picodealion + 1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:11 schreef picodealion het volgende:
Closer
Finding Neverland
The Life of David Gale
Dit vind ik wel heel ambigu, er is namelijk een Mr. Vengeance en een Lady Vengeance. Welke bedoelde je?quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ms.?
Maar goed zal wel de eerste zijn.
Ms. is tevens een aanspreek-afkorting jongens. Mrs. is specifiek voor een getrouwde vrouw. Ik heb geen idee of mevrouw Veangeance al dan niet getrouwd is, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:14 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dit vind ik wel heel ambigu, er is namelijk een Mr. Vengeance en een Lady Vengeance. Welke bedoelde je?
Het was dus inderdaad Mr. Vengeance, met de regisseur erbij (streepje tussen Chan-Wookquote:
De vraag was film + regisseur. Als Asap de film raadt en jij de regisseur is het punt toch voor jou? Of speel ik het spel verkeerd?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef Gillingham het volgende:
Ik bedoelde in ieder geval de vrouw, dat blijkt ook uit mijn post na het antwoord. Ik had Mr. en Lady inderdaad een beetje gemixt.
Maar jij bent de baas Pico.
Pfff... ik had de vraag niet eens goed gelezen. My bad!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef picodealion het volgende:
[..]
De vraag was film + regisseur. Als Asap de film raadt en jij de regisseur is het punt toch voor jou? Of speel ik het spel verkeerd?
Voor mij geldt exact hetzelfde, dus aan mij heb je niks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef picodealion het volgende:
(Is Lady Vengeance aan te raden trouwens? Enige van de drie die ik niet heb gezien)
Confidentialquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Kut, ik postte gisteren nog dat ik die stom vond. Eeh.. L.A. Confessional toch?
Aangezien het niet gaat om een typfout, maar de titel een andere betekenis krijgt, kan ik het helaas niet goed rekenen. Jammer. Gelukkig heb je je eerste punt al binnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:48 schreef picodealion het volgende:
Kut, ik postte gisteren nog dat ik die stom vond. Eeh.. L.A. Confessional toch?
Robby +1quote:
Je wraak is zoet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef picodealion het volgende:
Was echt een typfoutje hoor, de ession zit naast de ident op mijn toetsenbord. Zeg nou maar dat je het doet omdat ik 'm stom vond.
Ik dacht dat het om een travestiet gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:10 schreef picodealion het volgende:
Ik vergeet soms dat acteurs die ik niet herken voor anderen wel makkelijk kunnen zijn,.
goede actrice, foute filmquote:
da's 1, nog 4 te gaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |