Die andere bekende acteur van Hammer moet je hebben.quote:
Ik gok op 6quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:39 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Die andere bekende acteur van Hammer moet je hebben.
Rest is niet goed of al genoemd. Vergeten we ook niet het aantal films te noemen
Mel Brooks en gokje op 25.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:42 schreef SamuelofSEK het volgende:
Eric Brooks is geen van helsing. De van helsing in Dracula dead and loving it wordt gespeeld door de regisseur.
Peter Once Upon A Time In The West?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:48 schreef SamuelofSEK het volgende:
16 is nog steeds te laag. En denk aan een van de bekendste westerns ooit en je hebt de achternaam voor die Peter van Sands
Brooks is goed en 25 heel close.quote:
Minder dan 36 en je zit bij de goede western, maar je zoekt een zoon van een van de hoofdrolspelers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Peter Once Upon A Time In The West?![]()
36 dan?
quote:
Nope that's all en 26 is goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:57 schreef Doff het volgende:
Zoek je nu nog een acteur?
En een gokje op 26.
Hmm, ik geloof dat ik hier eigenlijk weinig van heb gevolgd. Kom ook een beetje binnenvallen zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:05 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Nope that's all en 26 is goed.
Valt me tegen dat jullie Peter Cushing niet weten te noemen.
[...]
Fonda was ook goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:08 schreef Doff het volgende:
[..]
Hmm, ik geloof dat ik hier eigenlijk weinig van heb gevolgd. Kom ook een beetje binnenvallen zo.
Ik dacht dat je Peter Fonda wilde horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |