My name is Voorschrift and I approve this message.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef mlg het volgende:
Alles wat voorbij schoot was allemaal ban-waardig!
Je weet het antwoord al, me dunktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:52 schreef mlg het volgende:
Erik, jij moet nog een kant kiezen op de meet. Het plebs of de patriciers.
(bij ons zijn strippende dames)
Die lallen al van een biertje of twee, dat kost maar een paar euro, dat is de moeite niet natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef mlg het volgende:
Kunnen we voor dat geld niet wat doen voor de plebs tafel? De josti band ofzo, kunnen ze zelf ook nog even mee doen.
Die heb je alleen aan de amice tafel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Tem het volgende:
Wat nou plebs tafel... stelletje nerds. Ik ga gewoon aan de bar hangen.
Inderdaad, wat voor wereldvreemde figuren ga nou aan een tafeltje zitten in de kroeg?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:01 schreef Tem het volgende:
Wat nou plebs tafel... stelletje nerds. Ik ga gewoon aan de bar hangen.
Tja schuldgevoel zal daar wel aan ten basis liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nooit goed begrepen.
Nooit begrepen inderdaad. De bar is "the place to be".quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Inderdaad, wat voor wereldvreemde figuren ga nou aan een tafeltje zitten in de kroeg?
Inderdaad, vooral in het geval van goedgevormde dame aan genezijde.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Nooit begrepen inderdaad. De bar is "the place to be".
Plus dat alle wereldproblemen worden opgelost aan de bar!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral in het geval van goedgevormde dame aan genezijde.
Inderdaad. Beer solves everythingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Plus dat alle wereldproblemen worden opgelost aan de bar!
Ik.quote:
Kut dan ben ik rechts deze dagen.......Dadelijk gaan de kinderen logeren bij oma en gaan wij om 20.00 haring happenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef mlg het volgende:
[..]
In de rechtse wereld is een hoog verbruik een must.
Ja, ik had je automatisch al aan die tafel gecategoriseerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:44 schreef Zeeland het volgende:
Ik wil bij de gemeenschap van proletariërs.
d'Internationale zal morgen heersen op aard!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, ik had je automatisch al aan die tafel gecategoriseerd.
The A-team is er niets bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:21 schreef KoosVogels het volgende:
Kokkerellen met een kaasschaaf in plaats van een spatel. Hoezo meester der improvisatie?
Ik zou niet meer bij Tamoil tankenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:38 schreef mlg het volgende:
Ik kwam er laatst ook achter dat Kadhafis Oilinvest BV in Nederland zit gevestigd.
de Tamoil tankstations zijn ook van hen dacht ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:38 schreef mlg het volgende:
Ik kwam er laatst ook achter dat Kadhafis Oilinvest BV in Nederland zit gevestigd.
Klote, daar tank ik altijd.quote:
Tamoil valt onder Kadhafis Oilinvest BV.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:41 schreef du_ke het volgende:
[..]
de Tamoil tankstations zijn ook van hen dacht ik.
Ik ga uiteraard mee nu schoonmoeder toe heeft gezegd te willen oppassen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Ga mee dan
Neem een laken, een theedoek en een zonnebril en verkleed je als Sjeik Qaboos
De volgende keer gewoon wegrijden zonder te betalen. Laat het maar voorkomen, daar lul je je vast wel uit.quote:
Mn kantoor zit tegenover het tankstation.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon wegrijden zonder te betalen. Laat het maar voorkomen, daar lul je je vast wel uit.
Maar daar straf je de pomphouder ook mee, die al niet zoveel verdient.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:44 schreef remlof het volgende:
[..]
De volgende keer gewoon wegrijden zonder te betalen. Laat het maar voorkomen, daar lul je je vast wel uit.
Dan werk je ook vlakbij de Graziani Gun Shopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mn kantoor zit tegenover het tankstation.
Niet zulke handige informatie van Koos, als er maar 1 tamoil in Harderwijk zit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan werk je ook vlakbij de Graziani Gun Shop
Ow ja, Harderwijk, rednecks hè?
Hebben wij hier een gun shop?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan werk je ook vlakbij de Graziani Gun Shop
Ow ja, Harderwijk, rednecks hè?
www.DFD.nl? Daar heb ik het een en ander nog lopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:47 schreef mlg het volgende:
Nog een weetje: Het Nederlandse belastingparadijsje levert de staatskas zo'n 1 miljard euro per jaar op door middel van de financiële dienstverlening.
Blikjes halen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef mlg het volgende:
Ga je wel eens naar de Gamma achter je werk Koosje?
We wisten toch al lang dat hij bij 'de Stentor' in Harderwijk werkte, dus heeft hij niets nieuws verklapt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:50 schreef mlg het volgende:
[..]
Niet zulke handige informatie van Koos, als er maar 1 tamoil in Harderwijk zit.
Wat zeg je nou? Heeft Koos ontslag genomen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We wisten toch al lang dat hij bij 'de Stentor' in Harderwijk werkte, dus heeft hij niets nieuws verklapt.
Nee, maar op een gegeven moment komt koffie ook je reet uit.quote:
Fijn dat je iedereen er effe aan herinnertquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:55 schreef Zeeland het volgende:
[..]
We wisten toch al lang dat hij bij 'de Stentor' in Harderwijk werkte, dus heeft hij niets nieuws verklapt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef mlg het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Heeft Koos ontslag genomen?
Zeker die automaten rommel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar op een gegeven moment komt koffie ook je reet uit.
Douwe Egberts machine.quote:
Nooit last vanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar op een gegeven moment komt koffie ook je reet uit.
Wel een fijne krant btw. Bij Google News pak ik die er altijd als eerste uit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn dat je iedereen er effe aan herinnert
Anders maak je het nog ingewikkelderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:58 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Werkte betekent niet dat hij er nu niet nog steeds werkt.
Jaren '80 fetisj, en je lust geen koffie...quote:
Mijn excuses hiervoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Fijn dat je iedereen er effe aan herinnert
Jaja, niet voor niets 1,2 miljoen unieke bezoekers per maand. Verdienen er nauwelijks aan, maargoed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wel een fijne krant btw. Bij Google News pak ik die er altijd als eerste uit.
Ik moet er één uitzondering op maken, die versgemalen bende bij mij op mijn werk is goed te pruimen. Alleen weet ik de naam niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:00 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jaren '80 fetisj, en je lust geen koffie...
Dan rest er nog slechts 1 vraag, drink je thee?
Geeft niet, ik had niet verwacht dat mijn mede-users het geheugen van een goudvis hebben.quote:
Sowieso lijkt mij dat erg lastig, daar geld aan verdienen. Is het nog steeds alleen de ads die wat opleveren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jaja, niet voor niets 1,2 miljoen unieke bezoekers per maand. Verdienen er nauwelijks aan, maargoed.
Voorlopig wel. Levert wel steeds meer op omdat die commerciele figuren steeds creatiever worden, maar het is geen vetpot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Sowieso lijkt mij dat erg lastig, daar geld aan verdienen. Is het nog steeds alleen de ads die wat opleveren?
er is nog hoop.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:01 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet er één uitzondering op maken, die versgemalen bende bij mij op mijn werk is goed te pruimen. Alleen weet ik de naam niet.
Thee ben ik ook niet zo fan van eigenlijk
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
Maar op kantoor heb ik cafe bar en die is goed te doen.
Dat ligt dan aan jou. Ik ben een koffie kenner, en van de automaten vind ik cafe bar ronduit het best.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:04 schreef du_ke het volgende:
[..]Gadver uit een cafebar automaat heb ik nog nooit goede koffie gehad
Ik zal wel altijd pech gehad hebben met die krengen danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef mlg het volgende:
[..]
Dat ligt dan aan jou. Ik ben een koffie kenner, en van de automaten vind ik cafe bar ronduit het best.
Cafebar, de kanker van de koffie. Wat een goedkope rommel die niet te zuipen is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef mlg het volgende:
Maar op kantoor heb ik cafe bar en die is goed te doen.
quote:
Een vieze linkse pot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:34 schreef eriksd het volgende:
Wat is die Claudia de Breij toch een dom wijf zeg.
quote:
Een idioot die jij beter kunt vermijden in het echte leven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Een idioot die jij beter kunt vermijden in het echte leven.Meen je nou serieus dat jij deze plebkop bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bonus hier, bonus daar, wat heeft de lage klasse het toch zwaar.
Jaarabbo hé, de eerste 12 maanden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word trouwens effe helemaal gek want mn digitenne is naar de klote. Bel ik vanmiddag die gasten van kpn op, blijkt dat ik tot juli aan de shit vastzit.
Ja, Koos leest de kleine lettertjes niet. Maar no worries, heb gewoon een nieuwe abbo afgesloten bij een andere aanbieder. Die 8,50 die ik aan kpn moet dokken, kan ik wel hebben.quote:
Ah, jij hebt ook je guilty pleasure uurtje?quote:
Ik durf niet eens te zeggen wat ik op heb staan, zo erg is hetquote:
Roept u maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik durf niet eens te zeggen wat ik op heb staan, zo erg is het
Goeie, zo maar eens land of confusion draaien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:22 schreef eriksd het volgende:
Ah, een van mijn favo's nu; Two Hearts van Phil Collins
God, wat een droevigheid eigenlijk
Oud Disney-film nummer, beetje nostalgische bui vanavondquote:
Dat sucks want nogal een aardig wedstrijdje voetbal vanavond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:14 schreef KoosVogels het volgende:
Ik word trouwens effe helemaal gek want mn digitenne is naar de klote. Bel ik vanmiddag die gasten van kpn op, blijkt dat ik tot juli aan de shit vastzit.
Ja fijn, heb ik weer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat sucks want nogal een aardig wedstrijdje voetbal vanavond.
Golden Brown.quote:
Radio 1?quote:
quote:
quote:This following is based an actuel events. Only the names locations and events have been changed.
Vorige week Law Abiding Citizen gezien. Zeer de moeite waard.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
Over films gesproken, nog suggesties voor iets a la LA Confidential of Internal Affairs?
Heb jij nog een Genesis-aanrader?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef eriksd het volgende:
Over films gesproken, nog suggesties voor iets a la LA Confidential of Internal Affairs?
Die is vet ja. Helaas al gezien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vorige week Law Abiding Citizen gezien. Zeer de moeite waard.
Ik ken alleen hun bekende werk. Sorryquote:
The American? Die zat zaterdag bij 'de volkskrant'. Het is maar een gokje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry
Nee, geen radio, heb maar een fimpje aangezet op de achtergrond:
[..]
Nee man, Ron Burgundy. Viel je niet op dat die zin nergens op slaat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
The American? Die zat zaterdag bij 'de volkskrant'. Het is maar een gokje.
Beste plaat dan.quote:
Met Phil?quote:
Trouwens, was dat een hele film? Ik dacht dat het slechts een trailertje was. Godsamme, die moet ik dan nog effe uit de container vissen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Zeeland het volgende:
[..]
The American? Die zat zaterdag bij 'de volkskrant'. Het is maar een gokje.
Uiteraard.quote:
Ik zou kiezen voor No son of mine. Prachtige tekst.quote:
Primal Fear ziet er goed uit. Cop Land ken ik al, prima film. Snap niet waarom iedereen die afkraakt.quote:
Opgezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor No son of mine. Prachtige tekst.
De live versie is helemaal kippenvel.
Dat was de hele filmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Trouwens, was dat een hele film? Ik dacht dat het slechts een trailertje was. Godsamme, die moet ik dan nog effe uit de container vissen.
Wie pleurt in hemelsnaam nou een film bij een krantje van 2,50 euro?quote:
Nee joh, is mijn zaterdagochtend ritueel. Met mn gare kop naar de Bruna wandelen, effe flirten met de cassiere, richting Bakkerij Bart en dan weer op bank liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef du_ke het volgende:
Kranten los kopen is zo'n gedoe. Daarom viel hij zaterdag gewoon in de bus. Die film kijk ik wel een keertje, of niet natuurlijk
Doordeweekse verjaardagenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef du_ke het volgende:
Moet zo nog naar een verjaardag. Heb nog niet zoveel zin...
Halfbloedje.quote:
quote:
Had vorige week dinsdag ook een verjaardag. 's Ochtends moest ik een beetje huilen.quote:
Je moet ook niet naar de Nederlandse indoorbanen gaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef KoosVogels het volgende:
Sowieso heb ik een onhandige week. Zondag naar een indoor-skibaan geweest zonder handschoenen. Moest ik verplicht een paar halen....40 euro![]()
Terwijl ik thuis drie paar heb liggen.
Was ook in Bottrop.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar de Nederlandse indoorbanen gaan![]()
Bottrop
Dat was ter ere van dat nieuwe katern. De V.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wie pleurt in hemelsnaam nou een film bij een krantje van 2,50 euro?
quote:
Lees eigenlijk alleen de hoofdkrant, de economie en het vervolgquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat was ter ere van dat nieuwe katern. De V.
Wat vind jij van het cultuur gedeelte van de volkskrant? Ik vind het echt helemaal niets.Nieuws en opinie zijn wel goed en op zaterdag het vervolg.
Hopeloos dagje. Met dronken kop van de berg afgerend en meerdere malen hard op mn smoel gegaanquote:
Paswerkquote:
Doe het voor de ingezonden stukken van Martin Bosma.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Cerbie het volgende:
Volkskrant opinieWeet ze er feilloos tussenuit te pikken op news.google.nl
Kledingzaakje, bedoel je?quote:
Zit 'ie niet meer bij NRC?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Doe het voor de ingezonden stukken van Martin Bosma.
Voelde me toen overigens wel een enorme proleet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hopeloos dagje. Met dronken kop van de berg afgerend en meerdere malen hard op mn smoel gegaan
Ze stellen geen al te hoge eisen inderdaad. Daarom zijn de opiniemakers uit de PVV hoek er ook goed vertegenwoordigd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:59 schreef Cerbie het volgende:
Volkskrant opinieWeet ze er feilloos tussenuit te pikken op news.google.nl
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Voelde me toen overigens wel een enorme proleet.
Jawel hoor, maar hij ze plaatsen nog wel eens een artikel van zijn hand. Ooh ja, en Amanda Kluveld is natuurlijk ook altijd smullen. Maar die haalt de papieren versie nooit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zit 'ie niet meer bij NRC?
ik lees niet zo vaak dode boom
Ik weet dat Job nog van me houdt, maar ik kijk normaal altijd neer op dergelijk tokkievolk.quote:
?quote:
Natuurlijk niet, Cerbie zit gewoon weer te trollen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Zeeland het volgende:
De opinie pagina van de VK is echt niet zo eenzijdig hoor. Je vind er ook stukken van Bolkestein, Bosma, Wilders.
Ik heb onze held TvdD nog nooit in de papieren krant gezien. Staat die er ook nooit in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jawel hoor, maar hij ze plaatsen nog wel eens een artikel van zijn hand. Ooh ja, en Amanda Kluveld is natuurlijk ook altijd smullen. Maar die haalt de papieren versie nooit.
Valt natuurlijk in het niet bij de Stentor, maar dat terzijde.quote:
Nee, ook niet helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb onze held TvdD nog nooit in de papieren krant gezien. Staat die er ook nooit in?
Uuhm, we hebben 140.000 abo's, als ik het goed heb. Met losse verkoop kom je, geloof ik, uit op zo'n 250.000 lezers.quote:
Waarom De Stentor zo slecht verkrijgbaar is hier, is mij een raadsel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uuhm, we hebben 140.000 abo's, als ik het goed heb. Met losse verkoop kom je, geloof ik, uit op zo'n 250.000 lezers.
Je woont toch in onze prachtige hoofdstad? Daar verschijnt de Stentor ook niet. We zitten in Flevoland, Gelderland, Overijssel en zijn van plan Utrecht te veroveren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom De Stentor zo slecht verkrijgbaar is hier, is mij een raadsel.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat eigenlijk best hilarisch is, is dat een ten dode opgeschreven medium als een statische krant zichzelf opnieuw probeert uit te vinden door statische gegevens de distribueren via dynamische media.
Nieuws gebeurt nu en dat wil ik dan ook nu weten en niet pas morgenochtend als mijn tablet een nieuwe statische versie van het nieuws download.
Kranten, haha.
Ik zou best De Stentor hier willen hebben. Naast het Parool. Lijkt mij een goede combi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je woont toch in onze prachtige hoofdstad? Daar verschijnt de Stentor ook niet. We zitten in Flevoland, Gelderland, Overijssel en zijn van plan Utrecht te veroveren.
Krantenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik kan hier een heel verhaal neerkalken over het essentiele belang van kranten, maar dat zal ik je besparen.
Ik zou ook best naar een grotere stad willen verkassen. Ben wel een beetje uitgeleerd in dit kleine gat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik zou best De Stentor hier willen hebben. Naast het Parool. Lijkt mij een goede combi.
Kom naar A'dam zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik zou ook best naar een grotere stad willen verkassen. Ben wel een beetje uitgeleerd in dit kleine gat.
Laat me raden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Ik kan hier een heel verhaal neerkalken over het essentiele belang van kranten, maar dat zal ik je besparen.
Vergeet niet dat je er prima je reet mij kan vegen als je pleepapier op is. Dat geintje heb ik trouwens vaak voorbij horen komen toen ik net bij de krant ging werkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Kranten![]()
Wat moet ik anders onder de frituur leggen, onder de fiets tijdens het smeren, op de vloer tijdens het verven, verscheuren en als aanmaak voor de vuurkorf gebruiken
Dat verhaal zal dan neerkomen op nieuwsverslaggeving en dat is helemaal fantastisch en belangrijk, maar het medium waarop het bij de mensen komt is gewoon niet echt meer van deze tijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
![]()
Op den duur komt dat wel goed, denk ik. De vergrijzing is coming.quote:
Krijg je zo'n zwarte reet van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je er prima je reet mij kan vegen als je pleepapier op is. Dat geintje heb ik trouwens vaak voorbij horen komen toen ik net bij de krant ging werken
Het is daarom ook goed dat we langzaam over stappen op Ipad-apps. Dat heeft naar mijn idee de toekomst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dat verhaal zal dan neerkomen op nieuwsverslaggeving en dat is helemaal fantastisch en belangrijk, maar het medium waarop het bij de mensen komt is gewoon niet echt meer van deze tijd.
Ik heb het wel eens gedaan. Je moet wat als die meuk echt op is en de nood is hoog.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Krijg je zo'n zwarte reet van.
Ik vergat trouwens nog de waterkoker ontkalken met de VK.
Nee, dat is juist volkomen kansloos. Blijf dan gewoon een papieren krant doen als je statische data overbrengt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is daarom ook goed dat we langzaam over stappen op Ipad-apps. Dat heeft naar mijn idee de toekomst.
Oke, en bedankt. Wij dachten effe lekker innovatief bezig te zijn om mensen als jij te plezieren, maar het wordt weer niet gewaardeerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Nee, dat is juist volkomen kansloos. Blijf dan gewoon een papieren krant doen als je statische data overbrengt.
Jazeker.quote:
Kon hem niet vinden op de site.quote:
iPads zijn ondingen, maar nieuws is een constant iets. Het gebeurt de hele tijd en niet 1x per dag, dus dat is iets waar je constant het laatste van wil weten als je het bij wil houden. Dan heb ik als lezer veel meer aan een (betaalde) html5-site die ik op alle moderne browsers en op alle tablets kan lezen dan een app voor 1 apparaat met 1x per dag het oude nieuws van gister.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Oke, en bedankt. Wij dachten effe lekker innovatief bezig te zijn om mensen als jij te plezieren, maar het wordt weer niet gewaardeerd.
Oh, dacht dat die al was gelanceerd. Hij is wel in de maak in ieder geval, maar wellicht dat het vertraging heeft opgelopen wegens onrust in de hogere regionen. Maar ik dacht dat het inmiddels wel was geregeld.quote:
Ja, dat begrijp ik. Niet voor niets zijn we druk bezig op internet. Probleem is dat de website nog niet voldoende inkomsten genereert.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
iPads zijn ondingen, maar nieuws is een constant iets. Het gebeurt de hele tijd en niet 1x per dag, dus dat is iets waar je constant het laatste van wil weten als je het bij wil houden. Dan heb ik als lezer veel meer aan een (betaalde) html5-site die ik op alle moderne browsers en op alle tablets kan lezen dan een app voor 1 apparaat met 1x per dag het oude nieuws van gister.
Zal de verantwoordelijke persoon morgen effe aan zn mouw trekkenquote:
Wie zegt dat? Dat maak jij ervan......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef mlg het volgende:
[..]
Meen je nou serieus dat jij deze plebkop bent?
Er bestaan ook mensen die geinteresseerd zijn in nieuws uit hun regio, lieve mlg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef mlg het volgende:
Waarom zou iemand in godsnaam een app van de stentor willen? Een site als nu.nl is toch veel beter bereikbaar.
Om precies te zijn was dat een vraag, en een vraag kan geen conclusie zijn, dus plebejer toch een eind op!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef betyar het volgende:
[..]
Wie zegt dat? Dat maak jij ervan......
In die regio? Wtf, zijn mensen tegenwoordig al geïnteresseerd als er in hun woonplaats een nieuw schaap is geboren?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Er bestaan ook mensen die geinteresseerd zijn in nieuws uit hun regio, lieve mlg.
Nu heeft baggerartikelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef mlg het volgende:
Waarom zou iemand in godsnaam een app van de stentor willen? Een site als nu.nl is toch veel beter bereikbaar.
Het was een voorbeeld hoor. Anyways, nu.nl trekt toch aardig wat mensen volgens mij.quote:
In die regionen zie ik den papieren krant nog wel een tijdje bestaan. TV en internet zijn des duivels, behalve als er na 12 uur 's nachts porno op gekeken kan worden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef mlg het volgende:
[..]
In die regio? Wtf, zijn mensen tegenwoordig al geïnteresseerd als er in hun woonplaats een nieuw schaap is geboren?
tuurlijk mannetje.......quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef mlg het volgende:
[..]
Om precies te zijn was dat een vraag, en een vraag kan geen conclusie zijn, dus plebejer toch een eind op!
Mwoah, mensen vinden het vooral boeiend te weten wat hun gemeente met hun belastingcenten doet. Als een winkelcentrum op de schop gaat, dan willen veel mensen daar het fijne van weten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef mlg het volgende:
[..]
In die regio? Wtf, zijn mensen tegenwoordig al geïnteresseerd als er in hun woonplaats een nieuw schaap is geboren?
Juist in de regio heeft de krant nog enig bestaansrecht. De oplagen van regionale dagbladen krimpen bijvoorbeeld nauwelijks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Cerbie het volgende:
[..]
In die regionen zie ik den papieren krant nog wel een tijdje bestaan. TV en internet zijn des duivels, behalve als er na 12 uur 's nachts porno op gekeken kan worden.
De PVV ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Het was een voorbeeld hoor. Anyways, nu.nl trekt toch aardig wat mensen volgens mij.
Daar worden de gratis lokale blaadjes bij meegeteld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Juist in de regio heeft de krant nog enig bestaansrecht. De oplagen van regionale dagbladen krimpen bijvoorbeeld nauwelijks.
Jouw vriendin trekt 's nachts een hoop mensen?quote:
Ja, ik tel voor meer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jouw vriendin trekt 's nachts een hoop mensen?
Zou het?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Daar worden de gratis lokale blaadjes bij meegeteld.
In iedereen schuilt een socialist.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Jouw vriendin trekt 's nachts een hoop mensen?
Hoeren zijn ook maar mensen hoor. Ik denk dat er veel meer bereikt hebben dan jou. Oei.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef betyar het volgende:
[..]
Standaard seks-nummer bij jouw op de kamer?
Natuurlijk hebben die veel meer bereikt als mij. Ze kunnen kleine jongetjes die nog trouw iedere avond mama's tiet leegzuigen en op fok de grote jongen uithangen een poot uittrekken, ik zou dat niet kunnen, laat staan dat ik dat zou willen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef mlg het volgende:
[..]
Hoeren zijn ook maar mensen hoor. Ik denk dat er veel meer bereikt hebben dan jou. Oei.
Ja, die zin kennen we onderhand wel over mamma's tiet leegzuigen, maar het zal je verbazen hoeveel universitaire studentes bijklussen, ik bedoel verdienen, naast hun studie. En dan kom jij aan.. met een lage diploma die zich uit de naad werkt voor een paar euro's per dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef betyar het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die veel meer bereikt als mij. Ze kunnen kleine jongetjes die nog trouw iedere avond mama's tiet leegzuigen en op fok de grote jongen uithangen een poot uittrekken, ik zou dat niet kunnen, laat staan dat ik dat zou willen.
quote:
Verbaast me niks als er meer van die aasgieren zoals jou rondkruipen op deze wereld hebben ze weinig keus, vraagje: wat kost een goede rechtenstudente die slikt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja, die zin kennen we onderhand wel over mamma's tiet leegzuigen, maar het zal je verbazen hoeveel universitaire studentes bijklussen, ik bedoel verdienen, naast hun studie.
Weet ik veel wat een rechtenstudente kost, zolang jou vrouw zich gratis aan deze aasgier aanbiedt, verbreed ik mijn horizon niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Verbaast me niks als er meer van die aasgieren zoals jou rondkruipen op deze wereld hebben ze weinig keus, vraagje: wat kost een goede rechtenstudente die slikt?
Denkt? Die van jou wist ik zeker hoor. Ik bedoel, je gebruikt jouw foto niet om op te scheppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Zeeland het volgende:
Dit was trouwens de vierde keer dat mlg iemand aanvalt op een foto waarvan hij denkt dat hij van een user is.
Lekker he, zeker als je van te voren bedenkt dat ik haar van tevoren vol heb gespoten en jij 50 euro extra betaald om haar kut schoon te mogen likken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Weet ik veel wat een rechtenstudente kost, zolang jou vrouw zich gratis aan deze aasgier aanbiedt, verbreed ik mijn horizon niet.
De van mij was correct, maar op die van anderen heb ik natuurlijk geen zicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Denkt? Die van jou wist ik zeker hoor. Ik bedoel, je gebruikt jouw foto niet om op te scheppen.
Daarom bibber ik haar ook in de kont. Mag jij zeker niet he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef betyar het volgende:
[..]
Lekker he, zeker als je van te voren bedenkt dat ik haar van tevoren vol heb gespoten en jij 50 euro extra betaald om haar kut schoon te mogen likken.
Welke vier heb ik volgens jou vernederd dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Zeeland het volgende:
[..]
De van mij was correct, maar op die van anderen heb ik natuurlijk geen zicht.
Ik verzin die heisa van zeeland niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:18 schreef betyar het volgende:
Denken iemand te vernederen vanwege een foto.......![]()
quote:
Oja, haha. Allemaal plebejers, dus wat is nu precies het probleem?quote:
2 dagen voor de moord op Fortuyn,zal ik proberen Volkert te stoppen?quote:
Goddelijk in normale wil ik nog net niet zeggen, maar vergeleken die andere vier zou ik best wel eens goddelijk kunnen zijn. Desondanks mag ik er best wezen, ook al durf ik dat niet altijd te zeggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
Mlg, ik ben nu toch wel benieuwd naar jouw goddelijke uiterlijk
Op school.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
2 dagen voor de moord op Fortuyn,zal ik proberen Volkert te stoppen?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef KoosVogels het volgende:
Ben ik effe blij dat men een lading bier heeft achtergelaten in mijn koelkast.
Eerst je foto posten.quote:
Neuhh hoeft niet voor mij, bel naar unibet en zet ¤ 500 voor mij in dat Pim wordt vermoord binnen 72 uur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef Zeeland het volgende:
[..]
2 dagen voor de moord op Fortuyn,zal ik proberen Volkert te stoppen?
Doe in ieder geval mn best.quote:
Ik heb hier sowieso geen foto van mij op de laptop, en anders zou ik hem nog steeds niet posten.quote:
Ben juist extreem katergevoelig. Maar begon om half negen met een biertje en vind het ook zo zonde om te stoppen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Een fijne dag heb je morgen dan, of komt de moker bij jou nooit zo hard aan
quote:
Water met 3 paracetamolletjes doet wonderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben juist extreem katergevoelig. Maar begon om half negen met een biertje en vind het ook zo zonde om te stoppen.
Dat kunnen we regelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:30 schreef betyar het volgende:
[..]
Neuhh hoeft niet voor mij, bel naar unibet en zet € 500 voor mij in dat Pim wordt vermoord binnen 72 uur.
Een echte vent doet niet aan asprines, dat weet je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:34 schreef betyar het volgende:
[..]
Water met 3 paracetamolletjes doet wonderen
Ik ging dan ook altijd hardlopen met een kater dan zweet je de koppijn eruit, neem wel 2 liter water mee tijdens het lopen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent doet niet aan asprines, dat weet je.
Ibuprofen, whatever.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een echte vent doet niet aan asprines, dat weet je.
Eerst een rauw ei uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik ging dan ook altijd hardlopen met een kater dan zweet je de koppijn eruit, neem wel 2 liter water mee tijdens het lopen.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |