er zijn speciale tandartsen die met angst kunnen omgaan he? gewoon even googlenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:33 schreef Toekito het volgende:
[..]
Klopt LL, heb te lang de gemakelijke, verkeerde weg gekozen!
Oh wij hadden eerst zo'n enge tandarts en die vond verdoving een beetje duur...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er zijn speciale tandartsen die met angst kunnen omgaan he? gewoon even googlen
en tegenwoordig zijn bijna alle tandartsen wel zo opgeleid dat angst een normale zaak is hoor (tenzij je zo'n ouwe vent heb)
Kan jij voortaan niet mee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
er zijn speciale tandartsen die met angst kunnen omgaan he? gewoon even googlen
en tegenwoordig zijn bijna alle tandartsen wel zo opgeleid dat angst een normale zaak is hoor (tenzij je zo'n ouwe vent heb)
ja hoorquote:
hoe lang wacht jij al op je huis?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:43 schreef Dr_Flash het volgende:
VIER JAAR??![]()
Nou dan kan ik me voorstellen dat je blij bent crvGefeliciteerd kerel
![]()
Hopelijk heb je er nog een beetje goed voor gevangen
Sinds? Eerste keer zien? Koopcontract? Hypotheek?quote:
besluit dat je het wou hebbenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sinds? Eerste keer zien? Koopcontract? Hypotheek?
ik zie ST dus zwollequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoekplaatje![]()
Waar is dit WEL?![]()
[ afbeelding ]
Of Dordrecht, of Barendrecht...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoekplaatje![]()
Waar is dit WEL?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoekplaatje![]()
Waar is dit WEL?![]()
[ afbeelding ]
Datquote:
Hoezo een foutje...quote:
soestdijkquote:
Dat gebeurt op zich wel trouwens. Er is een doorgaande stoptrein die Dordt - Rotterdam - Den Haag - Leiden - Schiphol - Weesp - Hilversum - Utrecht rijdtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo een foutje...
Vond het al vreemd dat er een trein hier voorbij zou rijden die naar Utrecht CS zou gaan
Ow, nooit gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat gebeurt op zich wel trouwens. Er is een doorgaande stoptrein die Dordt - Rotterdam - Den Haag - Leiden - Schiphol - Weesp - Hilversum - Utrecht rijdt
Klopt, ze staan daar ook niet aangegeven als stoptrein naar Utrechtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ow, nooit gezienIk dacht dat er alleen stoptreinen naar Den Haag en Leiden gingen...
Ah, misleidingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt, ze staan daar ook niet aangegeven als stoptrein naar UtrechtOmdat er zat snellere en kortere alternatieven zijn, vandaar.
Ja, opzich wel logisch... want via die route naar Utrecht doe je er wel drie uur over denk ik, terwijl je er in een uur kan zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kloptdat noemen ze "Reisinformatie"
Precies, de hele rit is 3 uur. Geen pretje in dat materieelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, opzich wel logisch... want via die route naar Utrecht doe je er wel drie uur over denk ik, terwijl je er in een uur kan zijn
Ja, dat zal best... zeker als je in een sprinter zit en je moet pissenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, de hele rit is 3 uur. Geen pretje in dat materieelIk heb het 1 keer gedaan toen ik naar Delft Zuid moest en ik tijd zat had (het MAG namelijk gewoon wel, omdat het een overstap minder is). Man wat was ik blij dat ik er was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |