Fuck het leger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die actie ben ik het overigens ten zeerste mee eens. Het is belachelijk hoe er in Nederland wordt neergekeken op onze troepen en welk mandaat ze altijd meekrijgen. Stupide zelfhaat en naïef pacifisme.
Ga jij jezelf maar verdedigen dan, met pen en papier.quote:
Als iedereen dezelfde instelling had als ik, dan was er helemaal geen leger nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar verdedigen dan, met pen en papier.
Ja, hier in Nederland kan je met dergelijke naïviteit wegkomen inderdaad, want hier word je wel beschermd voor idioten die niet zoals jou denken. Daar zorgt immers het leger en de geheime diensten wel voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde instelling had als ik, dan was er helemaal geen leger nodig.
De wereld is gewoon verrot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland kan je met dergelijke naïviteit wegkomen inderdaad, want hier word je wel beschermd voor idioten die niet zoals jou denken. Daar zorgt immers het leger en de geheime diensten wel voor.
Maar goed, stank voor dank dus.
Ow ik steun onze krijgsmacht (en in ieder geval de individuele militairen) ook wel hoor, maar de manier waarop de Telegraaf het doet getuigd van zo'n enorme sneuheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die actie ben ik het overigens ten zeerste mee eens. Het is belachelijk hoe er in Nederland wordt neergekeken op onze troepen en welk mandaat ze altijd meekrijgen. Stupide zelfhaat en naïef pacifisme.
Ach ze helpen gewoon een logo de wereld in, boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik steun onze krijgsmacht (en in ieder geval de individuele militairen) ook wel hoor, maar de manier waarop de Telegraaf het doet getuigd van zo'n enorme sneuheid.
Een recycled logo uit Afghanistan jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ze helpen gewoon een logo de wereld in, boeiend.
Ja maar Remlof, die is dan ook gestolen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Een recycled logo uit Afghanistan ja
Er is geen Lynx op te bekennen.
Uit de commentaren:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar Remlof, die is dan ook gestolen.
De WUZ'tjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
De ingezonden brieven zijn goed vermaak hoor.
Die ja, ik denk dat menig cabaretier er z'n inspiratie uit haalt.quote:
George Clooney!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik dacht zaterdag nog ff een volkskrantje te scoren.....allemaal weg! schijnt een gratis DVD bij te hebben gezeten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die ja, ik denk dat menig cabaretier er z'n inspiratie uit haalt.
Wedden dat 80% die krant niet heeft gelezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
George Clooney!
Al die sappige huisvrouwen natuurlijk meteen die krant scoren.
Ik uiteraard wel. Stond een interessant verhaal in over duurzaamheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Wedden dat 80% die krant niet heeft gelezen.
Ja een DVD voor 2 euro is natuurlijk een koopje, dat vod van een krant hoef je dan niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:27 schreef Tem het volgende:
[..]
Wedden dat 80% die krant niet heeft gelezen.
Gratis DVD's uitdelen terwijl je 't mensen ook kan laten downloaden is inderdaad een perfect voorbeeld van Volkskrant duurzaamheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik uiteraard wel. Stond een interessant verhaal in over duurzaamheid.
Oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gratis DVD's uitdelen terwijl je 't mensen ook kan laten downloaden is inderdaad een perfect voorbeeld van Volkskrant duurzaamheid.
Denk aan de kinderen!quote:
De VK kan er natuurlijk niets aan doen. De schuld ligt bij het systeem. Er moet geld worden verdiend en loze presentjes helpen daarbij. Duurzaamheid maakt plaats voor winstbejag.quote:
Bij de Volkskrant nog wel, waar moet het heen met de wereld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Duurzaamheid maakt plaats voor winstbejag.
Het is niet best gesteld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hey, maar het is wel onze kutwereld
Dat heb ik dus moeten missen helaasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik uiteraard wel. Stond een interessant verhaal in over duurzaamheid.
Dat is een goede vraag. Al zie ik de toekomst wel enigszins positief tegemoet. Zo'n oliecrisis kan goed uitpakken. Met een beetje geluk wordt er meer geinvesteerd in duurzaamheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bij de Volkskrant nog wel, waar moet het heen met de wereld.
Hier lagen nog hele bergen kranten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:36 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat heb ik dus moeten missen helaasIk ben 4 sigarenboeren afgegaan "Alleszh weg Meneer" zei Achmed.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier lagen nog hele bergen kranten.
Het verbaasde me hoe snel Spanje kon bezuinigen en het energieverbruik zo snel naar beneden bij te stellen. Maar goed, daarvoor moeten lampen uit en moeten we langzamer gaan rijden, dat is dan weer onacceptabel uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat is een goede vraag. Al zie ik de toekomst wel enigszins positief tegemoet. Zo'n oliecrisis kan goed uitpakken. Met een beetje geluk wordt er meer geinvesteerd in duurzaamheid.
Ik ben het ook niet eens met de pro-Israel houding. En nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef Voorschrift het volgende:
Och hij is het niet eens met de pro-Israel houding, boehoe ga in een hoekje janken, fossiel.
Veranderd niks aan m'n repliek volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het ook niet eens met de pro-Israel houding. En nu?
Niet echt nee. Hoewel ik niet van plan ben om in een hoekje te gaan huilen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:29 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Veranderd niks aan m'n repliek volgens mij.
Schrijven dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet echt nee. Hoewel ik niet van plan ben om in een hoekje te gaan huilen.
Die muur staat er al.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef dotCommunism het volgende:
Beste oplossing is een muur om Israel heen bouwen en voor altijd vergeten dat het bestaat.
Ik denk dat de Palestijnen het daar niet mee eens zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:36 schreef dotCommunism het volgende:
Beste oplossing is een muur om Israel heen bouwen en voor altijd vergeten dat het bestaat.
Om de verkeerde mensen ja.quote:
Het houd Israeliers binnen, net zozeer als het Palestijnen buiten houd, het is maar net vanuit welk perspectief je kijkt. Jouw muur is net zozeer een muur voor de Palestijnen als voor de Israeliers.quote:
Want in een muur zitten geen poorten en wordt helemaal niemand doorgelaten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het houd Israeliers binnen, net zozeer als het Palestijnen buiten houd, het is maar net vanuit welk perspectief je kijkt. Jouw muur is net zozeer een muur voor de Palestijnen als voor de Israeliers.
Maar goed, simplistisch denken siert je.
Als je de Palestijnen wilt bijstaan, dan moet je je natuurlijk wel een beetje aan hen conformeren. Een bomvest lijkt me afdoende.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:47 schreef Zeeland het volgende:
Heeft iemand nog skudrakketen in de aanbieding? Ik probeer als sinds [POLCafe #1703] om de Palestijnen te gaan bijstaan (dat is al 87 topic's!!). Helaas heb ik nog steeds onvoldoende wapens om Palestina te steunen.
Nee, dan ga ik zelf dood en met mij onschuldige Israëli.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef Picchia het volgende:
[..]
Als je de Palestijnen wilt bijstaan, dan moet je je natuurlijk wel een beetje aan hen conformeren. Een bomvest lijkt me afdoende.
Was het maar zo'n feest inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:48 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Want in een muur zitten geen poorten en wordt helemaal niemand doorgelaten?
Hoe bedoel je, wat bedoel je, ze me wat je bedoeld.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:57 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest inderdaad.
Dan waren die Palestijnen wel wat makker.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:08 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoe bedoel je, wat bedoel je, ze me wat je bedoeld.
Ik begrijp je nog steeds niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan waren die Palestijnen wel wat makker.
Wanneer ze volledig ommuurd zouden zijn zonder poorten. Dan blijft er weinig voor ze over dan overgeven of naar de filistijnen gaan.quote:
Naar de Filistijnen gaan is wel een grappige woordspeling in deze.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:17 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wanneer ze volledig ommuurd zouden zijn zonder poorten. Dan blijft er weinig voor ze over dan overgeven of naar de filistijnen gaan.
Seniele idioot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:03 schreef KoosVogels het volgende:
Van Agt schijt op kabinet
Wat een baas is die man toch ook
Waarom? Omdat hij Israel niet in de reet kruipt?quote:
quote:'Hema ontslaat winkelbediende met hoofddoek'
GENK De Hema-vestiging in het Belgisch-Limburgse Genk heeft een uitzendkracht ontslagen omdat ze een hoofddoek droeg. De Vlaamse krant De Standaard meldde dat dinsdag.
De vrouw had de winkelleiding gevraagd of ze een hoofddoek mocht dragen. De winkelleiding gaf haar daarvoor toestemming, maar er kwamen veel negatieve reacties van klanten. Daarop werd haar gevraagd die hoofddoek af te zetten, maar ze weigerde dat.
Daarop hebben we besloten de overeenkomst met de vrouw stop te zetten, aldus een Hema-woordvoerster in de Vlaamse krant.
Klachten over haar werk in de winkel waren er niet. Het gaat om een jonge Belgisch-Limburgse vrouw, geen allochtoon.
Uitzendbureau Randstad bevestigt het ontslag, maar zegt er niets tegen te doen. Daar kunnen wij als uitzendkantoor niet in tussenkomen. De klant bepaalt zelf de criteria om het contract met mensen stop te zetten.
Voor een ontwerpwedstrijd werd in 2007 in Amsterdam nog een Arabische Hema ontworpen, El Hema geheten. De winkel was een tentoonstelling van een Hema met Nederlandse producten met een Arabisch tintje, zoals een halal-rookworst. De als parodie bedoelde tentoonstelling viel bij de 'echte' Hema destijds aanvankelijk niet in goede aarde.
Zo'n bekeerling weer zeker, trieste gevallen.quote:Het gaat om een jonge Belgisch-Limburgse vrouw, geen allochtoon.
Moet ze goddomme toch lekker zelf weten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zo'n bekeerling weer zeker, trieste gevallen.
Toedeloe
Net als de Hema inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Moet ze goddomme toch lekker zelf weten?
Uiteraard, maar daar gaat het mij dan ook niet om. Het gaat mij om dat domme kankervolk dat bezwaar gaat maken vanwege een fucking hoofddoek. Stelletjes kansarme hersenloze inteelttokkies.quote:
Jouw taalgebruik weerspiegelt inderdaad dat van een intellectueel hoogstandje, geen twijfel over mogelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar gaat het mij dan ook niet om. Het gaat mij om dat domme kankervolk dat bezwaar gaat maken vanwege een fucking hoofddoek. Stelletjes kansarme hersenloze inteelttokkies.
Zo dachten zij ook over die kansloze hema-medewerkster die per se een hoofddoek op moest. Zelfs wanneer haar baan dan op de tocht zou komen te staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard, maar daar gaat het mij dan ook niet om. Het gaat mij om dat domme kankervolk dat bezwaar gaat maken vanwege een fucking hoofddoek. Stelletjes kansarme hersenloze inteelttokkies.
Ja, goed he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jouw taalgebruik weerspiegelt inderdaad dat van een intellectueel hoogstandje, geen twijfel over mogelijk.
Acceptatie mag maar een kant op in Nederland, wanneer je zo'n doekje op de kop hebt dan ben je onschendbaar voor kritiek. Je haalt zelfs het landelijke nieuws, ook al ben je bloody kassiere bij een of andere afgedankte klote Hema in Limburg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:56 schreef Picchia het volgende:
[..]
Zo dachten zij ook over die kansloze hema-medewerkster die per se een hoofddoek op moest. Zelfs wanneer haar baan dan op de tocht zou komen te staan.
Ja zeker, je doet exact waar ik in het andere topic voor pleitte, van je af bijten.quote:
Exact.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom? Omdat hij Israel niet in de reet kruipt?
Wat heb jij? nog steeds een kater?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom houd ik juist van Dries.quote:
Ben nog een beetje sjaggo inderdaad.quote:
Nou waar wacht je op, Gretta kan vast nog wel wat vrijwilligers gebruiken voor haar 'vredesvloot'.quote:
En ik niet.quote:
Ik heb geen hekel aan Israel, maar ik vind het gewoon storend dat de westerse wereld massaal in de reet kruipt van het land.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op, Gretta kan vast nog wel wat vrijwilligers gebruiken voor haar 'vredesvloot'.
Dat denk je alleen maar omdat idioten als Gretta jou dat willen doen geloven. Israel wordt bij genoeg dingen al tegengehouden of op de vingers getikt, maar daar hoor je niks over.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Israel, maar ik vind het gewoon storend dat de westerse wereld massaal in de reet kruipt van het land.
Ik heb de website van Dries in mijn sig gezet, dat is het minste wat ik kon doen. Oja, en ik had tijdelijk een Palestijnse vlag als UI. Dat werd niet op prijs gesteld door verschillende mede-users.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nou waar wacht je op, Gretta kan vast nog wel wat vrijwilligers gebruiken voor haar 'vredesvloot'.
En terecht, ik loop ook niet rond met de Taliban vlag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Ik heb de website van Dries in mijn sig gezet, dat is het minste wat ik kon doen. Oja, en ik had tijdelijk een Palestijnse vlag als UI. Dat werd niet op prijs gesteld door verschillende mede-users.
Nou nee, ik heb Gretta misschien een keer in mn leven horen lullen. Hetgeen zij allemaal roept gaat geheel aan mij voorbij. Ik baseer mijn mening vooral op mijn eigen kennis over het conflict. En, laten we een ding voorop stellen, ik gun Israel een eigen staat, absoluut. Maar hetzelfde geldt voor de Palestijnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat denk je alleen maar omdat idioten als Gretta jou dat willen doen geloven. Israel wordt bij genoeg dingen al tegengehouden of op de vingers getikt, maar daar hoor je niks over.
Die hebben ze ook al, maar ze willen andere grenzen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb Gretta misschien een keer in mn leven horen lullen. Hetgeen zij allemaal roept gaat geheel aan mij voorbij. Ik baseer mijn mening vooral op mijn eigen kennis over het conflict. En, laten we een ding voorop stellen, ik gun Israel een eigen staat, absoluut. Maar hetzelfde geldt voor de Palestijnen.
Nee, met een Bush hoofd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, ik loop ook niet rond met de Taliban vlag.
Een wezenlijke verbetering.quote:
Dat is een te grote eer. Ik geloof dat hij geen enkele bekende hit heeft. Iedereen kent hem, maar niet zeer 'muziek'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:12 schreef Tem het volgende:
Dries is een artiest. Een B artiest wel te verstaan.
Beide partijen moeten water bij de wijn doen. Zo moet die maffe kolonisten eens stoppen met het bouwen van nieuwe nederzettingen en moet Hamas gewoon eens normaal gaan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die hebben ze ook al, maar ze willen andere grenzen.
Nou ik niet, de westerse wereld niet, en Israel zelf ook niet. Dus krijgen ze die ook niet, klaar.
Ik kom eraan, Maria Magdalenaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat is een te grote eer. Ik geloof dat hij geen enkele bekende hit heeft. Iedereen kent hem, maar niet zeer 'muziek'.
Palestina is een terroristische organisatie? Die twee zijn niet vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En terecht, ik loop ook niet rond met de Taliban vlag.
Voor mij wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:18 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Palestina is een terroristische organisatie? Die twee zijn niet vergelijkbaar.
Alsof die landen eromheen Israel ooit zullen dulden. Die landen zijn intern zo'n chaos, hun gezamelijke antisemitisme bindt hun. Nee, die hebben er geen belang bij ooit vrede te krijgenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beide partijen moeten water bij de wijn doen. Zo moet die maffe kolonisten eens stoppen met het bouwen van nieuwe nederzettingen en moet Hamas gewoon eens normaal gaan doen.
Daar ben ik 't mee eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beide partijen moeten water bij de wijn doen. Zo moet die maffe kolonisten eens stoppen met het bouwen van nieuwe nederzettingen en moet Hamas gewoon eens normaal gaan doen.
Die landen hebben echt wel wat meer aan hun hoofd dan Israel haten. De meeste Egyptenaren die ik heb gesproken geven bijvoorbeeld geen ene reet om Israel. Niemand zit te wachten op een nieuw conflict. Radicale mafketels daargelaten, uiteraard.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof die landen eromheen Israel ooit zullen dulden. Die landen zijn intern zo'n chaos, hun gezamelijke antisemitisme bindt hun. Nee, die hebben er geen belang bij ooit vrede te krijgen
Ik heb het over Iran, Jemen en dat boevennest ten noorden van Israel, met name het Hezbollah gebeuren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die landen hebben echt wel wat meer aan hun hoofd dan Israel haten. De meeste Egyptenaren die ik heb gesproken geven bijvoorbeeld geen ene reet om Israel. Niemand zit te wachten op een nieuw conflict. Radicale mafketels daargelaten, uiteraard.
Die landen kunnen nooit op tegen Israël, ook niet als ze gezamelijk optrekken. Overigens snap ik niet waarom vrede tussen de Palestijnen en de Israëli een bedrijging zou zijn voor Israël. Dat antisemitisme bestaan nu toch ook al, dat wordt heus niet meer. En Iraniërs, Egyptenaren, Tunesiërs zijn heus niet allemaal antisemieten. Dat is gewoon ordinaire bangmakerij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:19 schreef eriksd het volgende:
[..]
Alsof die landen eromheen Israel ooit zullen dulden. Die landen zijn intern zo'n chaos, hun gezamelijke antisemitisme bindt hun. Nee, die hebben er geen belang bij ooit vrede te krijgen
Ik denk dat de inwoners van Iran een stuk gematigder zijn dan de leiding. En Libanon...tsja, dat is inderdaad een zorgenkindje.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het over Iran, Jemen en dat boevennest ten noorden van Israel, met name het Hezbollah gebeuren.
Makkelijk op te lossen wanneer je Israel een groen licht geeft, ze vragen er al jaren om.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb het over Iran, Jemen en dat boevennest ten noorden van Israel, met name het Hezbollah gebeuren.
Ach, een kritische noot kan natuurlijk geen kwaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef eriksd het volgende:
Kortom, ik blijf volledig achter Israel staan. M.u.v. de kolonisten.
Je kan niets tegen Let it Be hebben me dunkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:30 schreef KoosVogels het volgende:
Gelukkig kan ik geen filmpjes kijken op mn werk.
Paul McCartneyquote:
Ken het hele nummer niet, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:32 schreef eriksd het volgende:
[..]
Je kan niets tegen Let it Be hebben me dunkt.
Meh, slechte versie.quote:
Orgineel is beter.quote:
McCain.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:46 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Orgineel is beter.Dit was meer on topic, want het gaat over Iran.
Hallo, zijn archaïsch taalgebruik is zo'n beetje het enige wat ik nog pruim aan die man.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 12:51 schreef Zeeland het volgende:
Hij. Heeft een beetje aparte manier van praten,
Ja, en ze weten toch maar mooi met zes miljoen inwoners de gehele wereldpopulatie van zes miljard! te onderdrukken. Props ouwe!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:03 schreef dotCommunism het volgende:
Toch een positief ding over Israel: ze maken goede psytrance.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo, lieve FOK!-vrienden
Niet zo overdrijven, ze onderdrukken alleen de Palestijnen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en ze weten toch maar mooi met zes miljoen inwoners de gehele wereldpopulatie van zes miljard! te onderdrukken. Props ouwe!
Vrinden bedoel je.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:49 schreef KoosVogels het volgende:
[ afbeelding ]
Een goed rechtsert staat achter Israelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, en ze weten toch maar mooi met zes miljoen inwoners de gehele wereldpopulatie van zes miljard! te onderdrukken. Props ouwe!
Nee hoor, via het kapitalisme onderdrukken ze iedereen. Van wie denk jij dat de banken en het goud zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet zo overdrijven, ze onderdrukken alleen de Palestijnen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, via het kapitalisme onderdrukken ze iedereen. Van wie denk jij dat de banken en het goud zijn?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gegroet, collega politicus.
Klopt, die voelen zich schuldig om wat ze tussen '39 en '45 met de joden hebben gedaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed rechtsert staat achter Israel
Ja, dat heb ik nooit goed begrepen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Een goed rechtsert staat achter Israel
Goed punt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee hoor, via het kapitalisme onderdrukken ze iedereen. Van wie denk jij dat de banken en het goud zijn?
quote:
Ze vertegenwoordigen een hoge beschaving i.t.t. bijvoorbeeld de Palestijnen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nooit goed begrepen.
Vreemd beeld van een 'hoge beschaving' heb jij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ze vertegenwoordigen een hoge beschaving i.t.t. bijvoorbeeld de Palestijnen?
Is dit een vraag of een opmerking?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer er 'Barbarians at the Gate' verschijnen moet je toch iets.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vreemd beeld van een 'hoge beschaving' heb jij.
De grap is natuurlijk dat de Israeliers aan de poort verschenen in plaats van andersom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:00 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wanneer er 'Barbarians at the Gate' verschijnen moet je toch iets.
Pfoei, ik was al bang dat je tegen Israel was. Ik kan niet ageren tegen jouquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat stuk land kwam hen toe. Het staat immers geschreven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De grap is natuurlijk dat de Israeliers aan de poort verschenen in plaats van andersom.
Tot de zesdaagse oorlog van 1967 stond iedereen in het westen (ook links) blind achter Israel. Daarom dachten ze toen ook dat ze zomaar even hun gebied konden uitbreiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik nooit goed begrepen.
In datzelfde boek staat geschreven dat de mens uit het Hof van Eden is verbannen omdat de dame, die is geschapen uit een rib van een man, zich liet verleiden door een pratende slang om een appel te eten.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:02 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat stuk land kwam hen toe. Het staat immers geschreven.
Oké, een opmerking dus.quote:
Dit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:25 schreef eriksd het volgende:
Kortom, ik blijf volledig achter Israel staan. M.u.v. de kolonisten.
Hof van Eden. Dat doet mij denken aan Blood of Eden, van Peter Gabriel. Zal ik weer linkjes gaan posten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In datzelfde boek staat geschreven dat de mens uit het Hof van Eden is verbannen omdat de dame, die is geschapen uit een rib van een man, zich liet verleiden door een pratende slang om een appel te eten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hof van Eden. Dat doet mij denken aan Blood of Eden, van Peter Gabriel. Zal ik weer linkjes gaan posten?
Is niet alles wat wij hier posten 'een opmerking'? Dus nee: een mogelijke verklaring, dat specificeert de boel al een beetje.quote:
Ja, maar de slang was niet echt een slang, maar de duivel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In datzelfde boek staat geschreven dat de mens uit het Hof van Eden is verbannen omdat de dame, die is geschapen uit een rib van een man, zich liet verleiden door een pratende slang om een appel te eten.
Ja, dat zegt die zevendagsadventis die achter me zit ook altijd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar de slang was niet echt een slang, maar de duivel.
Marianne T.?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat zegt die zevendagsadventis die achter me zit ook altijd.
God heeft hem zijn poten ontnomen zodat hij altijd zal moeten kruipen door het stof.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:07 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar de slang was niet echt een slang, maar de duivel.
Geen Marianne helaas. Het betreft een ietwat gezette, grijze man.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:09 schreef Morendo het volgende:
[..]
Marianne T.?
Kan die niet beter op je schoot zitten?
quote:
Dat was later, als straf, dus het was een soort vergrote rups die tot Eva sprak?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
God heeft hem zijn poten ontnomen zodat hij altijd zal moeten kruipen door het stof.
Tof. Alhoewel met Paul Rodgers niet.quote:
Je zou het zo kunnen noemen. Ik vind het een moooie omschrijving.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:14 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat was later, als straf, dus het was een soort vergrote rups die tot Eva sprak?
I see what you did there.quote:
Say what?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgt Israel een voorkeursbehandeling van rechtsen omdat in de bijbel staat geschreven dat de joden recht hebben op hun eigen lapje grond?
Nee, nee, Joden zijn een superieur ras volgens rechts, want westers.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
Maar als ik het goed begrijp krijgt Israel een voorkeursbehandeling van rechtsen omdat in de bijbel staat geschreven dat de joden recht hebben op hun eigen lapje grond?
Samenleving en Israelisch, geen ras en Joden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee, nee, Joden zijn een superieur ras volgens rechts, want westers.
Zowel Israël en Palestina hebben recht op hun eigen staat. Daarnaast vind ik dat men terug moet gaan naar de grenzen van voor 1967. Alleen dan kan er vrede komen in mijn optiek. Ik ben pro - Israël, maar dat is voor het grootste gedeelte vanwege de emotionele binding die ik met dat land heb. Dat heeft niks te maken met rechts of links zijn, dat heeft te maken met mijn Joodse afkomst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
Dus we hadden de joden ook in Afrika neer kunnen poten? Daar had hun samenleving ook met kop en schouders boven het maaiveld uitgestoken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Say what?
Nee, ik vind hun samenleving gewoon beter dan de rest van de zooi in die regio, en die bus-opblazende theedoeken heb ik ook geen medelijden mee.
Joden zijn, door de bank genomen, inderdaad zeer intelligent. Dat roept ook wel eens haat op bij sommigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Nee hoor. Ontwikkeld land en baken van beschaving temidden van allemaal haatbaarden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:27 schreef KoosVogels het volgende:
Zeker, Israel betekend voor mij vrij weinig, ik heb de Bijbelse connectie niet. Hoewel ik sinds het Koninkrijk Jerusalem wel vind dat het ons toehoort, en niet de Arabieren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus we hadden de joden ook in Afrika neer kunnen poten? Daar had hun samenleving ook met kop en schouders boven het maaiveld uitgestoken.
Daar ben ik wel van overtuigd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef KoosVogels het volgende:
Daar had hun samenleving ook met kop en schouders boven het maaiveld uitgestoken.
Joden zijn geen ras.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:28 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ben het helemaal met je eens wat betreft de twee-statenoplossing. Vind het alleen opvallend dat met name rechtsen zich bijna panisch achter Israel scharen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Zowel Israël en Palestina hebben recht op hun eigen staat. Daarnaast vind ik dat men terug moet gaan naar de grenzen van voor 1967. Alleen dan kan er vrede komen in mijn optiek. Ik ben pro - Israël, maar dat is voor het grootste gedeelte vanwege de emotionele binding die ik met dat land heb. Dat heeft niks te maken met rechts of links zijn, dat heeft te maken met mijn Joodse afkomst.
Wellicht omdat Israel gewoon staat voor een Westerse bakermat, ook al is iedereen tegen ze?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ben het helemaal met je eens wat betreft de twee-statenoplossing. Vind het alleen opvallend dat met name rechtsen zich bijna panisch achter Israel scharen.
Ik vind het juist zo opvallend dat links bijna altijd panisch anti-Israel is. Dit zou toch niet zijn om de islamitische achterban te pleasen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ben het helemaal met je eens wat betreft de twee-statenoplossing. Vind het alleen opvallend dat met name rechtsen zich bijna panisch achter Israel scharen.
Ja, ik ben dus geen deelgenoot van die emotie. Persoonlijk interesseert het mij meer wat er in Egypte gebeurt dan in Israel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wellicht omdat Israel gewoon staat voor een Westerse bakermat, ook al is iedereen tegen ze?
Het ultieme gebaar van "Je Maintiendrai" van onze Westerse samenleving als je het mij vraagt.
Panisch anti-Israel? Nee, dat is enkel jullie beleving.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik vind het juist zo opvallend dat links bijna altijd panisch anti-Israel is. Dit zou toch niet zijn om de islamitische achterban te pleasen?
Daarom, wanneer er weer eens een Jood wordt vermoord in die regio hoor je niemand, maar wanneer er een Palestijn zichzelf opblaast dan is het een "wanhoopsdaad" door de "gewelddadige onderdrukking" door Israel en staat iedereen van de hoogste toren te blèren en is het bijna "terecht" dat alle Israeliers sterven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik ben dus geen deelgenoot van die emotie. Persoonlijk interesseert het mij meer wat er in Egypte gebeurt dan in Israel.
O werkelijk, wanneer vertrekt Gretta met haar vredesvloot naar Libie om steun te verlenen aan de zielige mensen daar? Of is het nu geen probleem omdat er geen Jodenster op Khadaffi z'n vlag staat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Panisch anti-Israel? Nee, dat is enkel jullie beleving.
Nee, zo is het helemaal niet. Hoe kom je toch bij dit soort onzin? Ik gun niemand zijn of haar voortijdige dood, maar kan er niet wakker van liggen. Het spijt me dat ik jouw verwantschap met Israel niet deel. Ik ben niet bijbels en niet joods, dus ik zie geen reden om Israel op panische wijze te verdedigen. Dat neemt niet weg dat ik de joden hun eigen plekje gun en vind dat zij het recht hebben zich te verdedigen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, wanneer er weer eens een Jood wordt vermoord in die regio hoor je niemand, maar wanneer er een Palestijn zichzelf opblaast dan is het een "wanhoopsdaad" door de "gewelddadige onderdrukking" door Israel en staat iedereen van de hoogste toren te blèren en is het bijna "terecht" dat alle Israeliers sterven.
Neen, ik sta volledig achter Israel, en niet die hypocriete Duisenberg supporters.
Heet ik soms Gretta?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
O werkelijk, wanneer vertrekt Gretta met haar vredesvloot naar Libie om steun te verlenen aan de zielige mensen daar? Of is het nu geen probleem omdat er geen Jodenster op Khadaffi z'n vlag staat?
Ja en ik vind dat terrorisme pur sang, en zal dan ook elk initiatief steunen om de Israëlische staatsburgers hiervoor te beschermen, zelfs als 't eigen militaire inmenging betekend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, zo is het helemaal niet. Hoe kom je toch bij dit soort onzin? Ik gun niemand zijn of haar voortijdige dood, maar kan er niet wakker van liggen.
Het kan nog beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:39 schreef eriksd het volgende:
Gretta, ook al zo'n levende anti-reclame.
Sowieso moet ik altijd gniffelen om zo'n natgeregend groepje van 20 lelijke mensen die wat spandoekjes in elkaar hebben geknutseld tegen Israel.
Jij kan er toch ook niet wakker van liggen wanneer een Egyptenaar of Irakees wordt opgeblazen? Ik heb helemaal niks met Israel en heb ook geen band met die lui. Nogmaals, ik ben geen jood, ben niet bijbels en ben ook niet verantwoordelijk voor het leed waar de joden de afgelopen eeuwen mee te maken hebben gekregen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat terrorisme pur sang, en zal dan ook elk initiatief steunen om de Israëlische staatsburgers hiervoor te beschermen, zelfs als 't eigen militaire inmenging betekend.
Die verantwoordelijkheid hebben wij als samenlevingsverwanten.
Wel als die mensen worden opgeblazen door een stel idiote haatbaarden die ze vermoord omdat ze er een andere denkwijze op nahouden. Ik blaas jouw gezin morgen toch ook niet op omdat ik het niet eens ben met KoosVogels op Fok.nl of wel?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij kan er toch ook niet wakker van liggen wanneer een Egyptenaar of Irakees wordt opgeblazen? Ik heb helemaal niks met Israel en heb ook geen band met die lui. Nogmaals, ik ben geen jood, ben niet bijbels en ben ook niet verantwoordelijk voor het leed waar de joden de afgelopen eeuwen mee te maken hebben gekregen.
Aanpakken dat kreng!quote:
Nogmaals, ik heb het ook niet op terroristen, maar de situatie is lang niet zo zwart/wit als jij doet overkomen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel als die mensen worden opgeblazen door een stel idiote haatbaarden die ze vermoord omdat ze er een andere denkwijze op nahouden. Ik blaas jouw gezin morgen toch ook niet op omdat ik het niet eens ben met KoosVogels op Fok.nl of wel?
Dat doen die geflipte Arabieren in die regio wel, en daarom ben ik fel tegen ze gekant.
Ik verheug me er al op wanneer ze straks vertrekt richting Palestina met haar vloot inderdaad.quote:
In essentie is alles kleur of kleurloos.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nogmaals, ik heb het ook niet op terroristen, maar de situatie is lang niet zo zwart/wit als jij doet overkomen.
Zullen we dan meegaan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik verheug me er al op wanneer ze straks vertrekt richting Palestina met haar vloot inderdaad.
Fles cognac mee, doos sigaren, Israëlische vlag, en natuurlijk waardecheques van onze amici in Nederland om te overhandigen aan het IDF bij aankomst.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:51 schreef mlg het volgende:
[..]
Zullen we dan meegaan?Zal wel lachen worden. Twee rechtse rakkers met een bek van hier tot Tokio op een vloot tussen die zwetende linkse hippies.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Daarom, wanneer er weer eens een Jood wordt vermoord in die regio hoor je niemand, maar wanneer er een Palestijn zichzelf opblaast dan is het een "wanhoopsdaad" door de "gewelddadige onderdrukking" door Israel en staat iedereen van de hoogste toren te blèren en is het bijna "terecht" dat alle Israeliers sterven.
Neen, ik sta volledig achter Israel, en niet die hypocriete Duisenberg supporters.
Oh, maar dan laten we ons wel ophalen door een groot cruise Schip met strippende dames, en de rest laten we achter.quote:
Jij laat je ophalen terwijl je zinkt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, maar dan laten we ons wel ophalen door een groot Cruise Schip met strippende dames, en de rest laten we achter.
Onder begeleiding van het Israëlische volkslied op dat schip richting Tel Aviv varen voor een mooie strandvakantie inderdaad. Toedeloe Gretta en aanhang.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:53 schreef mlg het volgende:
[..]
Oh, maar dan laten we ons wel ophalen door een groot cruise Schip met strippende dames, en de rest laten we achter.
Ik laat het cruise schip achter ons varen voor het geval dat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij laat je ophalen terwijl je zinkt?
Ons eigen jacht kan ons wel volgen, die ligt toch al klaar in St. Tropez.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik laat het cruise schip achter ons varen voor het geval dat.
Je bedoelt dat elke Palestijn die zich opblaast een terrorist is volgens de media hier, en elke Palestijn die door Israeliers is gedood ook, ongeacht of het onschuldige burgers waren of niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder begeleiding van het Israëlische volkslied op dat schip richting Tel Aviv varen voor een mooie strandvakantie inderdaad. Toedeloe Gretta en aanhang.
IJzeren rakker Voorschrift speelt plots de emotie-kaart. Enigszins ongeloofwaardig omdat hij altijd een die lieden is die het prima vindt om de rest van de wereld in puin te schieten als de situatie hem niet aanstaat. Net of er een verschil tussen een kogel koppen die is afgevuurd door een terrorist of een die afkomstig is uit het wapen van een westerse soldaat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:53 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Niemand praat die terreuraanslagen goed. Kinderachtig dat je ons dat in de mond probeert te leggen. Wat ik wel vind is dat als je die 'wanhoopsdaden' in perspectief ziet met de 'bezetting' dat je dan tot de conclusie moet komen dat die bezetting veel erger is.
Heb je al zo'n wiel speldje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Fles cognac mee, doos sigaren, Israëlische vlag, en natuurlijk waardecheques van onze amici in Nederland om te overhandigen aan het IDF bij aankomst.
Ik zeg; doen!
Hoeveel procent van de arabieren doet dit nou.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wel als die mensen worden opgeblazen door een stel idiote haatbaarden die ze vermoord omdat ze er een andere denkwijze op nahouden. Ik blaas jouw gezin morgen toch ook niet op omdat ik het niet eens ben met KoosVogels op Fok.nl of wel?
Dat doen die geflipte Arabieren in die regio wel, en daarom ben ik fel tegen ze gekant.
Niet dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Net of er een verschil tussen een kogel koppen die is afgevuurd door een terrorist of een die afkomstig is uit het wapen van een westerse soldaat.
Continent nog wel!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef mlg het volgende:
Maar Koosje. Israël is best wel een socialistisch land hoor. Eigenlijk moet jij juist een groot voorstander van dit continent zijn.
Neuh, voor degene die de kogel kopt, maakt het weinig uit. Maar wel koddig te zien hoe je plots snikkend achter je beeldscherm zit wanneer het Israel betreft.quote:
Socialistisch? Het continent Israël?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef mlg het volgende:
Maar Koosje. Israël is best wel een socialistisch land hoor. Eigenlijk moet jij juist een groot voorstander van dit continent zijn.
He bah, je hebt me betrokken op enig menselijke partijdigheid inderdaad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Neuh, voor degene die de kogel kopt, maakt het weinig uit. Maar wel koddig te zien hoe je plots snikkend achter je beeldscherm zit wanneer het Israel betreft.
Een onschuldige Palestijn is een contradictio in terminis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef dotCommunism het volgende:
[..]
Je bedoelt dat elke Palestijn die zich opblaast een terrorist is volgens de media hier, en elke Palestijn die door Israeliers is gedood ook, ongeacht of het onschuldige burgers waren of niet?
Ik bekijk het op de langer termijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Continent nog wel!
Ik zie uitbreidingsmogelijkheden.
Ik wist dat malle Geert voor een Groot-Israel is, maar jij maakt het wel erg bont.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef mlg het volgende:
quote:
Het Hatikvahquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onder begeleiding van het Israëlische volkslied op dat schip richting Tel Aviv varen voor een mooie strandvakantie inderdaad. Toedeloe Gretta en aanhang.
Partijdig is nog zwak uitgedrukt. Het lijkt alsof Nederland tegen Duitsland speelt en Israel Oranje vertegenwoordigt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
He bah, je hebt me betrokken op enig menselijke partijdigheid inderdaad.
Die emotie.quote:
Israël mag ook gewoon blijven bestaan, maar ze moeten de bezette gebieden afstaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef mlg het volgende:
Wat een understatement van je zeg, dat ben ik niet gewend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Partijdig is nog zwak uitgedrukt. Het lijkt alsof Nederland tegen Duitsland speelt en Israel Oranje vertegenwoordigt.
quote:
Toch vraag ik mij af waar die vreemde obsessie vandaan komt. Iets teveel naar je neo-conservatieve vrienden geluisterd?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een understatement van je zeg, dat ben ik niet gewend.
Kijk naar m'n signature, daar ligt het antwoord.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Toch vraag ik mij af waar die vreemde obsessie vandaan komt. Iets teveel naar je neo-conservatieve vrienden geluisterd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Berlitz is nogal racistisch. En nee, dan bedoel ik niet dat hij een keer kut-Marokkaan heeft geschreven. De beste jongen is aanhanger van een of andere doorgeflipte rassenleer.quote:
Ja. Ze kennen daar een aardig sociaal systeem. Iedereen is daar bv. verzekerd. Ze hebben een coalitie met een centrum-linkse arbeiderspartij, maar de rechtse partijen zijn daar ook vergelijkbaar met de VVD. Het enige waarvan jij vindt dat ze 'rechts' zijn is, omdat ze de nederzettingen uitbreiden. Ja, dat deed Stalin ook. Ja, dat deed Hitler ook.quote:
Hij heeft nogal eigenaardige opvattingen maar ik ben een groot voorstander dat iedereen moet kunnen zeggen wat hij wil, hoe abject deze ook zouden zijn.quote:
Sterke vergelijking.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
Het enige waarvan jij vindt dat ze 'rechts' zijn is, omdat ze de nederzettingen uitbreiden. Ja, dat deed Stalin ook. Ja, dat deed Hitler ook.
Dan kan je daarover met mij in discussie gaan in plaats van te janken over een ban.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Berlitz is nogal racistisch. En nee, dan bedoel ik niet dat hij een keer kut-Marokkaan heeft geschreven. De beste jongen is aanhanger van een of andere doorgeflipte rassenleer.
Die nederzettingen hebben gewoon niks te maken met links of rechts. De regering heeft als taak om de Israëlische burgers te beschermen, en met zulke vijandige buurlanden ontkom je er niet aan om geweld in te zetten.quote:
quote:Just interviewed for two positions at the FED.
The first panel interview (I really hate these) was conducted by people who had severe social anxiety and fear of public speaking (they said so at the beginning of the 'interview') and all of them read straight from a sheet of paper. I was very concise and ended up trying to put everyone else at ease as they were having panic attacks.
The second panel interview was worse: 12 women and all ex HR managers forced laterally into management positions. They were nasty, resentful and the interview ended up being a therapy session amongst themselves. One mocked my writing sample (I've published, won writing awards and am considered an excellent writer). When I asked what kind of writing the position would entail, she sniffed at me. The last time I was 'sniffed at' was by our Golden Retriever. Additionally, these lovely women were recording the interview and the digital recorder kept pinging loudly as it interfered with other digital devices such as the lead interviewers' blackberry. The recorder was very loud and very distracting. I had to stop talking several times and wait for the damned thing to stop pinging.
The entire experience was just really sad.
Posted By Cindy, State College, Pa: June 24, 2008 10:13 am
Koos gelijk geven over Israëlische nederzettingen past niet in het grote plan-de-campagne.quote:
Dat sociale systeem mogen ze best behouden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:06 schreef mlg het volgende:
[..]
Ja. Ze kennen daar een aardig sociaal systeem. Iedereen is daar bv. verzekerd. Ze hebben een coalitie met een centrum-linkse arbeiderspartij, maar de rechtse partijen zijn daar ook vergelijkbaar met de VVD. Het enige waarvan jij vindt dat ze 'rechts' zijn is, omdat ze de nederzettingen uitbreiden. Ja, dat deed Stalin ook. Ja, dat deed Hitler ook.
Beetje lebensraum zoeken, bedoel je?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef mlg het volgende:
[..]
Die nederzettingen hebben gewoon niks te maken met links of rechts. De regering heeft als taak om de Israëlische burgers te beschermen, en met zulke vijandige buurlanden ontkom je er niet aan om geweld in te zetten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]Overigens is een sociaal land niet per definitie een goed land.
Ik dacht dat jij immigratie als een goed iets zag?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje lebensraum zoeken, bedoel je?
Met jou in discussie gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan kan je daarover met mij in discussie gaan in plaats van te janken over een ban.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Hoho, ik heb jou geen ban aangesmeerd vriend. Ik kots op jouw opvattingen, maar een ban aanvragen zou ik nooit doen. Zo steek ik niet in elkaar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:11 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Dan kan je daarover met mij in discussie gaan in plaats van te janken over een ban.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Met jou in discussie gaan.Met mij wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
Dat weet ik.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Dat sociale systeem mogen ze best behouden.Overigens is een sociaal land niet per definitie een goed land.
Dat gaat een stuk beter.quote:
Het baken van de beschaving lordvetinari en zijn schoothondje gelly wel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hoho, ik heb jou geen ban aangesmeerd vriend. Ik kots op jouw opvattingen, maar een ban aanvragen zou ik nooit doen. Zo steek ik niet in elkaar.
Ik hou stiekem ook best van jullie allemaal hoor.quote:
Ik niet, iedereen op 'de amices' na, kunnen de tering krijgen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik hou stiekem ook best van jullie allemaal hoor.
Gelukkig is het gevoel geheel wederzijds.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik niet, iedereen op 'de amices' na, kunnen de tering krijgen.
Mooi, dan kunnen wij goed zaken doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Gelukkig is het gevoel geheel wederzijds.
Maak je niet druk, jij bent ook een amice.quote:
Of juist niet natuurlijk.quote:
We hebben met de POL-meet straks gewoon een eigen amici-tafel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik niet, iedereen op 'de amices' na, kunnen de tering krijgen.
Die zijn inderdaad eng en helaas behept met een vrij ernstige NSB-mentaliteit.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Het baken van de beschaving lordvetinari en zijn schoothondje gelly wel.
De POL-meet wordt een strijd op leven en dood.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We hebben met de POL-meet straks gewoon een eigen amici-tafel.
We hebben alleen nog een upper class strijdlied nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef mlg het volgende:
[..]
De POL-meet wordt een strijd op leven en dood. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Heul niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:18 schreef mlg het volgende:
[..]
Maak je niet druk, jij bent ook een amice.
Dan moet jij lekker aan de tafel zitten met al die kwijlende klapmongolen!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:24 schreef mlg het volgende:
[..]
Dan moet jij lekker aan de tafel zitten met al die kwijlende klapmongolen!
Dat lijkt mij heel verstandig. Neem meteen een collectebus mee, want ze komen ook nog een rondje om de amice tafel maken!quote:
Typisch rechts om geweren mee te nemen naar een meetingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:22 schreef mlg het volgende:
[..]
De POL-meet wordt een strijd op leven en dood. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
*Granaatwerper.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Typisch rechts om geweren mee te nemen naar een meeting
Honden zijn verboden in de bank, dus ze kunnen die cheque nooit innen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:28 schreef Voorschrift het volgende:
Collectebus, wat een nonsense, ik heb wel een chequebook.
Kleingeld is voor paupers en parkeerautomaten.
Wij nemen slechts onze ontwapende vriendelijkheid mee.quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef mlg het volgende:
[..]
Honden zijn verboden in de bank, dus ze kunnen die cheque nooit innen.
Hoeft niet ik neem er zelf wel één mee.quote:
Gaan we samen ramen wassenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:30 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Hoeft niet ik neem er zelf wel één mee.
Ben je zo arm?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wij nemen slechts onze ontwapende vriendelijkheid mee.
Pas op want ik verzamel die merklogo's.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
Denk maar niet dat jullie speeksel op mijn Rolls mag.
Hun hybrides lopen op speeksel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef Voorschrift het volgende:
Denk maar niet dat jullie speeksel op mijn Rolls mag.
Op de nieuwe Rolls zit dan ook een knopje om het logo in te klappen en te verbergen voor stelend plebs, ze denken aan alles.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Pas op want ik verzamel die merklogo's.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op de nieuwe Rolls zit dan ook een knopje om het logo in te klappen en te verbergen voor stelend plebs, ze denken aan alles.
Tja, het leuke is nog dat 't ook geen grap is ook niet.quote:
Serieus ja.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tja, het leuke is nog dat 't ook geen grap is ook niet.![]()
Standaard uiteraard.quote:
Twee groepen veilig op afstand van elkaar verbonden met een satelietverbinding.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:35 schreef mlg het volgende:
Kan die POL-meet niet gewoon gescheiden?
Of een muurtje ertussen.
Iets meer dan een half miljoen.quote:
Het hoeft nou ook weer niet meteen een betonnen muur te zijn die de GPS tegenhoudt hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Twee groepen veilig op afstand van elkaar verbonden met een satelietverbinding.
Behalve het brandstofverbruik, maar dat zijn natuurlijk details.quote:
Laten we het zekere voor het onzekere nemen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:41 schreef mlg het volgende:
[..]
Het hoeft nou ook weer niet meteen een betonnen muur te zijn die de GPS tegenhoudt hoor.
In de rechtse wereld is een hoog verbruik een must.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:42 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Behalve het brandstofverbruik, maar dat zijn natuurlijk details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |