Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
is het zo erg?quote:
raar tijdstip... voor mijn gevoel dan... maar douchezequote:
ik heb geen bepaalde douchetijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
raar tijdstip... voor mijn gevoel dan... maar doucheze
Woah sudokumasterquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef Bos81 het volgende:
Weer even een sudoku maken (4 sterren) tot over een minuut of 10
Het is iets beter als gisteren maar niet veel, dus nog steeds een zooi die prei.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:26 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is het zo erg?
[..]
raar tijdstip... voor mijn gevoel dan... maar doucheze
Zal ik de OP nog even aanpassenquote:
Nee, maar meestal douchen mensen als ze net uit bed komen, net uit het werk komen of vlak voor het slapen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ik heb geen bepaalde douchetijden
Te laatquote:
Toen ik net uit bed kwam ging ik meteen etenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nee, maar meestal douchen mensen als ze net uit bed komen, net uit het werk komen of vlak voor het slapen...
wacht op mij...quote:
He jij ook al, wie heeft onze zin gejat?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Mijn zin is opgebruikt tijdens het werken vandaag... erg productieve dagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
He jij ook al, wie heeft onze zin gejat?
Vanavond een zooi winnaars loten voor games en dan heb ik het voor vandaag wel gehad.
allebei lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
Kip tandoori of kip madras .... hmmmm
Hallo
tandooriquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo
quote:
Je douchet langer dan dat je eetquote:
Dit was inclusief douche schoonmakenquote:
ik heb tussen de middag Chicken masala gegeten bij de indierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
Hallo
OKeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dit was inclusief douche schoonmaken
tandoori is juist wel lekkerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is tandoori niet lekker?
kip madras ken ik wel en vind ik erg lekker
ik heb vandaag even een moment van vreugde tussen alle ellende doorquote:
ach hier kan je dat ook best melden hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb vandaag even een moment van vreugde tussen alle ellende door![]()
Maak dat moment lekker lang!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef crv het volgende:
[..]
ik heb vandaag even een moment van vreugde tussen alle ellende door![]()
toekquote:
4 jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg!
Heeft het erg lang in de verkoop gestaan?
Ze zijn eruit gehaald vanmiddagquote:
Mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn eruit gehaald vanmiddag
LL![]()
Gefeliciteerd crv
Nu die kiezen eruit zijn en de verdoving langzaam uitwerkt wel goedquote:
ZE ? wat is eruit gehaald? je zenuwen? je verstand?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn eruit gehaald vanmiddag
LL![]()
Gefeliciteerd crv
1 kies en 2 tandenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZE ? wat is eruit gehaald? je zenuwen? je verstand?
Aah kiezen trekken, dat vond ik niet leuuukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu die kiezen eruit zijn en de verdoving langzaam uitwerkt wel goed
Nog wel, tandarts moet nog kijken of die het netjes kan maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
dus je hebt hele gaten in je mond ?
konden ze het niet meer redden?
Had je niet goed je tandjes gepoetst?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog wel, tandarts moet nog kijken of die het netjes kan maken.
Deze konden ze idd niet meer redden.
oh wat erg zeg.. dan heb je echt TE lang gewacht...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog wel, tandarts moet nog kijken of die het netjes kan maken.
Deze konden ze idd niet meer redden.
Ik geef toe dat het beter kan plus dat ik nooit naar tandarts ging omdat ik erg bang ben!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Had je niet goed je tandjes gepoetst?
Iets met angstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
oh wat erg zeg.. dan heb je echt TE lang gewacht...
Nu zeker beter poetsen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het beter kan plus dat ik nooit naar tandarts ging omdat ik erg bang ben!
Met alleen poetsen ben je er nietquote:
quote:
wat zijn jullie gemeenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik denk dat ik toek wel herken dan zaterdag
quote:
er zijn speciale tandartsen die met angst kunnen omgaan he? gewoon even googlenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt LL, heb te lang de gemakelijke, verkeerde weg gekozen!
Oh wij hadden eerst zo'n enge tandarts en die vond verdoving een beetje duur...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn speciale tandartsen die met angst kunnen omgaan he? gewoon even googlen
en tegenwoordig zijn bijna alle tandartsen wel zo opgeleid dat angst een normale zaak is hoor (tenzij je zo'n ouwe vent heb)
Kan jij voortaan niet mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
er zijn speciale tandartsen die met angst kunnen omgaan he? gewoon even googlen
en tegenwoordig zijn bijna alle tandartsen wel zo opgeleid dat angst een normale zaak is hoor (tenzij je zo'n ouwe vent heb)
ja hoorquote:
hoe lang wacht jij al op je huis?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER JAAR??![]()
Nou dan kan ik me voorstellen dat je blij bent crvGefeliciteerd kerel
![]()
Hopelijk heb je er nog een beetje goed voor gevangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |