Naja zeg!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:23 schreef The_Dean het volgende:
Eigenlijk DA, ik zit binnen achter de laptop
Hebbie een linkje?quote:
Zoiets was toch al jaren geleden al eens in het nieuws in Nederland.quote:
Wasn't me..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zoiets was toch al jaren geleden al eens in het nieuws in Nederland.
niet?quote:
God morgon! Hur mår du?quote:
Heb je het al gezien? Sommige aten wat van je taart.quote:
Jag mår bra, tack!quote:
Jaaaquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:58 schreef Lithia het volgende:
[..]
Heb je het al gezien? Sommige aten wat van je taart.
Nog minder dan 1 post per 1500 topics?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:30 schreef LUFC het volgende:
Morgen na 2 maanden na een andere afdeling, waar ik wat meer te doen ga krijgen en dus wat minder op FOK.
Jammer van de restquote:
Whut?quote:
Ik gok er komt weer een nieuw album aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 13:25 schreef jna het volgende:
Anouk. Post gewoon een foto van dr ass op twitter
terwijl ze lingerie aan het passen is
Denk je een lekker ding mee naar huis genomen te hebben met grote tetten...:')quote:
Vrouwen misleiden je met zoveel dingen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:28 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Denk je een lekker ding mee naar huis genomen te hebben met grote tetten...:')
Geblondeerd haar is nog wel het ergstquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:17 schreef Lithia het volgende:
[..]
Vrouwen misleiden je met zoveel dingen...
Dingen als: make-up, haar, nagels, push-up BH's, hoge hakken, kleding dragen om vormen te krijgen die je niet hebt, etc, etc.
Vrouwen.
Waarom die knipoog-PI?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geblondeerd haar is nog wel het ergst
Inside jokequote:
hm.. okequote:
Dat is de tijd die ik nodig heb om mijn PC af te sluiten.quote:
NOU INDERDAAD!quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Geblondeerd haar is nog wel het ergst
quote:
Dat was ikquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:08 schreef einschtein het volgende:
Stage bij de gemeente, jeuh.
Collega zit hier ook op FOK!, had een scherm open. Weet alleen zijn gebruikersnaam niet.![]()
Vanmiddag was al de grootschalige familiereunie tussen de spartak supporters en de dames achter het raam op de Wallenquote:
Beetje lastig als ie niet bij de selectie zitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3-0, mits El Ham niet mee doet.
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:14 schreef jna het volgende:
[..]
Vanmiddag was al de grootschalige familiereunie tussen de spartak supporters en de dames achter het raam op de Wallen
Dat is alleen maar goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:17 schreef jna het volgende:
[..]
Beetje lastig als ie niet bij de selectie zit
Uitslag van Twente had ik goed.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
3-0, mits El Ham niet mee doet.
Echt waar jaquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:54 schreef einschtein het volgende:
En die pauper Amerikanen moeten direct weer de aandacht naar hun toe trekken, door dit te koppelen aan Katrina...
Hier, Twitter dus:quote:
quote:Trends
Worldwide
* #Super8Movie Promoted
* #prayforjapan
* #tsunami
* #jnn_jishin
* Hurricane Katrina
* Tokyo Disneyland
* SS3 Taiwan
* Fukushima
* Samar
* Sendai
Ja, dat kan wel. Maar het valt helemaal niet te vergelijken, alleen dat Moeder Natuur de veroorzaker is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:03 schreef Houniet het volgende:
Oh op Twitter.
Ik kan het best wel voorstellen hoor, dat het herinneringen opbrengt bij alle mensen die het hebben meegemaakt / overleefd. Ik dacht dat het internationaal geroepen werd.
Als je huis instort en alles overspoeld door een orkaan, en dat je daarna de beelden van Japan ziet, waar de huizen instorten en alles overspoeld, dan kan ik me inderdaad best voorstellen dat het bij die mensen de herinnering weer oproept.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:08 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, dat kan wel. Maar het valt helemaal niet te vergelijken, alleen dat Moeder Natuur de veroorzaker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |