bij mij ietsie minder dan 100%, heb voor in de auto een heel licht brilletje/zonnebrilletjequote:
maar aan de andere kant, er zijn dus weer best veel game wepshopsquote:Op maandag 7 maart 2011 22:13 schreef Kally het volgende: [..] Dat gaan we dus researchen![]()
Ik zie het al voor me.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt? Als ik zo ver kom, neem ik een bril, zo'n hele strenge
Ja als je er verstand van hebtquote:
Daarom moet je ook iets verzinnen waarin je je onderscheidtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar aan de andere kant, er zijn dus weer best veel game wepshops
NIet als humor bedoelt Ik weet gewoon even niks. Ga denk ik even een sudoku maken, of toch maar slapen..quote:
Jup, die knul had het in zijn msn staan, een tijdje op zijn Hyves, en nu is het een 'gevestigde naam' hier.quote:
Lage prijzen, maar dan moet je ook goedkoop in kunnen kopenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Daarom moet je ook iets verzinnen waarin je je onderscheidt
hmmmm jammer dat je goede dag verdrenen isquote:Op maandag 7 maart 2011 22:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
NIet als humor bedoelt Ik weet gewoon even niks. Ga denk ik even een sudoku maken, of toch maar slapen..
En ik had zo'n goede dag
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
bij mij ietsie minder dan 100%, heb voor in de auto een heel licht brilletje/zonnebrilletje
Dat is ook zo, maar ik vind brillen zo coolquote:Op maandag 7 maart 2011 22:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me.
Maar ik zou ook nooit of niet gauw lenzen voor vast willen.Maar als het bevalt kan ik natuurlijk altijd zo'n setje halen voor 'ooit', zodat ik als ik er zin in heb lenzen in kan doen. Das het fijne met eendagslenzen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup, die knul had het in zijn msn staan, een tijdje op zijn Hyves, en nu is het een 'gevestigde naam' hier.
En ik betwijfel nog steeds of ie tot tien kan tellen, dus als hij het kan kan jij het zeker.
(Even om het niveau aan te geven: hij is ooit als look-a-like Adje bij Paul de Leeuw geweest.)
Dat is sowieso ook niet genoegquote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lage prijzen, maar dan moet je ook goedkoop in kunnen kopen
Daar heb ik over nagedacht jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
dan neem je toch een bril met vensterglas Siepie
Ik zie nog minderquote:Op maandag 7 maart 2011 22:19 schreef Lutte het volgende:
Ik zie maar 40%, ik heb helemaal geen zware afwijking maar wel een megacilinder.
Daarom kan er ook niemand anders door mijn bril kijken, die ziet het als een 'verkleinglas'.
Reclame maken voor andere bedrijven? Hmzzz dat is een goed ideequote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is sowieso ook niet genoeg
Alhoewel... er zijn ook bedrijven die willen betalen om er een foldertje bij te laten doen. Waardoor jij minder kosten hebt en dat van de prijs kan afhalen
Hij is zeventien en zit nog op school, en het is erg kleinschalig en in iemands vrije tijd, maar als ik zo lees/hoor/opvang verdient ie er toch wel honderd euro per week aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar hij kan er van leven? Ik bedoel ik hoef niet mijn salaris te verdienen Wat ik nu heb. Maar beetje geld, zo rond de 1200 euro daar teken ik wel voor
Jaquote:
Ik ga morgen amper werken, dat wordt weer zoeken zoeken zoeken op internetquote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hij is zeventien en zit nog op school, en het is erg kleinschalig en in iemands vrije tijd, maar als ik zo lees/hoor/opvang verdient ie er toch wel honderd euro per week aan.
En dat is met alleen voetbalshirts (voetbalshirts).
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
Ik heb blaasjes op mijn lip
Dat wordt een fijne prutlip
Al een hele tijdquote:
Hoe bedoel je een deel?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef iBenny het volgende:
Enne c_a...
Ik weet niet in wat voor termijn je wilt denken/denkt, maar ik kan het ook maken. (Sterker nog.. ik heb al een deel liggen)
probeer me voor te stellen hoe jij er met bril uitzietquote:
Voortaan niet meer met mij zoenen siepiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
Zwart montuur, uiteraard.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
probeer me voor te stellen hoe jij er met bril uitziet
Een deel van een webshop heb ik hier liggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe bedoel je een deel?
Er word per 1 juli iemand ontslagen. Waarschijnlijk last in, first out.... Ikke dus.maar het is iets wat ik nu ook al kan doen
ik bedoel ben vrijdag, zaterdag en zondag gewoon vrij
Ik moest wel aan je denken jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Voortaan niet meer met mij zoenen siepie
ik ben er net vanaf gelukkig, maar deze keer wel erg lang geduurdquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef Kally het volgende:
Maar jij wilt er niet mee verder?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een deel van een webshop heb ik hier liggen.
Ben er ooit aan begonnen, maar niet afgemaakt.
En tuurlijk... je zou er al mee kunnen beginnen
Ik zou dr best mee verder willen gaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar jij wilt er niet mee verder?
Wil je nog naar SST donderdag?
Ik zal even kijken of er een cap van staat in de COS.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Echtwaarom huilen als ik in bad zit
Wat is er loos?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zou dr best mee verder willen gaan.
Al denk ik dat als je het echt op korte termijn wilt hebben het verstandiger is als je het bij iemand anders zoekt
Ohw ja... ehm... nee, denk het niet. Benny is niet zo jofel deze week
Owja cv, zal zo even kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Kally het volgende:
Ik heb jullie een mysteriegift gestuurd via rewardville, daar kun je extra dingen kopen voor cityville
zat je weer eens in bad te fokkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik klim even uit bad... Heb het nu heet
hmmm tijd voor een 4Gquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ja met iPhone die steeds langzamer wordt
Hoe kan dat?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef charmed_angel het volgende:
Ja met iPhone die steeds langzamer wordt
ben je weer helemaal zen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en lievies.... Allemaal heel erg bedankt, jullie geven mij echt positieve energie! Love you
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en lievies.... Allemaal heel erg bedankt, jullie geven mij echt positieve energie! Love you
ik geef je ook nog even een beetjequote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef charmed_angel het volgende:
ja ben wel wat rustigerquote:
quote:
Aw dank je welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik geef je ook nog even een beetje
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vergeet je BlackBerry niet weg te leggen, anders wordt ie traag.
Trusten.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
Dus ik ga maar slapen, truste lieffies, en Miran ik help je overal mee hoor
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
weltrustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Kally het volgende:
Om vier uur? Dat is het niet waard.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef charmed_angel het volgende:
weltrustenIk ga zo nog even SST terugekijken
dan ben ik al uren aan het werkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:10 schreef JJH het volgende:
Ik ga slapen, wedden dat ik morgen voor 9u wakker ben?
dat is een goed idee! Thx!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:23 schreef JJH het volgende:
c_a, kijk eens na wanneer er een startersdag is bij de kvk bij jullie in de buurt is. Daar kun je heel vrijblijvend allerlei dingen navragen en advies inwinnen.
thxquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:23 schreef iBenny het volgende:
Ohw, nou... ehm.. beiden heel veel succes vandaag
Ik heb heerlijk geslapen en zou best nog wat uurtjes in bed door willen brengen.
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
thx
Maar jullie hebben me wel moed en enthousiasme gegeven gisteren
Ik wil zeker wat voor mezelf beginnen
En ik wil ook slapen....... ben moe!
ook al kutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Nu al pauzede sfeer hier op t werk is kut
vanavond werkoverleg
ben 1 uur vrij, kan k dus weer op en neer gaan rijden
quote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!!
Ik voel me sinds gistermiddag zo goed en vrolijk, dit moet wel fout gaan.![]()
tuurlijk niet, komt helemaal goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef Lutte het volgende:
Goedemorgen!!
Ik voel me sinds gistermiddag zo goed en vrolijk, dit moet wel fout gaan.![]()
Er stonden tweequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Goedemorgen
Met die instelling wel, ja.
Er gewoon zoveel mogelijk van genieten
nog niks op de planning. En ja hij heeft een Spaanse naam, maar op het forum hou ik m liever wat anoniemer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Spannend, wat staat er op de planning?
Heeft hij ook zo'n mooie Spaanse naam
Jawel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Er stonden twee's achter hoor.
Heb je lekker geslapen? Voel je je weer wat beter?
ja dat snap ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
nog niks op de planning. En ja hij heeft een Spaanse naam, maar op het forum hou ik m liever wat anoniemer.
Gniffel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:20 schreef charmed_angel het volgende:
Weet je waar de red room me aan moet denken??
Boom boom boom boom, i want you in my room
Die ziet er wel tof uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Check dit...... onze nieuwe Bieb
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:38 schreef charmed_angel het volgende:
Check dit...... onze nieuwe Bieb
[ afbeelding ]
Nicequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef Crazy-M het volgende:
en o jah, het vervoermiddel van afgelopen zaterdag middag:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice
Alleen die gekke hoedjes verpesten het beeld een beetje
bwehehe, aapjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nice
Alleen die gekke hoedjes verpesten het beeld een beetje
Een bieb hier ook, maar ik woon gelukkig nog redelijk bij de centrale bieb hier in Eindhoven, die is dacht ik sinds kort iedere dag al om 9.00 uur openquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:30 schreef Lutte het volgende:
Wij hebben echt een stomme bieb, hij gaat pas om twee uur open.
jij stop jezelf erin?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:14 schreef Lutte het volgende:
Ik heb zo'n bed met schuiven eronder, zodat je er vanalles onder kunt stoppen, dus daar kruip ik nu steeds in om er vanalles neer te zetten... Ik voel me net Jurien/Mo/Maik.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:19 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joh, om dat mijn armpjes te kort zijn moet ik er tot mijn middel in.
Ja, foei... je gaat maar op je handen zittenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal trek in heb
Ik ga zo een chocoreep etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ja, foei... je gaat maar op je handen zitten
Past.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
![]()
Maar je past er wel helemaal in? Doe eens en maak een foto
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Past.Ons Ron heeft de camera mee nu, maar ik maak nog wel een foto.
een pak Lutte?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je moest eens weten waar ik allemaal trek in heb
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef iBenny het volgende:
Soms ben ik ook echt een Benny
Je hebt hier op school zo'n klapdeur. Tenminste, die had je tot, ehm kort.
Nu is die blijkbaar vervangen door een gewone deur, maar ik kwam een beetje hard aanlopen met de gedachte dat het een klapdeur was
Dat lukt echt alleen jou.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:41 schreef iBenny het volgende:
Soms ben ik ook echt een Benny
Je hebt hier op school zo'n klapdeur. Tenminste, die had je tot, ehm kort.
Nu is die blijkbaar vervangen door een gewone deur, maar ik kwam een beetje hard aanlopen met de gedachte dat het een klapdeur was
jajaquote:
ja had even een paar uitrustuurtjes?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:46 schreef Crazy-M het volgende:
Maar ik ga me voor de laatste keer in pak hijsen.
Iedereen nog een fijne dag en tot morgen
Okee nee laat zo maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:24 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik vond het wel een goeie. Als je wat anders wilt is het ook goed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef Lutte het volgende:
Zo, nog een uurtje opruimen en dan naar de bieb. Papa rijdt.
Wat dom!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffffff voor dat onderzoek maandag moet ik dus vrij nemen, en word ik niet ziekgemeld
Pas als ik ziek word erna, dan kost het me geen dagen
Zeg dat je ziek wordt van het niet ziek mogen worden, dat lost het vast allemaal opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef charmed_angel het volgende:
Pffffffffffffffff voor dat onderzoek maandag moet ik dus vrij nemen, en word ik niet ziekgemeld
Pas als ik ziek word erna, dan kost het me geen dagen
Het logoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:06 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat ik mijn eigen geloof ga stichten... Het hamkazendom.
De naam:
Ham als in 'Hammmmm' van de zenhouding
& kazen omdat kaas lekker is bij de ham
& dom omdat het kan
Het geloof:
Je gelooft in jezelf en vertrouwt op vrienden en familie.
Referentie:
Er is geen bijbel of koran, enkel een dagboek om dingen op te schrijven en dit later terug te lezen.
ja wat denk je dat ik ga doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Zeg dat je ziek wordt van het niet ziek mogen worden, dat lost het vast allemaal op
En ze gaan dat geloven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja wat denk je dat ik ga doen
Ik voer nog geen vrije dag in, maar meldt me 's middags gewoon ziek
Jaquote:
Waauw.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:41 schreef Bos81 het volgende:
Net even een 5-sterren sudoku gemaakt met het bijhouden van de tijd. 11 minuten,
* klopt zichzelf op de borst
[..]
Ja
SC Heerenveen-treinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
De trein waar ik in zit heet: Riemer en Annie__________!!!!!!!
Okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Waauw.
En okay, ik heb mijn agende geüpdatet en toen was alles wat ik erin had gezet eruit.
Sinds wanneer hebben treinen namen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:43 schreef PatriQue89 het volgende:
De trein waar ik in zit heet: Riemer en Annie__________!!!!!!!
Okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:51 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
en ga gewoon naar Delfzijl, moet lje nagaan
weet ik veelquote:
Ik had er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
weet ik veeldit zijn treinen die alleen in Groningen en Friesland rijden
rijden nu een jaar of 3 denk ik.. Zolang hgebben ze die namen dus ook
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef Lutte het volgende:
Ik wil in al mijn enthousiasme van mijn bed af hoppen, bam door mijn enkel.
Nee toch... hoe krijg je het toch voor elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:10 schreef Lutte het volgende:
Ik wil in al mijn enthousiasme van mijn bed af hoppen, bam door mijn enkel.
Echt hè? Ik moet echt beter uitkijken ofzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nee toch... hoe krijg je het toch voor elkaar?
Precies...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:23 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè? Ik moet echt beter uitkijken ofzo.
Ik naar beneden gehinkeld, muttie ook meteen: hoe nu weer?
Ik doe kei voorzichtig alleen het komt altijd net niet goed uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Precies...
Je moet wat voorzichtiger met jezelf zijn.
Ohw, gelukkig maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik doe kei voorzichtig alleen het komt altijd net niet goed uit.
En ik kan er alweer op staan dus het valt mee.
Als dat maar niet ten nadele werkt van die beoordelingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
leuk buikkrampen in een beoordelingsgesprek, 2 keer weggelopen
die was al redelijk, en die wordt tijdens het gesprek niet gewijzigd meer...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als dat maar niet ten nadele werkt van die beoordeling
Okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die was al redelijk, en die wordt tijdens het gesprek niet gewijzigd meer...
ik dacht al....quote:
Ik heb het als ik hele erge stress heb én te vet gegeten hebquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik dacht al....
Mijn collega heeeft dat wel die aan de cambridge zitEn die moest overstappen naar 1 reep erbij
Nog een uur
Het was een spin en hij is dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:39 schreef Kally het volgende:
En ik was vanmorgen gewoon om 5 uur klaar wakker
Omdat iets me kwaad maakte, maar dat is inmiddels opgelost
quote:
Nee mijn ex-man die de allimentatie nog niet betaald hadquote:
Als hij zijn vingers telt komt ie niet meer verder dan 9?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee mijn ex-man die de allimentatie nog niet betaald had
En hij leeft nog
Ik had me opgegeven maar ze wilden me nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:31 schreef Lutte het volgende:
Ik wil ook in SST.De hele dag bedje liggen en kroelen.
Wat had je als geheim geopperd? Ik ben mod op een forum?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven maar ze wilden me niet
Ik zou het eigenlijk niet wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat had je als geheim geopperd? Ik ben mod op een forum?
Ik zou het doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:38 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dertien weken geen contact met de buitenwereld!!
Heb je die soepele benen niet gezien tijdens het schaatsenquote:
Nee sorry, ik had het te druk met mezelf overeind houden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je die soepele benen niet gezien tijdens het schaatsen
Soepel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Heb je die soepele benen niet gezien tijdens het schaatsen
Zie je dat kon Elvis als geen anderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soepel?
Ik denk zowat elke keer de split
Bel je ff de volgende keer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soepel?
Ik deed zowat elke keer de split
Lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:32 schreef Bos81 het volgende:
Kally, hoe vonden je kinderen die Burrito's van laatst?
Ik ga om 5 uur 's nachts niet mijn bed uit om een vinger af te hakkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:09 schreef JJH het volgende:
[..]
Als hij zijn vingers telt komt ie niet meer verder dan 9?
*houthakkkershandschoenen meeneemt voor de meet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ga om 5 uur 's nachts niet mijn bed uit om een vinger af te hakken
Dat doe ik pas vanaf 10 uur
Maar er stond al een sms klaar, want ik had het vrijdag al gezegd, aangezien ik het de 1e hoor te hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:49 schreef JJH het volgende:
[..]
*houthakkkershandschoenen meeneemt voor de meet.
Dat is een week te laat!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar er stond al een sms klaar, want ik had het vrijdag al gezegd, aangezien ik het de 1e hoor te hebben
En weet je wat ik daar het ergste aan vind, ik heb hem het laagste bedrag wat kon laten betalen, en alleen voor de jongens, want ik wil geen geld verder van hem, ik kan voor mezelf zorgen en wil niet de rest van mijn leven afhankelijk van hem zijn.quote:
niet te paard?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef JJH het volgende:
Ik ga maar even als ridder te voet naar de super.
Ik heb geen paard.quote:
Schandalig....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
En weet je wat ik daar het ergste aan vind, ik heb hem het laagste bedrag wat kon laten betalen, en alleen voor de jongens, want ik wil geen geld verder van hem, ik kan voor mezelf zorgen en wil niet de rest van mijn leven afhankelijk van hem zijn.
Dus geld voor zijn kinderen te laat, hij moest zich kapot schamen
Yep, dat gaan we dus vaker etenquote:
Het is gewoon een eikelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Kally het volgende:
[..]
En weet je wat ik daar het ergste aan vind, ik heb hem het laagste bedrag wat kon laten betalen, en alleen voor de jongens, want ik wil geen geld verder van hem, ik kan voor mezelf zorgen en wil niet de rest van mijn leven afhankelijk van hem zijn.
Dus geld voor zijn kinderen te laat, hij moest zich kapot schamen
Wutquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar er stond al een sms klaar, want ik had het vrijdag al gezegd, aangezien ik het de 1e hoor te hebben
Dat sowiesoquote:
Hij weet het wel, en de volgende keer bel ik meteen een advocaat, ben er echt compleet en volledig klaar meequote:
Groot gelijk heb jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij weet het wel, en de volgende keer bel ik meteen een advocaat, ben er echt compleet en volledig klaar mee
doet hij dat vaker danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij weet het wel, en de volgende keer bel ik meteen een advocaat, ben er echt compleet en volledig klaar mee
Hmm, ik twijfel er erg aan de laatste tijd, is een heel verhaal maar ik heb echt grote twijfels jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef tdrone het volgende:
[..]
doet hij dat vaker dan
wat een enorme eikel ben je dan! geeft hij niet om zijn kinderen?
Misschien word hij wel beinvloed door zijn nieuwe vrouw?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm, ik twijfel er erg aan de laatste tijd, is een heel verhaal maar ik heb echt grote twijfels ja
En terechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk wel dat dat meespeelt jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien word hij wel beinvloed door zijn nieuwe vrouw?Maar dat is speculeren, ken de situatie niet
Bier en tieten. Het is tenslotte nog Carnavalquote:
ruilen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik eet ijs, zwem in een limonadezee en woon in een koekhuisje
ja over een uurtje ga ik weer looooooos!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bier en tieten. Het is tenslotte nog Carnaval
Peijnenburgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef iBenny het volgende:
Ik eet ijs, zwem in een limonadezee en woon in een koekhuisje
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
Jongste zat daarstraks te vertellen, noemde 3 namen van kindjes uit zijn klas en dat zijn zijn boys![]()
(er zat ook een meisje bij maar die is voor de jongens dus een boy ook)
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef Kally het volgende:
Jongste zat daarstraks te vertellen, noemde 3 namen van kindjes uit zijn klas en dat zijn zijn boys![]()
(er zat ook een meisje bij maar die is voor de jongens dus een boy ook)
Echtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef iBenny het volgende:
Ik kreeg bij CV zo'n Goal om 2 nieuwe buren te regelen. Dus ik dacht 'dat fix ik ff', zo gedacht zo gedaan... krijg je aleen een stom winkeltje die mijn goods ff leegslurpen
Hoe krijg je dat dan weer voor elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik heb een bloedende snee op muh voorhoofd, jonguh!
Ik heb ff iemand gevraagd om ook CV te gaan spelen. Binnen 10 minuten kreeg ik een uitnodiging om buren te wordenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:22 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt
Ik heb 1 nieuwe buur maar geen zin in nieuwe te zoeken verder
Ja duh, waarom denk je dat wij zoveel grond hebben met cropsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:25 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik heb ff iemand gevraagd om ook CV te gaan spelen. Binnen 10 minuten kreeg ik een uitnodiging om buren te worden
Al die winkeltjes willen 100 goods of meer. Dus ik kan nu nooit meer alle winkeltjes tegelijk doen. Omdat ik anders of energie óf goods te kort kom.
Ik had het pas nog vergroot, ik kom nu al te kortquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja duh, waarom denk je dat wij zoveel grond hebben met crops
Ik al op 250.000quote:
Dat zou zomaar heel goed kunnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
heb nog steeds koppijn
En waar het vandaan komt? Geen idee.... stress misschien?
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
heb nog steeds koppijn
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:29 schreef charmed_angel het volgende:
heb nog steeds koppijn
Je moet een tegenstander hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
Ow, kally/benny, ik kwam gister in de market Wordfeud tegen. Ik snap er alleen de ballen van. Kun je dat niet in je eentje spelen of moet je altijd een tegenstander hebben?
quote:
ik heb trouwens een idee en heb de eerste stap al gezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen
Je moet een beetje rustig doen
Ik weet niet hoe ik daar heet siepie geloof ik? Of doe jij even een naam dan voeg ik je toe spelen we tegen elkaar, gewoon scrabblequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef JJH het volgende:
Ow, kally/benny, ik kwam gister in de market Wordfeud tegen. Ik snap er alleen de ballen van. Kun je dat niet in je eentje spelen of moet je altijd een tegenstander hebben?
Okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
ik heb trouwens een idee en heb de eerste stap al gezet.
Zal na sst even een pm sturen naar jullie
Ik zal eens kijken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ik daar heet siepie geloof ik? Of doe jij even een naam dan voeg ik je toe spelen we tegen elkaar, gewoon scrabble
Yepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |