Justitie stelt dat als waarschijnlijke oorzaak en dan nog zo'n lage eis??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:50 schreef kingmob het volgende:
[..]
Lees nou eens. De uitspraak moet nog komen, de politie denkt dat het daar door komt.
Wat een domme kut reactie zeg. Jouw ouders letten 24/7 op je toen je 10 jaar oud was? Wij speelden ook op die leeftijd overal en nergens zonder enige vorm van toezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:21 schreef Transport_Ink het volgende:
[..]
Of je had op je kinderen gelet natuurlijk.
Maar dat is wel heel veel gevraagd
Dus ontneem je hem zijn rijbewijs ten veiligheid van de rest van Nederland en een proportionele straf. Gek genoeg precies wat er gebeurd, al had de ontzegging van mij idd langer gemogen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef aeque het volgende:
Als jullie het bericht goed lezen zul je zien dat hij nu 3 jaar zijn rijbewijs heeft, en dus beginnend bestuurder is. Daarbij heeft is hij ook al eerder betrokken geweest bij een ongeluk.
Dan is hij ofwel niet geschikt als bestuurder van een auto of is inderdaad zijn rijstijl en daarmee ook zijn houding in de auto niet goed.
Het is niet alleen de onderuitgezakte houding die er toe doet. Ik denk het algehele plaatje. Dus ook de denkwijze van deze meneer.
Dat is overigens 9 van de 10 keer het probleem. Mensen denken vaak te makkelijk over bepaalde dingen.
ehhh, een boom is nogal hoog en zie je ook als je onderuit gezakt bent, itt tot alles wat vlak voor dichter bij de grond aanwezig isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:35 schreef kingmob het volgende:
Komop, 'onderuitgezakt', dat kan logischerwijs nooit een enorm risico zijn geweest, anders beland je tegen de eerste de beste boom natuurlijk.
Dat zou toch te denken moeten geven hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Justitie stelt dat als waarschijnlijke oorzaak en dan nog zo'n lage eis??
Dat zullen we ook zeggen als jij verongelukt, deal?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:48 schreef kingmob het volgende:
[..]
Verder kan ieder ongeluk natuurlijk voorkomen worden als de veroozaker maar ... (vul maar in). Shit gebeurd nou eenmaal.
Jaja, kutvoorbeeld. het gaat niet om die boom, het gaat er om dat als het echt je zicht significant belemmerd je amper je oprit af kan komen. En dat weten jullie ook wel...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef computergirl het volgende:
[..]
ehhh, een boom is nogal hoog en zie je ook als je onderuit gezakt bent, itt tot alles wat vlak voor dichter bij de grond aanwezig is
er zijn verdacht weinig mensen die er dit soort denkbeelden op nahouden, of lees jij altijd in de krant dat de ouders van doodgereden kinderen het recht in eigen handen nemen om wraak te nemen op de dader op een zo pijnlijk mogelijke wijze?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wacht maar tot het je eigen kind is. Kijken hoe je er dan over denkt.
Kluivert kreeg ook een soortgelijke lage straf toen hij met 110 iemand dood reedt in de binnenstad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:54 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat zou toch te denken moeten geven he
Dat zal de politie idd een goed argument vinden als ze je met kaasschaaf en al oppakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Wacht maar tot het je eigen kind is. Kijken hoe je er dan over denkt.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jaja, kutvoorbeeld. het gaat niet om die boom, het gaat er om dat als het echt je zicht significant belemmerd je amper je oprit af kan komen. En dat weten jullie ook wel...
Als er bijvoorbeeld 2 dode kinderen onder zijn bumper liggen....quote:
Hij rijdt nog steeds zo en gaat pas rechtop zitten als hij wil zien wat er vlak voor zijn auto aan de hand is. ...
'vlak' is een relatief begrip.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
[..]
Als er bijvoorbeeld 2 dode kinderen onder zijn bumper liggen....
Tuurlijk weten wij dat ook. Het punt is alleen dat dat bij de betreffende bestuurder niet is doorgedrongen. Hij heeft immers al twee ongelukken veroorzaakt. Hij heeft nu twee kinderen doodgereden juist door die houding en wat doet meneer.....hij blijft gewoon zo rijden alsof er niks is gebeurt (meneer vind het blijkbaar belangrijker om zijn instrumentpaneel te kunnen zien dan de weg voor hem).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Jaja, kutvoorbeeld. het gaat niet om die boom, het gaat er om dat als het echt je zicht significant belemmerd je amper je oprit af kan komen. En dat weten jullie ook wel...
Ik vind dit geen proportionele straf.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dus ontneem je hem zijn rijbewijs ten veiligheid van de rest van Nederland en een proportionele straf. Gek genoeg precies wat er gebeurd, al had de ontzegging van mij idd langer gemogen.
Ik denk dat iedere ouder waarbij een kind is doodgereden dit soort dingen bedenkt. Of ze het zullen uitvoeren is een ander verhaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
er zijn verdacht weinig mensen die er dit soort denkbeelden op nahouden, of lees jij altijd in de krant dat de ouders van doodgereden kinderen het recht in eigen handen nemen om wraak te nemen op de dader op een zo pijnlijk mogelijke wijze?
ik heb dat iig nog nooit gelezen..
Dit is de situatie:quote:
ik denk het niet eigenlijk, want normaal is het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:01 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Ik denk dat iedere ouder waarbij een kind is doodgereden dit soort dingen bedenkt. Of ze het zullen uitvoeren is een ander verhaal.
Maar dank je voor een inzicht op mijn psyschische gestel
Hoe hard heeft hij eigenlijk gereden. Erg hard kun je al niet rijden lijkt me, dan wordt je gelanceerrd, zo te zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is de situatie:
[ afbeelding ]
Als hij daar normaal gereden had was het waarschijnlijk niet eens gebeurt man. Op zo'n bruggetje ben je toch alert als automobilist??
En zijn verleden spreekt ook al niet voor hem.
Het is zeker niet normaal, maar als dit je overkomt denk je ook niet normaal.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik denk het niet eigenlijk, want normaal is het niet
Geen idee. Maar hij remt sowieso pas als er 'iets vlak voor zijn wielen gebeurt'quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:03 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Hoe hard heeft hij eigenlijk gereden. Erg hard kun je al niet rijden lijkt me, dan wordt je gelanceerrd, zo te zien.
Jij weet net zo min als ik hoe dit gebeurd is. Politie en justitie heeft daar schijnbaar een beter beeld van en komt met dit verhaal. Waarom toch die mening zo kant en klaar?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:02 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit is de situatie:
[ afbeelding ]
Als hij daar normaal gereden had was het waarschijnlijk niet eens gebeurt man. Op zo'n bruggetje ben je toch alert als automobilist??
En zijn verleden spreekt ook al niet voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |