Kweeniet, heet wordfeudquote:
Moet je even kijken of je een app daarvoor hebt. Zo zomaar kunnen.quote:
Wat?quote:
Doe maar, lekker tv kijken op bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe kijken
ik voel me opeens zo belabberd
Ik ga zo echt naar bed
Als je afgelopen nacht amper geslapen hebt, moet je dat lekker doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe kijken
ik voel me opeens zo belabberd
Ik ga zo echt naar bed
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.
O ik neem naar Roger nog een collega mee, we hebben nog een kaartje kunnen krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je afgelopen nacht amper geslapen hebt, moet je dat lekker doen.
Auwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.
Irri hequote:
Wut?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
Benny, heb jij engels aanstaan ofzo? Godin is niet goed.
Nee, gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
Benny, heb jij engels aanstaan ofzo? Godin is niet goed.
Lekker in hun sop gaar laten koken!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Echt... Nu gaan er slachtoffers vallen.
Er is maar één dag gecontroleerd op de markt. Ja sufkutten, had dat dan gezegd. 'Maar dan kun je vanavond toch mee?'
Ja flikker even een heel eind op, ik zit al in pyama.
Dan trek je kleren aan en ga je alsnog?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Echt... Nu gaan er slachtoffers vallen.
Er is maar één dag gecontroleerd op de markt. Ja sufkutten, had dat dan gezegd. 'Maar dan kun je vanavond toch mee?'
Ja flikker even een heel eind op, ik zit al in pyama.
Ja, en Simone en Anne vieren dus van donderdag op vrijdag hun verjaardag, en nou weet ik dus niet wat ik moet doen. Als ik ga, dan ga ik tegen mijn zin in en is de sfeer gespannen. Ga ik niet, dan is het over voor altijd en zal ik er uiteindelijk nog de schuld van krijgen ook.quote:
Je snapt het punt niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dan trek je kleren aan en ga je alsnog?
Morgen of overmorgen even bellen en uitpraten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja, en Simone en Anne vieren dus van donderdag op vrijdag hun verjaardag, en nou weet ik dus niet wat ik moet doen. Als ik ga, dan ga ik tegen mijn zin in en is de sfeer gespannen. Ga ik niet, dan is het over voor altijd en zal ik er uiteindelijk nog de schuld van krijgen ook.
En ik heb al 7,50 betaald voor één van de cadeau's.
Er zit weinig anders op, want als ik wacht tot zij uit zichzelf iets van zich laten horen kan ik wachten tot ik een ons weeg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Morgen of overmorgen even bellen en uitpraten?
Dan is het 'ja jij kwam niet naar onze verjaardag, terwijl je wel mocht kohomen'... (Denk er even een enorme jankstem onder.)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef Kally het volgende:
Waarom is het voor altijd over als je niet gaat?
Bel je alleen Anne om het uit te leggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het 'ja jij kwam niet naar onze verjaardag, terwijl je wel mocht kohomen'... (Denk er even een enorme jankstem onder.)
Ik kan Anne niet goed uitleggen, kan haar ook niet met iemand vergelijken, maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze dat zo uitspeelt dat ik de slechte ben en Simone en Marieke lopen vanzelf mee.
O ik dacht dat dat om vanavond gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dan is het 'ja jij kwam niet naar onze verjaardag, terwijl je wel mocht kohomen'... (Denk er even een enorme jankstem onder.)
Ik kan Anne niet goed uitleggen, kan haar ook niet met iemand vergelijken, maar ik ken haar goed genoeg om te weten dat ze dat zo uitspeelt dat ik de slechte ben en Simone en Marieke lopen vanzelf mee.
Ooh, er bestaat zelfs een kans dat ze bij Anne zijn ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Bel je alleen Anne om het uit te leggen.
Ik heb zo het idee dat die andere twee het dan ook binnen notime weten.
Ze hebben gewoon geen begrip voor de situatie van iemand anders. En hun wil is wet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, er bestaat zelfs een kans dat ze bij Anne zijn ofzo.Gisteren waren ze met zijn allen bij Anne, toen probeerde ik het er ook over te hebben, via msn dan wel maarja, alleen ik kreeg alleen maar naar mijn hoofd geslingerd dat het mijn fout was dat ik niet naar de markt ging :
), en zij zaten daar met zijn vieren, dus ik zat echt tegen beton te praten en het was gewoon vier tegen één.
Ja kom op zeg, je respecteert elkaar toch en als ik ergens geen zin in heb mag ik dat toch zeker wel zelf bepalenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon geen begrip voor de situatie van iemand anders. En hun wil is wet.
Misschien ben ik het stiekem wel een beetje met KAlly eens.
Dat van vanavond is gewoon weer dat ze na zondag al wisten dat er niet meer gecontroleerd werd, en ze dat niet zeggen, want dan had ik ook nog twee avonden kunnen gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef Kally het volgende:
[..]
O ik dacht dat dat om vanavond ging
En sorry maar wil je wel zulke vriendinnen? Dat zijn geen vriendinnen
Nee dat snap ik helemaal, laat ze lekker de rambam krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van vanavond is gewoon weer dat ze na zondag al wisten dat er niet meer gecontroleerd werd, en ze dat niet zeggen, want dan had ik ook nog twee avonden kunnen gaan.
En nou was Lieve aan het vertellen dat Merle op de markt was, dus ik zeg: die zit in de derde! Zegt ze: ja, er werd alleen de eerste dag gecontroleerd. Ik zo: had dat dan gezegd! Lieve: Ja je kan nog mee.
En dan hoeft het niet mee.
En van mij hoeft het dus niet meer, vandaar dat ik dus niet naar die verjaardag wil gaan en geen zin heb om weeeer de eerste stap te moeten nemen om het goed te maken.
Dan laat je het toch lekker zitten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat van vanavond is gewoon weer dat ze na zondag al wisten dat er niet meer gecontroleerd werd, en ze dat niet zeggen, want dan had ik ook nog twee avonden kunnen gaan.
En nou was Lieve aan het vertellen dat Merle op de markt was, dus ik zeg: die zit in de derde! Zegt ze: ja, er werd alleen de eerste dag gecontroleerd. Ik zo: had dat dan gezegd! Lieve: Ja je kan nog mee.
En dan hoeft het niet mee.
En van mij hoeft het dus niet meer, vandaar dat ik dus niet naar die verjaardag wil gaan en geen zin heb om weeeer de eerste stap te moeten nemen om het goed te maken.
Precies, zo zegt mama dat ook altijd, en die kent haar goed zat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Kally het volgende:
Lieve klinkt als een met de wind meewaaiert, en waar het het leukste is ben ik te vinden.
Wij hadden vroeger een vriendin die mocht ook niet uit, dan gingen wij eerst bij haar zitten geiten tot we uit gingen, zodat ze wist dat zij ook meetelde, dat vond ze echt heel erg fijn
Nou dat, lekker boeiend een kwartier extra.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Precies, zo zegt mama dat ook altijd, en die kent haar goed zat.
En dat willen ze dus niet, want dan zijn ze 'uit de richting'. Maar zij zijn met zijn vieren, zij kunnen in het donker naar hier fietsen en terug, ik mag dat niet alleen niet naar hen.
Vanuit hier is het een kwartier naar de markt en van de markt een kwartier naar waar zij wonen, dus van hier naar daar is het een half uur.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
Okay, thanks, ik voel me stukken beter.
Ik ga sowieso níet naar die verjaardag en laat me ook niet ompraten, en maandag na de vakantie merk ik het allemaal wel. Ik kan goed zat met andere omgaan, heb ook vrienden buiten hen, zij hebben echt alleen elkaar.
En als een van hen uiteindelijk nog naar mij komt dan weet ik wel dat die het wel echt wil.
Dat klinkt verstandig, en inderdaad laat ze maar naar jou toe komenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:25 schreef Lutte het volgende:
Okay, thanks, ik voel me stukken beter.
Ik ga sowieso níet naar die verjaardag en laat me ook niet ompraten, en maandag na de vakantie merk ik het allemaal wel. Ik kan goed zat met andere omgaan, heb ook vrienden buiten hen, zij hebben echt alleen elkaar.
En als een van hen uiteindelijk nog naar mij komt dan weet ik wel dat die het wel echt wil.
Bert en Geer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Zo, eerst die twee katten maar even uit elkaar getrokken, het is in tijden nog nooit zo erg geweest.
Bert is de strekste, en dat weet ie, maar Geer blijft uitlokken, domme doos.
Bert zit nu op de gang en probeert door de deur heen te graven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |