4 jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat goed zeg!
Heeft het erg lang in de verkoop gestaan?
Ze zijn eruit gehaald vanmiddagquote:
Mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn eruit gehaald vanmiddag
LL![]()
Gefeliciteerd crv
Nu die kiezen eruit zijn en de verdoving langzaam uitwerkt wel goedquote:
ZE ? wat is eruit gehaald? je zenuwen? je verstand?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ze zijn eruit gehaald vanmiddag
LL![]()
Gefeliciteerd crv
1 kies en 2 tandenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ZE ? wat is eruit gehaald? je zenuwen? je verstand?
Aah kiezen trekken, dat vond ik niet leuuukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nu die kiezen eruit zijn en de verdoving langzaam uitwerkt wel goed
Nog wel, tandarts moet nog kijken of die het netjes kan maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:21 schreef LovelyLady het volgende:
dus je hebt hele gaten in je mond ?
konden ze het niet meer redden?
Had je niet goed je tandjes gepoetst?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog wel, tandarts moet nog kijken of die het netjes kan maken.
Deze konden ze idd niet meer redden.
oh wat erg zeg.. dan heb je echt TE lang gewacht...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nog wel, tandarts moet nog kijken of die het netjes kan maken.
Deze konden ze idd niet meer redden.
Ik geef toe dat het beter kan plus dat ik nooit naar tandarts ging omdat ik erg bang ben!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:25 schreef RockNijntje het volgende:
Had je niet goed je tandjes gepoetst?
Iets met angstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
oh wat erg zeg.. dan heb je echt TE lang gewacht...
Nu zeker beter poetsen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:27 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik geef toe dat het beter kan plus dat ik nooit naar tandarts ging omdat ik erg bang ben!
Met alleen poetsen ben je er nietquote:
quote:
wat zijn jullie gemeenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik denk dat ik toek wel herken dan zaterdag
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |