Fuck het leger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die actie ben ik het overigens ten zeerste mee eens. Het is belachelijk hoe er in Nederland wordt neergekeken op onze troepen en welk mandaat ze altijd meekrijgen. Stupide zelfhaat en naïef pacifisme.
Ga jij jezelf maar verdedigen dan, met pen en papier.quote:
Als iedereen dezelfde instelling had als ik, dan was er helemaal geen leger nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga jij jezelf maar verdedigen dan, met pen en papier.
Ja, hier in Nederland kan je met dergelijke naïviteit wegkomen inderdaad, want hier word je wel beschermd voor idioten die niet zoals jou denken. Daar zorgt immers het leger en de geheime diensten wel voor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als iedereen dezelfde instelling had als ik, dan was er helemaal geen leger nodig.
De wereld is gewoon verrot.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:11 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, hier in Nederland kan je met dergelijke naïviteit wegkomen inderdaad, want hier word je wel beschermd voor idioten die niet zoals jou denken. Daar zorgt immers het leger en de geheime diensten wel voor.
Maar goed, stank voor dank dus.
Ow ik steun onze krijgsmacht (en in ieder geval de individuele militairen) ook wel hoor, maar de manier waarop de Telegraaf het doet getuigd van zo'n enorme sneuheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die actie ben ik het overigens ten zeerste mee eens. Het is belachelijk hoe er in Nederland wordt neergekeken op onze troepen en welk mandaat ze altijd meekrijgen. Stupide zelfhaat en naïef pacifisme.
Ach ze helpen gewoon een logo de wereld in, boeiend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ik steun onze krijgsmacht (en in ieder geval de individuele militairen) ook wel hoor, maar de manier waarop de Telegraaf het doet getuigd van zo'n enorme sneuheid.
Een recycled logo uit Afghanistan jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach ze helpen gewoon een logo de wereld in, boeiend.
Ja maar Remlof, die is dan ook gestolen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Een recycled logo uit Afghanistan ja
Er is geen Lynx op te bekennen.
Uit de commentaren:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar Remlof, die is dan ook gestolen.
De WUZ'tjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:24 schreef Voorschrift het volgende:
De ingezonden brieven zijn goed vermaak hoor.
Die ja, ik denk dat menig cabaretier er z'n inspiratie uit haalt.quote:
George Clooney!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:26 schreef Tem het volgende:
Ik dacht zaterdag nog ff een volkskrantje te scoren.....allemaal weg! schijnt een gratis DVD bij te hebben gezeten.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die ja, ik denk dat menig cabaretier er z'n inspiratie uit haalt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |