Kweeniet, heet wordfeudquote:
Moet je even kijken of je een app daarvoor hebt. Zo zomaar kunnen.quote:
Wat?quote:
Doe maar, lekker tv kijken op bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe kijken
ik voel me opeens zo belabberd
Ik ga zo echt naar bed
Als je afgelopen nacht amper geslapen hebt, moet je dat lekker doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zo effe kijken
ik voel me opeens zo belabberd
Ik ga zo echt naar bed
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.
O ik neem naar Roger nog een collega mee, we hebben nog een kaartje kunnen krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Als je afgelopen nacht amper geslapen hebt, moet je dat lekker doen.
Auwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik stond voor de spiegel (die is op mijn kamerdeur geplakt) en Ron dacht dat ik de lamp vergeten was uit te doen (maar ik was gewoon op mijn kamer) maar die doet de deur dus open... Bam.
Irri hequote:
Wut?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
Benny, heb jij engels aanstaan ofzo? Godin is niet goed.
Nee, gewoon Nederlands.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:56 schreef JJH het volgende:
Benny, heb jij engels aanstaan ofzo? Godin is niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |