abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93811551
quote:
19s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:05 schreef kingmob het volgende:

[..]

Jij weet net zo min als ik hoe dit gebeurd is. Politie en justitie heeft daar schijnbaar een beter beeld van en komt met dit verhaal. Waarom toch die mening zo kant en klaar?
quote:
Justitie stelde dat de automobilist schuld heeft aan het ongeluk, omdat hij 'onderuitgezakt' in zijn auto zat en daardoor slecht zicht had op de weg voor hem. Het ongeluk had kunnen worden voorkomen. De bestuurder gaf toe dat hij 'in de laagste zitpositie' zat, omdat hij anders niet op het dashboard kon kijken. Hij rijdt nog steeds zo en gaat pas rechtop zitten als hij wil zien wat er vlak voor zijn auto aan de hand is.

Straf
E. heeft nog maar drie jaar zijn rijbewijs, maar was al twee keer eerder betrokken bij een ongeluk. E. is naar eigen zeggen kapot van het drama. ,,Ik weet dat dit het ergste is wat een ouder kan overkomen. Ik heb de kinderen niet gezien en ben ongewild in deze situatie terechtgekomen. Ik worstel er elke dag mee en wil alles doen om de pijn te verzachten.''
Zijn rijstijl/zitpositie whatever, hij deugt gewoon niet. Dat is ook de conclusie van justitie. Waarom zou jij hem verdedigen? Hij heeft daadwerkelijk alle schijn tegen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93811584
Wat is eigenlijk het nut van onderuitgezakt zitten? Heeft hij chronische rugklachten of zo?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93811595
Eigenlijk zou je moeten kijken hoe er door anderen gereden wordt op de lokatie van de foto.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:10:55 #79
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_93811616
Dit is een filmpje van hoe het eruit ziet als je over het bruggetje rijdt:

[bron: http://robzijlstra.wordpr(...)spelende-meisjes-2/]
pi_93811638
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van onderuitgezakt zitten? Heeft hij chronische rugklachten of zo?
Gewoon je autostoel helemaal omlaag/naar achter zetten zodat je lekker onderuit hangt. Dat je vervolgens geen adequaat overzicht meer hebt en mensen doodrijdt zijn natuurlijk bijzaken.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_93811645
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:04 schreef aeque het volgende:

[..]

Het is zeker niet normaal, maar als dit je overkomt denk je ook niet normaal.
Ik heb zelf een dochter en ik kan je nu al vertellen dat ik zeker niet voor mezelf insta als dit zou gebeuren. Ik denk dat ik hem persoonlijk ook een enkeltje geef richting het hiernamaals.
dat is dan behoorlijk triest, leuk ook voor de ouders van de daders, die dan dubbel slachtoffer zijn terwijl ze zelf onschuldig zijn
blablablablablablablablablablablablablabla
pi_93811678
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dit is een filmpje van hoe het eruit ziet als je over het bruggetje rijdt:

[bron: http://robzijlstra.wordpr(...)spelende-meisjes-2/]
Dan is er dus ook harder gereden, want als je omlaag rijd zie je alles.
pi_93811680
quote:
7s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Gewoon je autostoel helemaal omlaag/naar achter zetten zodat je lekker onderuit hangt. Dat je vervolgens geen adequaat overzicht meer hebt en mensen doodrijdt zijn natuurlijk bijzaken.
:') , ik begrijp zelf ook wel hoe je lekker onderuit kan hangen in een auto. maar wat is het nut? Je ziet niets meer, dus zou er als chauffeur een bellletje moeten gaan rinkelen.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_93811705
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:10 schreef Boris_Karloff het volgende:
Nee....Meneer zegt zelf dat hij anders zijn dashbord niet kan zien :? Blijkbaar vind hij dat belangrijker dan een goed zicht op de weg. Des te meer een reden om zijn rijbewijs voorgoed in te trekken lijkt mij zo
pi_93811708
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

:') , ik begrijp zelf ook wel hoe je lekker onderuit kan hangen in een auto. maar wat is het nut? Je ziet niets meer, dus zou er als chauffeur een bellletje moeten gaan rinkelen.
Comfort verkiezen boven veiligheid misschien?
Groetjes, Ezio.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:13:45 #86
3542 Gia
User under construction
pi_93811710
Het ergste is dat hij er schijnbaar niks van geleerd heeft. Hij zou het zo weer kunnen doen.
pi_93811724
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:12 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Mee eens!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:14:56 #88
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_93811755
Ah, zo moet je dat dus doen. Straffen doen ze je toch niet.
Wat een grap weer die straf. En dan maar afvragen waarom men het vertrouwen in justitie verliest.
stupidity has become as common as common sense was before
pi_93811758
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef Gia het volgende:
Het ergste is dat hij er schijnbaar niks van geleerd heeft. Hij zou het zo weer kunnen doen.
Hij rijdt kennelijk nu gewoon nog steeds zo rond. Dat is ook het meest kansloze aan dit verhaal.
Theoretisch kan het (tot de rechter hem zijn verbod oplegt) elk moment weer gebeuren.
Groetjes, Ezio.
pi_93811849
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Comfort verkiezen boven veiligheid misschien?
Maar het is niet eens comfortabel. Als ik de stoel in mijn auto te ver achter uit doe kan ik niet meer goed bij het stuur, dus hoe is dat nou comfotabel?

Het ziet er verder gewoon debiel uit, die mensen die onderuitgezakt in de auto zitten, meestal dragen ze ook nog een petje.
Soms heb ik het idee dat ze ook nog een luier om hebben.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:18:11 #91
134630 aeque
Zijne draequeligheid
pi_93811870
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat is dan behoorlijk triest, leuk ook voor de ouders van de daders, die dan dubbel slachtoffer zijn terwijl ze zelf onschuldig zijn
Daar heb je zeker gelijk in.

Maar aan de andere kant is dit ook onzin. Want wie is hij om het mij en mijn vriendin dan wel aan te doen? HIJ is degene die niet rijdt zoals hij geleerd heeft.
Waarom zou het mijn recht dan niet zijn om hem hetzelfde aan te doen?
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
pi_93811895
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:17 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Maar het is niet eens comfortabel. Als ik de stoel in mijn auto te ver achter uit doe kan ik niet meer goed bij het stuur, dus hoe is dat nou comfotabel?

Het ziet er verder gewoon debiel uit, die mensen die onderuitgezakt in de auto zitten, meestal dragen ze ook nog een petje.
Soms heb ik het idee dat ze ook nog een luier om hebben.
Petje komt dan weer ten goede tegen de zon. dan zou je eigenlijk mensen zonder petje nalatig kunnen noemen, belemmerd ook het zicht.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:19:23 #93
120139 freiss
Hertog Jan :9~
pi_93811900
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Nee....Meneer zegt zelf dat hij anders zijn dashbord niet kan zien :? Blijkbaar vind hij dat belangrijker dan een goed zicht op de weg. Des te meer een reden om zijn rijbewijs voorgoed in te trekken lijkt mij zo
Misschien best wel handig om te weten hoe hard je rijdt.
HJ 14-punt-gift.
Lijst met rukmateriaal!
pi_93811924
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef TechnoXXL het volgende:

[..]

Petje komt dan weer ten goede tegen de zon. dan zou je eigenlijk mensen zonder petje nalatig kunnen noemen, belemmerd ook het zicht.
Mompelt iets over een zonnebril die standaard in elke auto aanwezig zou moeten zijn.
pi_93811969
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef freiss het volgende:

[..]

Misschien moet hij gewoon een andere auto kopen. Deze auto past blijkbaar qua formaat niet bij hem. Ik kan in een normale zitpositie prima het dashboard en de voorkant van mijn auto zien.
pi_93812009
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef freiss het volgende:

[..]

Als jij niet weet hoe hard je ongeveer rijdt zonder op je dashbord te kijken dan kun je beter geen rijbewijs halen. Ok. je weet het niet precies maar de meeste mensen weten wel of ze ongeveer 30,40 of 50 rijden zonder te kijken op het dashbord. Zeker als je een auto al een tijdje hebt.
pi_93812065
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef aeque het volgende:

[..]

Daar heb je zeker gelijk in.

Maar aan de andere kant is dit ook onzin. Want wie is hij om het mij en mijn vriendin dan wel aan te doen? HIJ is degene die niet rijdt zoals hij geleerd heeft.
Waarom zou het mijn recht dan niet zijn om hem hetzelfde aan te doen?
dat is heel simpel, je hebt NOOIT het recht om anderen iets aan te doen..
ik ben het 100% ermee eens dat de "straf"alweer belachelijk is (ik vind het eigenlijk niet eens een straf 8)7 ) maar als iedereen zo zou denken is het einde natuurlijk zoek.
dan gaan zijn vrienden daarna wraak nemen op jou, jouw vrienden weer op hun en binnen de korste keren ligt iedereen in het ziekenhuis :7
pi_93812161
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:24 schreef Schunckelstar het volgende:

[..]

dat is heel simpel, je hebt NOOIT het recht om anderen iets aan te doen..
ik ben het 100% ermee eens dat de "straf"alweer belachelijk is (ik vind het eigenlijk niet eens een straf 8)7 ) maar als iedereen zo zou denken is het einde natuurlijk zoek.
dan gaan zijn vrienden daarna wraak nemen op jou, jouw vrienden weer op hun en binnen de korste keren ligt iedereen in het ziekenhuis :7
Inderdaad. Je hebt nooit het recht om een ander iets aan te doen maar het is gewoon menselijk om het iemand wel toe te wensen. Zeker als het om je kinderen gaat die door een stuk onbenul zijn doodgereden. Hier staan al 3 mensen die zeggen dat het een normaal iets is om dat te denken in zo'n situatie. Of je het wel of niet doet is een heel ander verhaal.
pi_93812219
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Als jij niet weet hoe hard je ongeveer rijdt zonder op je dashbord te kijken dan kun je beter geen rijbewijs halen. Ok. je weet het niet precies maar de meeste mensen weten wel of ze ongeveer 30,40 of 50 rijden zonder te kijken op het dashbord. Zeker als je een auto al een tijdje hebt.
Je versnelling en het motorgeluid zegt mij meestal al voldoende over de snelheid
  dinsdag 8 maart 2011 @ 13:30:15 #100
178923 Schunckelstar
schunckelstar
pi_93812270
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 13:26 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Inderdaad. Je hebt nooit het recht om een ander iets aan te doen maar het is gewoon menselijk om het iemand wel toe te wensen. Zeker als het om je kinderen gaat die door een stuk onbenul zijn doodgereden. Hier staan al 3 mensen die zeggen dat het een normaal iets is om dat te denken in zo'n situatie. Of je het wel of niet doet is een heel ander verhaal.
quote:
Als ik een van die ouders was zou ik niet rusten voordat Robert Jan E. ook op een gruwelijke wijze aan zijn einde was gekomen.
dat zijn jouw woorden, of is dat gewoon een beetje stoere internet-praat om goedkoop te scoren dan?
want je bent nu alweer behoorlijk aan het nuanceren.

dat kaasschaaf-gedeelte laat ik maat achterwege, want dat is gewoon niet serieus te nemen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')