Het mag wel, maar een dergelijk type vraag wordt hier over het algemeen niet zo goed ontvangen. Wat zou helpen is je vraag meer specifiek maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:40 schreef draakje1 het volgende:
Oke sorry jongens,
ik wist niet dat dit niet mocht op een forum.
Mijn nichtje heeft me bekend gemaakt met dit forum en zij heeft mij verteld dat ik het hier kon proberen.. als dat niet zo is mijn excuus en dan verwijder ik het zo snel mogelijk.
Toch bedankt
Precies. Wáár wil je een hotel beginnen? Dat zal toch in belangrijke mate bepalen wat voor klanten je wilt trekken.quote:
Daarbij bijvoorbeeld aangeven welke locatie je in gedachte had. In hoeverre je ervaring hebt etc.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het mag wel, maar een dergelijk type vraag wordt hier over het algemeen niet zo goed ontvangen. Wat zou helpen is je vraag meer specifiek maken.
Oke bedankt dit wist ik niet,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:41 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het mag wel, maar een dergelijk type vraag wordt hier over het algemeen niet zo goed ontvangen. Wat zou helpen is je vraag meer specifiek maken.
Kom op. Als dit serieus is, en je dus ook de financiële middelen hebt om dit volgend jaar te gaan realiseren, dan kun je toch wel beter dan zo lukraak op een forum vragen 'wat vonden jullie geweldig aan een hotel en wat juist niet'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef draakje1 het volgende:
[..]
Oke bedankt dit wist ik niet,
Ik zal het wat duidelijker maken:
Mijn plan is om een hotel te maken gericht op zaken mensen.Het idee is de luxe van een 4 sterrenhotel, maar tegen de prijs van een 3 sterren hotel. Door mijn ervaring weet ik dat de duurdere hotels het deze dagen niet meer goed kunnen uithouden. Natuurlijk heb ik mijn hele idee al op papier staan en is dit een hele kleine indruk.
Zoals jullie weten bestaan er genoeg recensie sites voor bestaande hotels helaas heb je hier weinig aan als je nog geen hotel hebt. Daarom ben ik benieuwd wat jullie helemaal geweldig vonden aan een hotel of juist niet, zodat ik niet dezelfde fout maak.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.. wil natuurlijk niemand tegen mij keren, ben gewoon nieuw hier op het forum, dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt.
Je gaat me niet vertellen dat je in zo'n vergevorderd stadium van het oprichten van je eigen hotel niet goed weet wat je toekomstige klanten wel en niet willen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:45 schreef draakje1 het volgende:
[..]
Oke bedankt dit wist ik niet,
Ik zal het wat duidelijker maken:
Mijn plan is om een hotel te maken gericht op zaken mensen.Het idee is de luxe van een 4 sterrenhotel, maar tegen de prijs van een 3 sterren hotel. Door mijn ervaring weet ik dat de duurdere hotels het deze dagen niet meer goed kunnen uithouden. Natuurlijk heb ik mijn hele idee al op papier staan en is dit een hele kleine indruk.
Zoals jullie weten bestaan er genoeg recensie sites voor bestaande hotels helaas heb je hier weinig aan als je nog geen hotel hebt. Daarom ben ik benieuwd wat jullie helemaal geweldig vonden aan een hotel of juist niet, zodat ik niet dezelfde fout maak.
Ik hoop dat het zo wat duidelijker is.. wil natuurlijk niemand tegen mij keren, ben gewoon nieuw hier op het forum, dus weet nog niet zo goed hoe alles werkt.
Heb je een miljoen euro liggen? Anders niet aan beginnenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:49 schreef draakje1 het volgende:
Ik werk zelf al sinds mijn 22e in de horeca (daarvoor wel bijbaantjes gehad). Ik heb eerst een studie hotelmanagement gevolgd waarna ik terecht ben gekomen bij een hotel als sales en marketing assistent manager. Na 3 jaar heb ik me opgeklomen tot sales and marketing manager en op dit moment werk ik daar nog steeds alleen dan als duty manager (mannetje van alles).
Je snapt dat investeerders 50-70% inbrengen en de rest jijzelf moet inbrengen? Dus alsnog heb je MINIMAAL 1 miljoen nodig op je spaarbank.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef draakje1 het volgende:
haha, helaas heb ik geen miljoen euro. Wel heb ik investeerders gevonden die mij gaan helpen dit te realiseren, dus het financiele is ook al gelukt. Het enige wat op dit moment nog wachten is, is het pand. Ik ben namelijk niet de enige die er een oogje op heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |