Vorig deelquote:
En het topic in het juiste subforum neerzettenquote:
Montresor +1quote:
Welkomquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:37 schreef Montresor het volgende:
Woohoo, eerste punt.
Ok, nieuw vraagje dan. Uit welke film is dit?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Film uit 1937.
Bingo! Die laatste werd het wel heel makkelijk van non? :pquote:
picodealion + 1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef picodealion het volgende:
Closer
Finding Neverland
The Life of David Gale
Dit vind ik wel heel ambigu, er is namelijk een Mr. Vengeance en een Lady Vengeance. Welke bedoelde je?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ms.?
Maar goed zal wel de eerste zijn.
Ms. is tevens een aanspreek-afkorting jongens. Mrs. is specifiek voor een getrouwde vrouw. Ik heb geen idee of mevrouw Veangeance al dan niet getrouwd is, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel ambigu, er is namelijk een Mr. Vengeance en een Lady Vengeance. Welke bedoelde je?
Het was dus inderdaad Mr. Vengeance, met de regisseur erbij (streepje tussen Chan-Wookquote:
De vraag was film + regisseur. Als Asap de film raadt en jij de regisseur is het punt toch voor jou? Of speel ik het spel verkeerd?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef Gillingham het volgende:
Ik bedoelde in ieder geval de vrouw, dat blijkt ook uit mijn post na het antwoord. Ik had Mr. en Lady inderdaad een beetje gemixt.
Maar jij bent de baas Pico.
Pfff... ik had de vraag niet eens goed gelezen. My bad!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
De vraag was film + regisseur. Als Asap de film raadt en jij de regisseur is het punt toch voor jou? Of speel ik het spel verkeerd?
Voor mij geldt exact hetzelfde, dus aan mij heb je niks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
(Is Lady Vengeance aan te raden trouwens? Enige van de drie die ik niet heb gezien)
Confidentialquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Kut, ik postte gisteren nog dat ik die stom vond. Eeh.. L.A. Confessional toch?
Aangezien het niet gaat om een typfout, maar de titel een andere betekenis krijgt, kan ik het helaas niet goed rekenen. Jammer. Gelukkig heb je je eerste punt al binnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Kut, ik postte gisteren nog dat ik die stom vond. Eeh.. L.A. Confessional toch?
Robby +1quote:
Je wraak is zoet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef picodealion het volgende:
Was echt een typfoutje hoor, de ession zit naast de ident op mijn toetsenbord. Zeg nou maar dat je het doet omdat ik 'm stom vond.
Ik dacht dat het om een travestiet gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef picodealion het volgende:
Ik vergeet soms dat acteurs die ik niet herken voor anderen wel makkelijk kunnen zijn,.
goede actrice, foute filmquote:
da's 1, nog 4 te gaanquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:57 schreef FireFox1 het volgende:
Komt Keira Knightley ook in het lijstje voor?
Halle Berry goed, verkeerde filmquote:
Swordfishquote:
Toch niet Catwoman héquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:06 schreef Patch het volgende:
Geen Swordfish geen Transporter 2.
Hoewel Halle wel een visje zou lusten in die film.
Neen, maar die had er van mij ook wel in gemogen.quote:
+1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Neen, maar die had er van mij ook wel in gemogen.
Ik vond het een alleraardigst filmpje
Catwoman idd, gedrocht van een film.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toch niet Catwoman hé
Wat een gedrocht was dat
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:25 schreef daruk het volgende:
Komt een vrouw bij de Dokter![]()
Oorlogswinter![]()
van God Los![]()
de Storm![]()
de hel van 63![]()
haar naam is sarah![]()
Kruimeltje![]()
Schippers van de Kameleon![]()
Zwartboek![]()
New Kids Turbo![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:31 schreef Tem het volgende:
- Turks Fruit#1 3.338.000 bezoekers.
- Soldaat van Orange![]()
- Blue movie![]()
- De lift![]()
- Amsterdamned971.027 bezoekers
- De aanslag![]()
- Fanfare #2 2.636.000 bezoekers
quote:
Beide is goed.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:19 schreef FireFox1 het volgende:
Nederlandse cinema: Er zijn in totaal 23 Nederlandse films die meer dan 1 miljoen bioscoop bezoekers hebben getrokken.
Noem er daar 10 van
Alle 10 de films in 1 post!
quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:00 schreef hornage het volgende:
Turks Fruit
Soldaat van Oranje
Blade Runner
Sin City
The Hitcher
SamuelofSEK +1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
gridlock (of was het wedlock?)
blind fury
the rite
hobo with a shotgun
flesh + blood
Ok.. Ik dacht dat het alleen om een viral ging, my badquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef Sands het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt1640459/
Voor Fox
Die andere bekende acteur van Hammer moet je hebben.quote:
Ik gok op 6quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die andere bekende acteur van Hammer moet je hebben.
Rest is niet goed of al genoemd. Vergeten we ook niet het aantal films te noemen
Mel Brooks en gokje op 25.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eric Brooks is geen van helsing. De van helsing in Dracula dead and loving it wordt gespeeld door de regisseur.
Peter Once Upon A Time In The West?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
16 is nog steeds te laag. En denk aan een van de bekendste westerns ooit en je hebt de achternaam voor die Peter van Sands
Brooks is goed en 25 heel close.quote:
Minder dan 36 en je zit bij de goede western, maar je zoekt een zoon van een van de hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Peter Once Upon A Time In The West?![]()
36 dan?
quote:
Nope that's all en 26 is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Doff het volgende:
Zoek je nu nog een acteur?
En een gokje op 26.
Hmm, ik geloof dat ik hier eigenlijk weinig van heb gevolgd. Kom ook een beetje binnenvallen zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope that's all en 26 is goed.
Valt me tegen dat jullie Peter Cushing niet weten te noemen.
[...]
Fonda was ook goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik hier eigenlijk weinig van heb gevolgd. Kom ook een beetje binnenvallen zo.
Ik dacht dat je Peter Fonda wilde horen.
Nee, deze is uit '63. Een redelijk bekende titel, een bekende hoofdrolspeler en een bekende regisseur. Zijn bekendste (IMDb-votes) vier films zijn allemaal met deze acteur.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:28 schreef SamuelofSEK het volgende:
Dat is toch niet iets uit '73 wat ik nog moet kijken he?
Zo ziet het er ook uit. Maar heb (gelukkig?) geen idee.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:13 schreef Doff het volgende:
[ afbeelding ]
Hint: het is een strontvervelende film.
Dus jij springt ook op de banken als je Katie Holmes zietquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef Patch het volgende:
Teaching Miss Tingle
Thank you for Smoking
Disturbing Behavior
Patch + 1quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:22 schreef Patch het volgende:
Teaching Miss Tingle
Thank you for Smoking
Disturbing Behavior
vanwege de boobies natuurlijkquote:
neen, mannelijkquote:
Jazekersquote:
Die zijn goed.quote:
Liev inderdaad, mooie naamquote:Op woensdag 9 maart 2011 12:25 schreef ShaoliN het volgende:
Liev Schreiber... Gvd hoe heet die film ook al weer.....
ja, die is hetquote:
quote:
quote:**** was considering using "Ballroom Blitz" by Sweet as an alternate song for the torture scene, but went with *****.
quote:All the actors who portrayed the criminals have spent time in jail.
Nope.quote:
Dat nummer is het niet. Zit wel in de film, niet in de betreffende scene.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Damn, wou ook net Reservoir Dogs zeggen inderdaad, nummer is Little Green Bag of een ander van George Baker
Ik had al zo'n vermoeden inderdaad, ik zie die vent precies dansen, het ligt op het puntje van m'n tong, krijg het alleen niet uitgespuugdquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat nummer is het niet. Zit wel in de film, niet in de betreffende scene.
Ja, allicht. Dit is té moeilijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:32 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Niemand?![]()
Hebben jullie een hint nodig?
Robby +1quote:
Timwonnacott +1quote:
FireFox1 +1quote:Op donderdag 10 maart 2011 00:20 schreef FireFox1 het volgende:
Inderdaad makkelijk
Men in Tights, Mel Brooks
Deze film kwam 2 jaar eerderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |