Naja zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Eigenlijk DA, ik zit binnen achter de laptop
Hebbie een linkje?quote:
Zoiets was toch al jaren geleden al eens in het nieuws in Nederland.quote:
Wasn't me..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets was toch al jaren geleden al eens in het nieuws in Nederland.
niet?quote:
God morgon! Hur mår du?quote:
Heb je het al gezien? Sommige aten wat van je taart.quote:
Jag mår bra, tack!quote:
Jaaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je het al gezien? Sommige aten wat van je taart.
Nog minder dan 1 post per 1500 topics?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef LUFC het volgende:
Morgen na 2 maanden na een andere afdeling, waar ik wat meer te doen ga krijgen en dus wat minder op FOK.
Jammer van de restquote:
Whut?quote:
Ik gok er komt weer een nieuw album aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef jna het volgende:
Anouk. Post gewoon een foto van dr ass op twitter
terwijl ze lingerie aan het passen is
Denk je een lekker ding mee naar huis genomen te hebben met grote tetten...:')quote:
Vrouwen misleiden je met zoveel dingen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk je een lekker ding mee naar huis genomen te hebben met grote tetten...:')
Geblondeerd haar is nog wel het ergstquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vrouwen misleiden je met zoveel dingen...
Dingen als: make-up, haar, nagels, push-up BH's, hoge hakken, kleding dragen om vormen te krijgen die je niet hebt, etc, etc.
Vrouwen.
Waarom die knipoog-PI?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geblondeerd haar is nog wel het ergst
Inside jokequote:
hm.. okequote:
Dat is de tijd die ik nodig heb om mijn PC af te sluiten.quote:
NOU INDERDAAD!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geblondeerd haar is nog wel het ergst
quote:
Dat was ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef einschtein het volgende:
Stage bij de gemeente, jeuh.
Collega zit hier ook op FOK!, had een scherm open. Weet alleen zijn gebruikersnaam niet.![]()
Vanmiddag was al de grootschalige familiereunie tussen de spartak supporters en de dames achter het raam op de Wallenquote:
Beetje lastig als ie niet bij de selectie zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3-0, mits El Ham niet mee doet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef jna het volgende:
[..]
Vanmiddag was al de grootschalige familiereunie tussen de spartak supporters en de dames achter het raam op de Wallen
Dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje lastig als ie niet bij de selectie zit
Uitslag van Twente had ik goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3-0, mits El Ham niet mee doet.
Echt waar jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef einschtein het volgende:
En die pauper Amerikanen moeten direct weer de aandacht naar hun toe trekken, door dit te koppelen aan Katrina...
Hier, Twitter dus:quote:
quote:Trends
Worldwide
* #Super8Movie Promoted
* #prayforjapan
* #tsunami
* #jnn_jishin
* Hurricane Katrina
* Tokyo Disneyland
* SS3 Taiwan
* Fukushima
* Samar
* Sendai
Ja, dat kan wel. Maar het valt helemaal niet te vergelijken, alleen dat Moeder Natuur de veroorzaker is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Houniet het volgende:
Oh op Twitter.
Ik kan het best wel voorstellen hoor, dat het herinneringen opbrengt bij alle mensen die het hebben meegemaakt / overleefd. Ik dacht dat het internationaal geroepen werd.
Als je huis instort en alles overspoeld door een orkaan, en dat je daarna de beelden van Japan ziet, waar de huizen instorten en alles overspoeld, dan kan ik me inderdaad best voorstellen dat het bij die mensen de herinnering weer oproept.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Maar het valt helemaal niet te vergelijken, alleen dat Moeder Natuur de veroorzaker is.
Ah.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:27 schreef Bravebart het volgende:
Ik ga hem vandaag eens bewust luisteren
quote:
Hoi!quote:
quote:
Even uploadenquote:
BAM!quote:
Oh dan waren ze sowieso te duurquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:09 schreef The_Dean het volgende:
Ik vind sowieso schoenen boven de 80 euro al te duur
Ja die ga ik ook nog halen richting de zomer, aangezien ik hier niet altijd op kan lopen naturlijkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:12 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik draag alleen maar wat van die DC Shoes, DVS of Vans dingen
HEETquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:15 schreef The_Dean het volgende:
Lijkt me in de zomer ook vrij heet, dat leer.
Ga je daar anime kijken (heb ik laatst gedaanquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hoe dan ook, nu even naar de Melkweg. Hopelijk wordt het wat
Ieder zijn ding.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:33 schreef Houniet het volgende:
Ik vind dat helemaal niets. Maargoed ieder zijn eigen ding.
Neuh Surfer Blood, bandje enzoquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:28 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ga je daar anime kijken (heb ik laatst gedaan)?
Grotere kamer?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:40 schreef Houniet het volgende:
Hij kan voor dat geld beter een grotere kamer regelen.
Vansquote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:12 schreef The_Dean het volgende:
Nja, ik draag alleen maar wat van die DC Shoes, DVS of Vans dingen
Skateschoenen
Mwoah hangt een beetje welke type je aanschaft, heb nu een schoentje die al ruim twee jaar mee gaat.quote:
Ik hoop met mijn nieuwe laarzen toch ook wel een paar jaar te kunnen doenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:58 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb 1x een paar gehad met kekke bloemetjes erop. Binnen een jaar stoek. Wel jammer
Hehe, minimaal!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:11 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nu een portemonnee die het minimaal 100 jaar moet 'doen'
quote:
Krijg aids op je testikels.quote:
TR gemacht!quote:
NSB'erquote:
Je kent me!quote:
Dat zeker.quote:
BAMquote:
Damn gast, lompe clipquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dit mag ik zelf spoedig weer gaan fotograferen, top band.
Laat die underground shizzle maar aan mij overquote:
Mooie dingenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:44 schreef The_Dean het volgende:
Wel vrij bloederig enzo, niet verwacht
Ja ik skip mijn foto's bewerken ook even tot morgenochtend. Trustenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 00:49 schreef The_Dean het volgende:
Zo maar eens slapen denk ik. Eerst drinken #dorst
Surfer Bloodquote:
Dat het teruggegeven word aan de zee?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:13 schreef jna het volgende:
Aardbeving, tsunami,(mogelijke) kernramp. What's next?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:12 schreef Lithia het volgende:
ik droomde dat ik aan het fok!en was en bart een goedemorgen wenste. dus: mogguh bart
Ze zijn ook niet zo lang daarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:17 schreef The_Dean het volgende:
Dat zou wel een heel erg lage actie zijn dan.
Badoom tssssj.quote:
Wow, lekker dan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:20 schreef jna het volgende:
Gister was er op het nieuws een aardbeving expert die zei dat zo'n aardbeving ook nog gegarandeerd en waarschijnlijk snel in Istanbul gaat plaatsvinden.
Dat is erg fijn om te horen als je volgende week naar Istanbul gaat zoals ik
Gelukkig kan ik nu wel m'n helm inpakken!
Jouw gigantische afro fungeert toch gewoon als helm?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:20 schreef jna het volgende:
Gister was er op het nieuws een aardbeving expert die zei dat zo'n aardbeving ook nog gegarandeerd en waarschijnlijk snel in Istanbul gaat plaatsvinden.
Dat is erg fijn om te horen als je volgende week naar Istanbul gaat zoals ik
Gelukkig kan ik nu wel m'n helm inpakken!
Ja dan wordt ie stoffig ouwequote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jouw gigantische afro fungeert toch gewoon als helm?
Shoarmaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:27 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wow, lekker dan.
Wat doe je daar dan ook
Ojaquote:
Thanksquote:
ja, beetje lastig uit te leggen, maar het is er niet af te krijgen met boenen. En het zit een beetje aan de zijkant in de richting van mijn lampen, maar nog wel op de motorkap.quote:
Ja, ziet er erg netjes en helder uitquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:03 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Thanks
Klote licht altijd in de kleine zaal, maar het viel me alles mee zoals je ziet.
Fotooooquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ja, beetje lastig uit te leggen, maar het is er niet af te krijgen met boenen. En het zit een beetje aan de zijkant in de richting van mijn lampen, maar nog wel op de motorkap.
Op de foto is het niet te zien.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:06 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Fotoooo
Wat voor spul heb je gebruikt met boenen? En zit het in de lak gevreten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:36 schreef jna het volgende:
Knock knock!
who's there?
Sue
Sue who?Goed topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sometimes the journey is the goal
quote:
Haterrrrrrrrquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:47 schreef jna het volgende:
Je zal maar drummer zijn in dit topic
[ afbeelding ]
Komt een tsunami bij een wegversperring. Wat denk je?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:44 schreef jna het volgende:
Komt die tsunami bij een wegrestaurant. Wat denk je?
Weg restaurant..
Komt een tsunami bij een zandweg. Wat denk je?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Komt een tsunami bij een wegversperring. Wat denk je?
Weg versperring...
why?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:10 schreef jna het volgende:
Luc, Kan je niet eens langsgaan bij demy de zeeuw?
Wat denk je?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:10 schreef jna het volgende:
Luc, Kan je niet eens langsgaan bij demy de zeeuw?
Daar heb ik nog mee in een te... oh laat maarquote:
Zij heeft haar lange haren afgedaan, nu heeft ze zo'n kort pittig kapsel.quote:
Gewoon binnen houden tot het weer lang isquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij heeft haar lange haren afgedaan, nu heeft ze zo'n kort pittig kapsel.
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb ik nog mee in een te... oh laat maar
Ze kan het wel hebben!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zij heeft haar lange haren afgedaan, nu heeft ze zo'n kort pittig kapsel.
Geen idee, ik zag pas op de cover van de VARA-gids haar met kort haar.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:39 schreef jna het volgende:
Zoals in A'dam en E.V.A wel. Of is het daarna nog korter geworden?
Zelfs nog korter aan de zijkanten.quote:
Regel 1: Luc heeft altijd gelijk.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:07 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zwarte vlek is trouwens toch weg gegaan.
Inderdaad.quote:
Zo is datquote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Inderdaad.Ziet mijn auto er weer fatsoenlijk uit voor de chickies.
Nee, inderdaad.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ga nu even een stukje fietsen. Het is mooi weeren totaal niet meer koud.
Mmh, je hebt gelijk, te kort is te kortquote:
Jaaaaaaa, die Zeeuwse wind kan er wat van zeg, nou poeh!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben dus weer terug van rondje fietsen. Viel best tegen zo de eerste keer met die Zeeuwse wind.
Zal morgen wel stijf zijn.
Altijd tegen, jeweets...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaaaaa, die Zeeuwse wind kan er wat van zeg, nou poeh!
Immer jaquote:
Kijk ik uiteraard ook nooit.quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:37 schreef Lithia het volgende:
Mijn eerste chocoladecake met fondant als decoratie. Ik wilde het eerst helemaal dekken met de chocolade fondant, maar ik had te weinig besteld.
Het is voor mijn lieve schoonzus, genaamd Nynke.
quote:
dan moet er wel een meet zijn om m te etenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:46 schreef jna het volgende:
Ga je ook een taart maken voor de 1500ste Stage SC?
quote:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:32 schreef jna het volgende:
Shit, weer te laat om me in te schrijven voor de City Pier CIty loop
beste grap van dit topicquote:
Ja, ik als neger moet makkelijk mee kunnen komen met al die Afrikanen denk ik.quote:
Maar jij als Surinamer komt de startstreep niet eens op tijd over denk ik.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:11 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, ik als neger moet makkelijk mee kunnen komen met al die Afrikanen denk ik.
Moet je opletten, als jullie met een emmer KFC bij de finish gaan staan..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jij als Surinamer komt de startstreep niet eens op tijd over denk ik.
Dat wil ik zien!quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:15 schreef jna het volgende:
[..]
Moet je opletten, als jullie met een emmer KFC bij de finish gaan staan..
Surinamers zijn voor snel in de 100m sprint naar de KFCquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Maar jij als Surinamer komt de startstreep niet eens op tijd over denk ik.
Lueken foto's Bart!quote:Op zondag 13 maart 2011 02:34 schreef Dark_Angelus het volgende:
De avond opbrengst
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Slaaptijd
Vanmorgen scheen anders ook de zon nog nietquote:Op zondag 13 maart 2011 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet je eerder uit je bed komen.
Dan woon je dus verkeerd.quote:Op zondag 13 maart 2011 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Vanmorgen scheen anders ook de zon nog nietNiet om half 9 iig
Da bliektquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb daar vanmiddag gewerkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
En aan welke club moet ik dan gaan denken?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hebben ze daarom punten verspeeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |