waarom komt die straat zo bekend voor?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
pffff even denken .. even google-en
doorzwin geloof ik
Dat is geen straat maar een wijk. Straten hebben nummers hierquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom komt die straat zo bekend voor?
geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:29 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom komt die straat zo bekent voor?
hahahhquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geen straat maar een wijk. Straten hebben nummers hier
dankquote:
ik heb de animatie mode in photoshop gevondenquote:
wat een mooien UIquote:
zonder baard ???quote:
quote:
quote:
Ewa ik ben er.quote:
Koelkast? kan je het genre toch even aanpassen weer met vrijdag, ik red het niet om mijn playlist aan te passen .. en voor vanavond wist ik al wat ik ging draaienquote:
Ik durf nooit zelfmoord te plegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:43 schreef sharr het volgende:
Wat, als je zelfmoord intypt bij google is de eerste autoaanvulling 'tips'.
Doe het ook maar niet, hoor. Ik was alleen even aan 't zoeken omdat er vandaag verteld was dat iemand van m'n school voor een vrachtwagen was gesprongen ofzoiets. Kon niets vinden overigens.quote:
Woow, heftig. Dood?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe het ook maar niet, hoor. Ik was alleen even aan 't zoeken omdat er vandaag verteld was dat iemand van m'n school voor een vrachtwagen was gesprongen ofzoiets. Kon niets vinden overigens.
quote:
Geen idee, ik kan er niets over vinden. Was wel iets verteld over dat hij was gezien met een witte doek over zich heen enzulks, maar je weet nooit wat waar en niet waar is op school. Dat hij een poging had gedaan was in ieder geval bevestigd..quote:
Een witte doek is waarschijnlijk slecht nieuws...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:48 schreef sharr het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan er niets over vinden. Was wel iets verteld over dat hij was gezien met een witte doek over zich heen enzulks, maar je weet nooit wat waar en niet waar is op school. Dat hij een poging had gedaan was in ieder geval bevestigd..
Klopt, hij is inderdaad overleden. Hij is vanuit de berm de snelweg opgerend en aangereden met volle snelheid. Was overigens niet iemand van m'n school maar de 18-jarige vriend van iemand uit havo 5, hij was eerst over ons schoolplein aan het rijden ofzo met zijn auto en is er toen zo vandoor gegaan schijntquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Een witte doek is waarschijnlijk slecht nieuws...
Net gebeurd?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef sharr het volgende:
[..]
Klopt, hij is inderdaad overleden. Hij is vanuit de berm de snelweg opgerend en aangereden met volle snelheid. Was overigens niet iemand van m'n school maar de 18-jarige vriend van iemand uit havo 5, hij was eerst over ons schoolplein aan het rijden ofzo met zijn auto en is er toen zo vandoor gegaan schijnt
Rond een uur of tien vanochtend. Ik weet wie het is zie ik nu, gevonden op hyves. Echt heel erg zielig ditquote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef sharr het volgende:
[..]
Rond een uur of tien vanochtend. Ik weet wie het is zie ik nu, gevonden op hyves. Echt heel erg zielig dit
Dankje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Nitrouz het volgende:
Gecondoleerd sharr, ik weet niet waarvoor. Maar toch.
welke?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
mijn verzoekjen is helemaal niet doorgekomen ofzo
Je kan m nergens anders vinden namelijk.quote:
Mooiquote:
neeeeeeeeeeeequote:
Dat wordt twee uur grenade.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Voor elke negatieve reactie op grenade graag 1x extra draaien
Ik probeer er op te letten inderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je maakt een geluidje als je zin af is.
Dat is geilkwijl, dat moet ze even omhoogtikkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je maakt een geluidje als je zin af is.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is geilkwijl, dat moet ze even omhoogtikken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |