Leuk effect! Hoe pak je nu zoiets aan? 'met plakband in de weer' klinkt als een actie van the A-team. Van niets, iets maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Miss_V het volgende:
Van het weekend met plakband (scotch tape) GR8 en hunt me down in de weer geweest:
[ afbeelding ]
Wat een machtige kleur. En jij hebt inderdaad buitenaards mooie nagels.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar ReclaimIk ben ZO blij dat de zon schijnt!
![]()
mooi miss_vquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Miss_V het volgende:
Van het weekend met plakband (scotch tape) GR8 en hunt me down in de weer geweest:
[ afbeelding ]
wow mooie kleur zeg..en inderdaad je nagels zo geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, die is echt mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You know I love you right?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan elke dag van de week ook nog gosh holo shoppen, dus mensen mogen hier ook roepen
Ohja, ik wist dat ik iets vergat in dit topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
You know I love you right?![]()
I needz back up
Argrrrrrrrrrrr wat mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja dat zou je haast denken hé van iets niets maken. Nee, ik heb wel gespiekt hoor. << Maakt van alles met plakband. Echt gaaf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Leuk effect! Hoe pak je nu zoiets aan? 'met plakband in de weer' klinkt als een actie van the A-team. Van niets, iets maken.
[..]
Wat een machtige kleur. En jij hebt inderdaad buitenaards mooie nagels.
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kon niet kiezen tussen mat of glanzend.. Nou dan doen we toch allebei?
[ afbeelding ]
China Glaze c-c-courage
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Loqi het volgende:
P2 - Dangerous met OPI - Catch me in your net
Beter goed gejat dan slecht verzonnenprops voor Amygrace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wel een mooi kleurtjequote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw merk gesignaleerd dames
OPYquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:27 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw merk gesignaleerd dames
Welcome backquote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Ainnir het volgende:
Zo ik ben een tijd niet meer op Fok geweest, ik zie dat er nogal wat veranderd is.. ik kan niet eens vinden hoe ik iets kan quoten (en waar zijn de smilies? damn ik word toch oud haha).
Maar idd een mooi kleurtje, die neppert!
Klikken op de smileyface (quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:53 schreef Ainnir het volgende:
Zo ik ben een tijd niet meer op Fok geweest, ik zie dat er nogal wat veranderd is.. ik kan niet eens vinden hoe ik iets kan quoten (en waar zijn de smilies? damn ik word toch oud haha).
Maar idd een mooi kleurtje, die neppert!
Adblocker moet uit op fok, kun je een ban voor krijgen. Zelfs voor het bespreken van adblockers, dus beter om het uit te zetten. Dan is het als het goed is opgelost, als er een adblocker gedetecteerd wordt, worden er opties, zoals quoten en editten geblokt. Ik heb zonder adblocker op osx nergens last vanquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:19 schreef Ainnir het volgende:
*zucht* ik kan zelfs niet eens mijn eigen post editen. Ik heb de smilies nu vastgezet en dat werkt, maar ik heb nog steeds geen quote/edit knop. Ik vermoed dat het aan mijn browser ligt, ik gebruik nl safari onder osx, met een adblocker.. dat werkt niet altijd lekker met JavaScript.. *gaat nog even verder klooien*
Ah kijk, dat wist ik niet eens, ik heb normaal overal adblockers aan. Ik heb Fok nu als uitzondering ingevoerd en nu werkt alles naar behorenquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:23 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Adblocker moet uit op fok, kun je een ban voor krijgen. Zelfs voor het bespreken van adblockers, dus beter om het uit te zetten. Dan is het als het goed is opgelost, ik heb zonder adblocker op osx nergens last van
booooohquote:Op donderdag 24 maart 2011 22:26 schreef Ainnir het volgende:
[..]
Ah kijk, dat wist ik niet eens, ik heb normaal overal adblockers aan. Ik heb Fok nu als uitzondering ingevoerd en nu werkt alles naar behoren![]()
Om toch nog redelijk on-topic te blijven, wat kiekjes van mijn eerste Nubar bestelling:
[ afbeelding ]
Midnight Matte, Iced Licorice, Purple Beach, Wildlife, Indigo Illusion, Reclaim, 2010
Duochrome![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verschillende redenen:quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
ainnir, waarom moet je vrijwel al je nagellak weg doen maar kun je toch nieuwe bestellen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
Hebbe!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 12:22 schreef expiratorial het volgende:
is een van colour&go, dus volgens mij een blijvertje
Ik heb vroeger vaak met CC besteld en dat is vaak sneller dan met Paypal. Meestal shippen ze het dezelfde dag nogquote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:00 schreef Sprouts het volgende:
Het is zover; ik ga eindelijk mijn eerste TD bestelling plaatsen.![]()
Heeft er hier iemand wel eens via creditcard betaald? Ik las namelijk ergens dat je dan langer op je betalingsbevestiging moet wachten.
Als er nog bestelling-tips en trucs zijn hoor ik het graag! (op de "use small flat rate box" na natuurlijk)
nubar?quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:17 schreef RenRen- het volgende:
Ik zoek trouwens mooie échte duochromes. Maar wel die makkelijk te krijgen zijn voor een normaal prijsje, ik wil geen 60 euro moeten neertellen.Tips?>
Hoeveel laagjes is dit? Leuk kleurtje wel!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Essence Where is the party?
Op mijn ringvinger heb ik gepoogd om te stempelen met Essence Out of my mind, om te testen of die lak geschikt is om te stempelen. Het antwoord is nee
Moooooi! En welcome back!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 18:21 schreef Ainnir het volgende:
@Nagelschaartje: Wow die Essence is mooi zeg!
@expiratorial: leuk die streepjes!
Mijn nagels vandaag (snel iphone kiekje vanuit bed, let niet op de extreem droge handen)
RBL Insouciant
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |