waarom komt die straat zo bekend voor?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffff even denken .. even google-en
doorzwin geloof ik
Dat is geen straat maar een wijk. Straten hebben nummers hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom komt die straat zo bekend voor?
geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom komt die straat zo bekent voor?
hahahhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen straat maar een wijk. Straten hebben nummers hier
dankquote:
ik heb de animatie mode in photoshop gevondenquote:
wat een mooien UIquote:
zonder baard ???quote:
quote:
quote:
Ewa ik ben er.quote:
Koelkast? kan je het genre toch even aanpassen weer met vrijdag, ik red het niet om mijn playlist aan te passen .. en voor vanavond wist ik al wat ik ging draaienquote:
Ik durf nooit zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef sharr het volgende:
Wat, als je zelfmoord intypt bij google is de eerste autoaanvulling 'tips'.
Doe het ook maar niet, hoor. Ik was alleen even aan 't zoeken omdat er vandaag verteld was dat iemand van m'n school voor een vrachtwagen was gesprongen ofzoiets. Kon niets vinden overigens.quote:
Woow, heftig. Dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe het ook maar niet, hoor. Ik was alleen even aan 't zoeken omdat er vandaag verteld was dat iemand van m'n school voor een vrachtwagen was gesprongen ofzoiets. Kon niets vinden overigens.
quote:
Geen idee, ik kan er niets over vinden. Was wel iets verteld over dat hij was gezien met een witte doek over zich heen enzulks, maar je weet nooit wat waar en niet waar is op school. Dat hij een poging had gedaan was in ieder geval bevestigd..quote:
Een witte doek is waarschijnlijk slecht nieuws...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er niets over vinden. Was wel iets verteld over dat hij was gezien met een witte doek over zich heen enzulks, maar je weet nooit wat waar en niet waar is op school. Dat hij een poging had gedaan was in ieder geval bevestigd..
Klopt, hij is inderdaad overleden. Hij is vanuit de berm de snelweg opgerend en aangereden met volle snelheid. Was overigens niet iemand van m'n school maar de 18-jarige vriend van iemand uit havo 5, hij was eerst over ons schoolplein aan het rijden ofzo met zijn auto en is er toen zo vandoor gegaan schijntquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een witte doek is waarschijnlijk slecht nieuws...
Net gebeurd?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt, hij is inderdaad overleden. Hij is vanuit de berm de snelweg opgerend en aangereden met volle snelheid. Was overigens niet iemand van m'n school maar de 18-jarige vriend van iemand uit havo 5, hij was eerst over ons schoolplein aan het rijden ofzo met zijn auto en is er toen zo vandoor gegaan schijnt
Rond een uur of tien vanochtend. Ik weet wie het is zie ik nu, gevonden op hyves. Echt heel erg zielig ditquote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Rond een uur of tien vanochtend. Ik weet wie het is zie ik nu, gevonden op hyves. Echt heel erg zielig dit
Dankje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Nitrouz het volgende:
Gecondoleerd sharr, ik weet niet waarvoor. Maar toch.
welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn verzoekjen is helemaal niet doorgekomen ofzo
Je kan m nergens anders vinden namelijk.quote:
Mooiquote:
neeeeeeeeeeeequote:
Dat wordt twee uur grenade.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor elke negatieve reactie op grenade graag 1x extra draaien
Ik probeer er op te letten inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je maakt een geluidje als je zin af is.
Dat is geilkwijl, dat moet ze even omhoogtikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je maakt een geluidje als je zin af is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geilkwijl, dat moet ze even omhoogtikken
Nee toch?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Neem voor mij ook wat monster-energy en doritos mee!
Te laatquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef Nitrouz het volgende:
Rond 4 uur ga ik wel even folders bezorgen sharr.
Oh, okequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
Weer en kutnummer
Even ftr: grenade was GOED, het nummer er voor was KUT
Dit nummer is goddelijk manquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
Weer en kutnummer
niet haten p LBquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef djkoelkast het volgende:
Weer en kutnummer
Mag ik ook Hip Hop aanvragen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:17 schreef sharr het volgende:
[..]
Is goed hoorWil je nog iets horen voor die tijd?
Me neither. Maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof niet in god. Dat verklaart.
Ik ben god.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik geloof niet in god. Dat verklaart.
Nog voorkeur?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:19 schreef Ragboer het volgende:
Sharr, kan je weer een Lynyrd Skynyrd plaat opgooien?
Simple Man , als dat kan.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef Nitrouz het volgende:
NSFWTailleSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Door veel van die staten ga ik touren deze zomerquote:
Alabamaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door veel van die staten ga ik touren deze zomer
Ik ga sowieso mee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Door veel van die staten ga ik touren deze zomer
Baas, zou ook wel een keer door de US willen toeren. Maar ja, ik ben maar een provinciaal en durf de provinciegrens nauwelijks te verlaten...quote:
Je moet 't met een open dak doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef Patje1987 het volgende:
En dan gaan we met zoeen auto:
[ afbeelding ]
quote:Dear Customer,
I am sorry that we can't open Youtube website.
For this case, we would like to offer you a $9 coupon as compensation. Please advise if it is OK for you?
Look forward to receiving your reply for further assistance.
Sincerely yours
Vincci
quote:Vincci,
I hope you understand that I''m going to ask for a coupon of at least $19,22, which is the value of the product I bought. I take this as needless to say. Please grant my request and I will be satisfied.
Thanks,
Daan
Tja, een Duitser in het topic hé...quote:
Dankjewel, ik wist niet dat je m kon waarderen.quote:
Faal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Dhaha het volgende:
[..]
dat moest in het chinese webshops topic
dan ben je opzich wel een beetje de weg kwijtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Werken die dingen nog, Je had toch DealExtreme ofzo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Sharrelienquote:
Chinese Webshops topic #122 Waar de douane dollar tekens ziet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Werken die dingen nog, Je had toch DealExtreme ofzo?
't is me boy uit utreggtttt alles jwzquote:
HUPPEL HEEFT EEN UI OLEEE OLEEEE!quote:
Van dit soort reacties krijg ik het gevoel dat achter dat lieve, schattige voorkomen een enorme zuiplap zit.quote:
Ga Blue Diamonds luisteren...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb deze toevallig net op de fiets zitten luisteren!
Kom ik thuis, gooi winamp open.. Eerste nummer wat start!
Gooi ik de Radio op .. eerste nummer wat gedraaid wordt!
Dit nummer is gebouwd voor mij!
Je moest eens weten!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van dit soort reacties krijg ik het gevoel dat achter dat lieve, schattige voorkomen een enorme zuiplap zit.
Noh man, shit is voor m'n opa!quote:
Ik word zelfs op school zo genoemd!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:52 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Van dit soort reacties krijg ik het gevoel dat achter dat lieve, schattige voorkomen een enorme zuiplap zit.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Noh man, shit is voor m'n opa!
Ik waardeer 't alleen als 't door jou aangevraagd is!
Ik luister gewoon dubstepzz
Eerste werkdagquote:
Je houdt wel van een biertje?quote:
En je goudvis dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:53 schreef mc-Piel het volgende:
Shar, ik wil nu per direct met je trouwen!!!!!![]()
Totaal niet..quote:
Mensen mensen...quote:
Mooi was die maansverduistering trouwens!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef utopie het volgende:
wie was die gast die vanochtend de discussie met mij aan ging over de aarde?
ja hehquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mooi was die maansverduistering trouwens!
Hoiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef utopie het volgende:
Doe maar vooruitstrevend zeg... Ik ben heel monogaam en trouw. Dan maar ouderwets...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mensen mensen...
Monogamie in de 21ste eeuw..
godverdomme zeg..
Je hebt ook een auto die je nog aan moet zwengelen ofniet?
nee, zn andere klapjosti, die beweerde dat dat zwarte voor de maan de andere kant van de wereld isquote:
Dat was ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef utopie het volgende:
[..]
nee, zn andere klapjosti, die beweerde dat dat zwarte voor de maan de andere kant van de wereld is
Ik wil helemaal geen UI meer. Deze is omdat Ezechielk gisteren besloot om te klootviolen onder mijn account.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HUPPEL HEEFT EEN UI OLEEE OLEEEE!
HUPPEL HEEFT EEN UI OLEEE OLEEEEEE!
en ik weet eigenlijk nog steeds niet waarom de epic boobs weg zijn.
Ik ben geen gastquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef utopie het volgende:
Encore une foisquote:
Is goed. Succes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:00 schreef utopie het volgende:
[..]
serieusik ga het voor je opzoeken dat ik gelijk heb
DUDE DAT ZEI IK JE VANOCHTEND TOCH!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef utopie het volgende:
Een maansverduistering doet zich voor wanneer de zon, de aarde en de maan op één lijn staan (met de aarde in het midden). Normaal weerkaatst de maan het licht van de zon naar de aarde, maar tijdens een maansverduistering staat de aarde in de weg en ontvangt de maan geen zonlicht: de maan bevindt zich in de schaduw van de aarde.
alsof je naar buiten kijkt gisteravond naar de maan, dat je dan naar china of japan of ijsland loopt te kijken ofzo!!!!
Doet ik meteen voor jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
Huppel? ik weet het, ik ben erg maar wil je toch het genre weer omgooien, ik heb geen tijd om mijn playlist weer om te gooienen die oorspronkelijke ligt gewoon al klaar
Denk aan je bloeddrukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
DUDE DAT ZEI IK JE VANOCHTEND TOCH!!
KLAPHARK, ONDERMAATSEOLIEJOSTI !!
Awoquote:
wat voor jostiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ewa, hoe staat die leventje? Nog met de meisjes afgesproken?quote:
ben bezig man ben bezig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Awo!
Heb je nog zomermeisjes gehosseld?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dank jequote:
Okquote:
Een ondermaatse olie jostiquote:
Leven staat goed, nee nog niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa, hoe staat die leventje? Nog met de meisjes afgesproken?
Boh gaat dat zo makkelijk tegenwoordigquote:
Tuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Boh gaat dat zo makkelijk tegenwoordig
Teach me!!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik zeg: donatie actie om Utopie een opleiding te geven!
Wie doet er mee?
Als je nog goeie oneliners en shit nodig hebt, let me know man!quote:
Utopolis, hoe was je eerste werkdag?quote:
kak kak kak!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Utopolis, hoe was je eerste werkdag?
Fuck no!quote:
allesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:07 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Fuck no!
Vertel, wat was er niet leuk aan?
Hoezo dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef sharr het volgende:
Ik zeg een donatie om Sharon 24 uur niks te laten eten, wie doet er mee?
Nouhouquote:
Zo heet de bioscoop hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Utopolis, hoe was je eerste werkdag?
Hier ookquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
Allemaal pauperplaatsen waar fokkers wonen...
Niet alleen de minister van onderwijs hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef naatje_1 het volgende:
Wat kan onze minister van onderwijs uit haar nek kletsen zeg, niet normaal
Eh sahbi, jij durft 079 een pauperplaats te noemen whut ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef Ragboer het volgende:
Allemaal pauperplaatsen waar fokkers wonen...
Is een actie voor schoolquote:
Matsoe Matsoe...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eh sahbi, jij durft 079 een pauperplaats te noemen whut ?
De minister van onderwijs is nog een beetje meer getikt als de andere ministers hoor...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Niet alleen de minister van onderwijs hoor..
Alle ministers! Ze zijn niet voor niets ministers.
Wij doen dat gelukkig veel anders.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Is een actie voor schoolMet 120 leerlingen 24 uur niets eten, opbrengst voor 20 vwo 6 leerlingen die dan naar Thailand gaan om scholen op te bouwen. Waar ik gelukkig niet heen hoef.
wat suust tou nou uhhh wilst relle must nul achtenfieftug bellequote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Eh sahbi, jij durft 079 een pauperplaats te noemen whut ?
Je krijgt 2,50 van mij ok?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Is een actie voor schoolMet 120 leerlingen 24 uur niets eten, opbrengst voor 20 vwo 6 leerlingen die dan naar Thailand gaan om scholen op te bouwen. Waar ik gelukkig niet heen hoef.
Waarom zou ik '' niks'' sponsorenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Wat dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Wij doen dat gelukkig veel anders.
Ik vind Thailand ook eng, ladyboys enzo. Is mij veel te ver weg. Maar jezelf uithongeren voor school, wat voor een rare school zit jij?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:10 schreef sharr het volgende:
[..]
Er is een buffet ernaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom zou ik '' niks'' sponsoren..
Als jullie nu WEL zouden eten, zou ik wel wat geld voor het buffet sponsoren!
Ja, ach. Het is opzich wel gezellig, maar wel hongerigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind Thailand ook eng, ladyboys enzo. Is mij veel te ver weg. Maar jezelf uithongeren voor school, wat voor een rare school zit jij?
Ik verdubbel het als je daarna 6 liter paardensperma drinkt.quote:
Al die cute ladyboys daarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik vind Thailand ook eng, ladyboys enzo. Is mij veel te ver weg. Maar jezelf uithongeren voor school, wat voor een rare school zit jij?
Mag je wel roken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, ach. Het is opzich wel gezellig, maar wel hongerig
Dat is easyquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef LovelyLady het volgende:
24 uur niet eten ??? dat kan ik niet hoor
Ik wil ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al die cute ladyboys daar..
Denk je dat het een schattig mooi aziatisch meisje is.. hangt er een peners onder!
Doe mij maar zo eentje:
[ afbeelding ]
Vijf liter is mijn maximum.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik verdubbel het als je daarna 6 liter paardensperma drinkt.
Wie is dat? Ik val trouwens totaal niet op Aziatische meisjes.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al die cute ladyboys daar..
Denk je dat het een schattig mooi aziatisch meisje is.. hangt er een peners onder!
Doe mij maar zo eentje:
[ afbeelding ]
In dat geval, sponsor ik een euro per liter!quote:
Gezonde levensstijl heb je...quote:
Is goed. Regel jij het?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
In dat geval, sponsor ik een euro per liter!
Aziatische meisjes zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wie is dat? Ik val trouwens totaal niet op Aziatische meisjes.
Ik moet zeggen, het is niet heel moeilijk. Vorig jaar ook gedaan, kon nog wel enkele uren doorgaanquote:
Neequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |