan heten, maar dat vond ik toen niet leuk meer.quote:
Nee snap ik, ik vind Bert een leuke naam.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, ik heb Geer nu bijna 2 jaar, en dat ten tijde van dat Geer en Goor nog een beetje hip en happening waren. Afgelopen zomer kwam daar Bert bij. Ik riep altijd dat de tweede dan Goor zou gaan heten, maar dat vond ik toen niet leuk meer.
En Bert is stiekem een beetje geinsprireerd op Bert van Marwijk, maar dat hoeft niet iedereen te weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee snap ik, ik vind Bert een leuke naam.
Nou... Het is een meer originele verklaring dan Bert van Bert en Ernie.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef JJH het volgende:
[..]
En Bert is stiekem een beetje geinsprireerd op Bert van Marwijk, maar dat hoeft niet iedereen te weten.
En dan de volgende twee katten Goor en Ernie noemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Het is een meer originele verklaring dan Bert van Bert en Ernie.
Ik heb I Spy aanstaan, maar volg het niet echt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef Lutte het volgende:
Ik ga nog even een paar afleveringen Anubis kijken.
Eigenlijk is dit NCIS-uur, maar school plaatst alle Rome-bijeenkomsten en andere avonddingen op dinsdag dus ik kan het amper meer volgen.
Hij wou kroelen, dus dan ga je op de laptop staanquote:
Een andere UIquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou... Het is een meer originele verklaring dan Bert van Bert en Ernie.
Logische verklaring.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij wou kroelen, dus dan ga je op de laptop staan
Ik vind Gwyneth echt een draak normaal, maar ze is nu echt goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef iBenny het volgende:
Hier wordt het opgenomen omdat we Private Practice kijken
Ja, ik was even heel vrolijk, maar zoals altijd als ik me een keer goed voel is er weer hommeles thuis dus ik ga weer terug.quote:
Knuffel terug.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Knuffel voor Lutte dan nog even snel. En voor eenieder die er behoefte aan heeft.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, ik was even heel vrolijk, maar zoals altijd als ik me een keer goed voel is er weer hommeles thuis dus ik ga weer terug.
Ik ging chocomel opwarmen, ik sta daar eerst een eeuwigheid te wachten, zie ik niemand, dan probeer ik met een opscheplepel die zooi in mokken te krijgen, staan er twee mensen hyper achter me, eentje beukt die lepel nog uit mijn hand, chocomel in mijn haar, ik overstuur omdat de chocomel overal zit, stel ik me weer aan (aldus muttie), ruzie.quote:
Whut waarom?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ging chocomel opwarmen, ik sta daar eerst een eeuwigheid te wachten, zie ik niemand, dan probeer ik met een opscheplepel die zooi in mokken te krijgen, staan er twee mensen hyper achter me, eentje beukt die lepel nog uit mijn hand, chocomel in mijn haar, ik overstuur omdat de chocomel overal zit, stel ik me weer aan (aldus muttie), ruzie.
Omdat ik me aan zou stellen!quote:
Wat let je?quote:
Nou jaaaaa.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef Lutte het volgende:
[..]
Omdat ik me aan zou stellen!
1) Mijn kleren, haar, de hele vloer, het fornuis, alles eigenlijk zit onder de chocomel omdat Ron me in mijn buik porde terwijl ik chocomel op stond te scheppen (dat doe je toch niet?!?!) en ik had al zeventien keer gevraagd of ie rustig wou doen.
2) Ik begin met dweilen, lichtelijk overstuur en daardoor ga ik snel ademen, mama zeikt dat ik rustig moet doen, maar ik was niet rustig. Zegt ze: als je hier al niet tegen kan moet je geen moeder worden. (Als ik alles niet moet doen wat ik volgens haar niet kan krijg ik een heel saai leven.)
3) Ik hoor ze naar de kamer lopen met zijn tweeën en mama ook nog tegen Ron zeggen dat ik me aanstel en zuchten enzo. (Ron en ik zijn gelijkwaardig lijkt me dus ik vind niet dat ze over mij tegen Ron mag klagen.) (En ook nog denken dat ik dat niet hoor.)
Dus nu: zit ik overstuur op de bank en ben hartstikke misselijk en krijg niks meer naar binnen en ben voor de zoveelste keer gesterkt in mijn idee dat ik vooral niks leuks moet proberen te doen want het eindigt toch altijd zo.
Oh ja, heb even Totoro. Soms zit ik in die fase.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wilde pinguin roepen, maar je hebt een adere ava.
Nee, maar zo gaat het altijd, want Ron kan níks verkeerd doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou jaaaaa.
Dus je kon er zlf eigenlijk niets aan doen, begint gelijk met opruimen en dan is het nog niet goed?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, maar zo gaat het altijd, want Ron kan níks verkeerd doen.
Ron port mij in mijn buik als ik met kokendheet spul bezig ben: hij probeert alleen lief te doen.
Ik zou dat bij Ron doen: hele scheldpartij of ik wel goed bij mijn hoofd ben.
En papa staat onder de douche dus ik moet met koud water de chocomel uit mijn haar halen en dat lukt niet.
Ik ga wel weer een keer het tweede seizoen van mijn zus lenen als die uit is op dvd. Ik kom er gewoon niet aan toe om series op tv te volgen.quote:
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ga wel weer een keer het tweede seizoen van mijn zus lenen als die uit is op dvd. Ik kom er gewoon niet aan toe om series op tv te volgen.
Dat is het ideale aan dvd's ja, deed ik met Gooische vrouwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Kan ik gewoon drie of vier afleveringen achter elkaar aandoen als ik zin en tijd heb.
Ik heb ook de box van That 70s show. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan de vierde keer ga beginnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is het ideale aan dvd's ja, deed ik met Gooische vrouwen
Die serie is zo baasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook de box van That 70s show. Ik denk dat ik binnenkort maar eens aan de vierde keer ga beginnen.
Die ouders zijn zo geweldigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vind het misschien wel de best comedie ooit.
Jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Kitty.
Red.
I'm about to put a million foot in your ass. Dumbass!
Ken ik zo een twee drie niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
Ik vind Modern Family trouwens ook goed, ik moest even wennen maar
Is nu op rtl5quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb I Spy aanstaan op 7, zit te Angrybirden en te fokken.
Gaat prima, alleen krijg ik niet zo veel van de film mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
En dan zeggen dat mannen niet kunnen multi-tasken
Ik train pokemon in P. Blackquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb I Spy aanstaan op 7, zit te Angrybirden en te fokken.
Ga dan maar lekker slapen, truste lieffiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke slapie doen, ook weet pijn in me buik. Denk toch de stresswerk en aanstaande maandag natuurlijk
Trusten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Ikke slapie doen, ook weet pijn in me buik. Denk toch de stresswerk en aanstaande maandag natuurlijk
Oh, zit van alles online te doen, om dat te testenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Waar ben jij nu?
Ik ben net voorbij gym 7
Trusten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Dat zijn de besten, ik lig ook nog steeds dubbel om That 70s show.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef Lutte het volgende:
Ik heb tranen over mijn wangen van het lachen om een kinderserie, een aflevering die ik al een keer of tien gezien heb en al drie of vier keer heb gelezen in het boek... En hij blijft zo leuheeeuk.
Trustenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef charmed_angel het volgende:
Das ook echt heerlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zijn de besten, ik lig ook nog steeds dubbel om That 70s show.
O whoopieeeeeeeeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg les over de menopauze bij Desperate Housewives![]()
Truste?quote:
Nee, nog een half uurtje denk ik. De laatste dagen zit ik meestal tussen 20.00 en 21.45 te lezenquote:
Ik ook van jou heerlijk haantje van mequote:
Je weet maar nooit waar je het voor nofig hebt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef iBenny het volgende:
Ik krijg les over de menopauze bij Desperate Housewives![]()
Dat is een herhalingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
Benny House is er, en volgens mij een goeie
Meisje die niks voelt als ze gewond raakt
Oh ik kijk het niet zoveelquote:
Lekker valse, gemene en cynische dokterquote:
Ik ook niet..quote:
Ah, dat had ik kunnen zijn als ik de juiste opleiding had.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Lekker valse, gemene en cynische dokter
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat had ik kunnen zijn als ik de juiste opleiding had.
Ik denk dat ik erger ben, ik kijk ook geen voetbalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Maar ja mij tv-gedrag zal wel bekend zijn hier ondertussen..
Docu's? En spongebob?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ook niet..
Maar ja mij tv-gedrag zal wel bekend zijn hier ondertussen..
Bier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Kally het volgende:
Bizar, 40,5 graden koorts en niet eens zweten
Zelden..quote:
Het is eens wat anders dan dat gelul over de CITOquote:
http://en.wikipedia.org/w(...)pain_with_anhidrosisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is eens wat anders dan dat gelul over de CITO
Okee, dat kan. Als ik bij PSV in het stadion ben geweest, wil ik Studio Sport ook wel eens overslaan hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk dat ik erger ben, ik kijk ook geen voetbal
Je hebt me blij gemaaktquote:
Ik heb die opleiding toch heul niet gedaan!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Kally het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)pain_with_anhidrosis
Ja maar je kan wel lezen en Engelsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb die opleiding toch heul niet gedaan!
I hope so.quote:
Pfff en hoe kom je nou aan die snee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
Omg.. 2315 thuis en 0615 weer de trein in..
En mn snee jeukt!
Dan moet je krabben!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En mn snee jeukt!
Hoe de ding houd je het vol?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En mn snee jeukt!
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef PatriQue89 het volgende:
En mn snee jeukt!
Over welke jeukende snee had zij het dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar dat is een goed teken, dan geneest ie. Tenminste, dat is wat mijn moeder vroeger altijd zie.
Pheno slaapt ook altijd maar een paar uurtjes toch?quote:
Ja, er is veel te veel te doen in bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Pheno slaapt ook altijd maar een paar uurtjes toch?
Slaap zequote:
Welterustenquote:
Jep, koken enzoquote:
Precies, winkwink, nudge nudge.quote:
Mijn zieke geest denkt hierbij doorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik bukte, kwam overeind, en snee aan een stelling.. Met een scherpe rand..
Auwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja, ik bukte, kwam overeind, en snee aan een stelling.. Met een scherpe rand..
quote:
"Bubba" schalt door mijn hoofd.quote:
Haaiquote:
ik hoef mrogen maar tot 13.00 en do vrij, en vr tot 13.00 en zaterdag gaan ze me vrij plannen als het lukt!quote:
Ja dat valt bij Pheno onder de noemer kokenquote:
En met wat pech strijken zeker?quote:
quote:
Godverquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten, en ook eens een goede nachtrust pakken, na vannacht
Truste voor straks
truste kalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:22 schreef Kally het volgende:
Ik ga afsluiten, en ook eens een goede nachtrust pakken, na vannacht
Truste voor straks
Dood is zo... dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Zeau, wat is het hier opeens deaud jonguh!
heb je dat al eens hardop uitgesproken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Als ik later ooit kinderen krijg, en dan een meisje.. Noem ik d'r Zoa! (Maar ik acht de kans klein)
Na het zien van dat plaatje geloof ik het niet meer. Als de aarde echt rond zou zijn was die eerste er allang afgevallenquote:
4 flessen wijn, chips en wat bier.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:29 schreef charmed_angel het volgende:
@iBenny hadden ze gisteravond nog drank gekregen?
Het verbaaast me niet eens meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best weinig
Ze moeten weer een cocktail party krijgen
ik krijg het niet op.quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is best weinig
Ze moeten weer een cocktail party krijgen
Jij ook, pingwing. Nintendo toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:46 schreef Pheno het volgende:
Ik ga het kantoor maar eens in. Veel plezier allen.
Dat klopt.. is alleen voor Androidquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee niet op Iphone/Ipad te downloaden
Vraag me ten zeerste af of het in Nederland ook zo wordtquote:
Geen idee... ben benieuwdquote:Op woensdag 9 maart 2011 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag me ten zeerste af of het in Nederland ook zo wordt. Iets zegt me van niet.
Maakt niet uit, het is zaterdagavondvermaak. Is het goed dan geniet je daarvan, is het slecht van de reacties op FOK!.quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Vraag me ten zeerste af of het in Nederland ook zo wordt. Iets zegt me van niet.
quote:
En jij denkt dat dat werkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 09:59 schreef iBenny het volgende:
Dan zeg je dat je al plannen hebt gemaakt, dat je al bent meegeweest zaterdag en er nu geen zin in hebt.
...op een rustige manier
dan heb je idd pechquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat werkt?
Aangezien zij nog steeds mogen bepalen wat ik doe en daar uitgebreid gebruik van maken, kan ik maar beter meegaan in plaats van er iets van te zeggen, want dan ontketen ik toch wel een oorlog en dan is de sfeer dubbel zo kut met het winkelen.
Ja en dat haat ik echt.quote:
zeg dat je nog huiswerk hebt!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat werkt?
Aangezien zij nog steeds mogen bepalen wat ik doe en daar uitgebreid gebruik van maken, kan ik maar beter meegaan in plaats van er iets van te zeggen, want dan ontketen ik toch wel een oorlog en dan is de sfeer dubbel zo kut met het winkelen.
Dat zei ik dus! Zegt ze: ja je gaat niet de hele vakantie huiswerk maken!quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zeg dat je nog huiswerk hebt!
Maar dat is wel vaker met vakantiesquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja en dat haat ik echt.
1) Anne zou vanmiddag bellen.
2) Ik zou vanavond ergens film gaan kijken.
3) Ik wilde de rest van de middag leuke dingen doen waar ik normaal geen tijd voor heb.
4) Vanaf morgen mag ik weer volle dagen huiswerk gaan maken omdat proefwerkweek.
Heb ik dalijk van mijn vijf dagen vakantie drie dingen voor hen gedaan, één dag mijn kamer opgeruimd en één dag iets leuks gedaan.
Ons Ron hoefde niet meer mee sinds ie in de brugklas zat, en ik móet mee want 'dat is gezellig'.
Ik heb jouw op Twitter.quote:
Zeg gewoond at je een belangrijke toets heb morgen?quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:07 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat zei ik dus! Zegt ze: ja je gaat niet de hele vakantie huiswerk maken!
Als jullie me op compleet willekeurige dagen uit het niets overal mee naar toe slepen zit er weinig anders op.
Goedemorgenquote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb jouw op Twitter.
Ik kwam gisteravond dees nog tegen op Youtube.
Dát zijn nog eens gastoptredens!
Tevens goedemorgen.
Ik heb vakantie hè.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Zeg gewoond at je een belangrijke toets heb morgen?
Ik nog niet.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Goedemorgen
Ja dat optreden heb ik gezien
Morgen begint mijn huiswerkmarathon.quote:Op woensdag 9 maart 2011 10:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow ik dahct dat je morgen weer naar school moest
Wat doen jullie op de laatste dag gedaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:39 schreef Crazy-M het volgende:
het is voorbij
* Crazy-M wil weer opnieuw beginnen haha
hier gaan we met de vereniging de kroeg opruimen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Wat doen jullie op de laatste dag gedaan?
Hier word alleen nog haring gegeten vanmiddag.
And thats it.
O, dat is wel een christelijke tijd.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier gaan we met de vereniging de kroeg opruimen.
en dan daarna ook haring. 13:00 daar zijn
ja dat klopt.quote:
Ja, dat is carnaval.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ja dat klopt.
wel 1 voordeel gehad dit jaar:
weer lekker door gedronken enzo, maar geen 1 keer smorgens een kater gehad of ziek geweest
Alleen gister morgen was het nog klein beetje koppijn maar ook eigenlijk geen last. En denk eerder was van weinig slaap. Heel de carnaval niet voor 3u in bed gelegen en elke keer weer voor 10u wakker
oooooooooooow.... dat wordt opnieuw wassenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:36 schreef JJH het volgende:
Gaaaadverdamme, wil ik een was in de machine stoppen, kom ik erachter dat er nog eentje in zit. Die moet van voor het weekend zijn.
tjah ... iets met traditie, weet het zelf ook niet precies hahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft haring met carnaval te maken
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haringhappenquote:Haringhappen
Haringhappen (Limburgs: Hiëringebiete) is het nuttigen van rauwe haring uit de hand. Hierbij wordt een haring "gedoopt" in fijngesneden uienstukjes en vastgehouden aan de staart. Vervolgens eet men de haring op, te beginnen aan de kant waar de haringkop gezeten heeft.
Traditie
In principe kan het haringhappen gedurende het hele jaar gedaan worden. Het is echter ook een ritueel op verschillende feestdagen. Het bekendste voorbeeld hiervan is tijdens de zogenaamde vlaggetjesdagen, de dag dat de nieuwgevangen haring traditioneel aan land gebracht wordt. Een ander gebruik is het haringhappen op de woensdag na Carnaval, aswoensdag. Op deze dag gaan katholieken traditioneel naar de kerk om een askruisje te halen, om nadien thuis te haringhappen.
Ik heb hem alweer aanstaan, maar ik loop nu dus al één draai achter vandaag.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
oooooooooooow.... dat wordt opnieuw wassen
Dat!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah ... iets met traditie, weet het zelf ook niet precies haha
Volgens mij, is dat omdat er in de vastenperiode geen vlees gegeten mag worden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Haringhappen
Ik doe het niet, het word hier gedaan.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
welgrappig.... jullie doen het, maar weten niet precies waarom
mja traditie hequote:Op woensdag 9 maart 2011 11:54 schreef charmed_angel het volgende:
welgrappig.... jullie doen het, maar weten niet precies waarom
is de haring dan al te etenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja traditie he
askruisje doe ik niet halen. En in princiepe zien wij het haringhappen als de afsluiting. Eerst met iedereen de kroeg opruimen, dan als afsluiting een haring. haha
WTFquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
WUT
Kosten
Van een carnavalsprins wordt verwacht dat hij geregeld een rondje geeft. Dat kan een kostbare grap worden: soms geeft een Prins er een jaarinkomen aan uit.
Ik ben zo blij dat wij hier in Zuid-Holland geen carnaval vieren
Nu snap ik carnaval helemaal nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
een jaarinkomen
Echt die mensen sporen niet hoor
Op zich vind ik het wel leuk om me te verkleden enzo, en te feesten.quote:
whahaha waar haal je dit vandaan ?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
WUT
Kosten
Van een carnavalsprins wordt verwacht dat hij geregeld een rondje geeft. Dat kan een kostbare grap worden: soms geeft een Prins er een jaarinkomen aan uit.
uurtje of 1 hahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:59 schreef charmed_angel het volgende:
Vastenavond
Uit Wikipedia, de vrije encyclopedie
Ga naar: navigatie, zoeken
Vastenavond, Pieter van der Heyden, 1567Vastenavond is de dinsdag voor Aswoensdag en traditioneel het einde van de carnavalsperiode. Tot dinsdagnacht 24.00 uur mag nog Carnaval worden gevierd en is het toegelaten zich als vastenavondgek te verkleden. In de katholieke traditie is klokslag middernacht het Carnaval voorbij en begint de veertigdaagse vastentijd tot het paasfeest.
Vooral in Noord-Holland wordt vastenavond dikke dinsdag genoemd.
Crazy tot hoelaat heb jij carnaval gevierd gisteren
wikipediaquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whahaha waar haal je dit vandaan ?
Dit is dus echt absoluut niet waar haha
haha ok.quote:
en toch snap ik er geen bal vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
haha ok.
Klopt dus nietOpper die ontvangt de verenigingen als het ware. Doet een woordje namens de vereniging en verder niet.
Die van ons voelde zich zelfs schuldig omdat hij maar 2 of 3 rondjes had gegeven terwijl hij veel meer had gekregen haha
amenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en toch snap ik er geen bal van
keer mee makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en toch snap ik er geen bal van
ik moest vroeger altijd in het weekend naar Oeteldonk om daar caranaval te vieren bij mijn brabantse familiequote:
Lekker heb ik ook wel zin in.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:13 schreef Bos81 het volgende:
Goedemiddag.
Op het werk, met een broodje gezond
neequote:
Ja.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Is dat Tessa van popstars?
Ze heeft al meerdere nummers opgenomen/uitgebracht.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vond haar echt altijd zo goed
Leuk nummer
Ja smaakte goed. Nu nog even een paar facturen inboeken en dan maar naar huisquote:
Kijk Crees, ze trappen er in!quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:57 schreef charmed_angel het volgende:
WUT
Kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |