quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
FF snel een laagje OPI DS Reflection over mn zwaar gehavende klusnagels gesmeten, ziet er toch ietsje sbeter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie lakkies!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef Sprouts het volgende:
Ik ben ook enthousiast op zoek gegaan in de plaatselijke Kruidvatjes naar de Gosh holo. Geen succes.Muh.
Hier wat lak-acties van afgelopen weekend.
Als eerste een mooi blauwpaars lakje van het huismerk van DA (nr 106). Zag er leuk uit in het potje en...het bleek er ook nog eens heel mooi uit te komen! Foto doet de lak geen recht, er zit een prachtige paarse ondertoon in.
[ afbeelding ]
Toen deed ik iets doms. Ik had een potje OPI Bring on the Bling geleend van een collega. Uitproberen dus! Resultaat: glitter hel! Geen lakje voor mij.
[ afbeelding ]
Snel de zooi eraf gehaald en een splinternieuw DA-lakje erop. (nr 105) Ik had 3 lakken van dit merk gekocht op de gok en ik ben fan. Smeert goed en blijft zelfs na een dag stevige handenarbeid zitten. Kost maar ¤3,- per potje.
[ afbeelding ]
Ziet er zeker netjes uit.quote:Op maandag 21 maart 2011 21:12 schreef zoeperzazke het volgende:
FF snel een laagje OPI DS Reflection over mn zwaar gehavende klusnagels gesmeten, ziet er toch ietsje sbeter uit.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tof!quote:Op maandag 21 maart 2011 21:57 schreef Miezziej het volgende:
De nagellak waarmee mijn verslaving begon:
[ afbeelding ]
Barry M - Coral
ik wil welquote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan elke dag van de week ook nog gosh holo shoppen, dus mensen mogen hier ook roepen
Er is een ruiltopic voor als je nagellak wilt ruilen of eventueel verkopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 14:26 schreef Poumelie het volgende:
Ik kan van mezelf geen goede handfoto's maken,z e zijn altijd bewogen!
Ik loop nu al twee weken telkens Dulce de Leche op te smeren en die is echt GEWELDIG <33333333
Heb trouwens m'n Essie Mademoiselle voor 6 euro te koop staan. Mocht iemand interesse hebben?
[TK] Essie Mademoiselle (Nagellak)
MOET...........HEBBEN.....!!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
Nubar ReclaimIk ben ZO blij dat de zon schijnt!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja hè?quote:
Ja, dat dacht ik een half jaar geleden ook, meteen gekocht toen en net voor het eerst opgedaan..quote:
Leuk effect! Hoe pak je nu zoiets aan? 'met plakband in de weer' klinkt als een actie van the A-team. Van niets, iets maken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Miss_V het volgende:
Van het weekend met plakband (scotch tape) GR8 en hunt me down in de weer geweest:
[ afbeelding ]
Wat een machtige kleur. En jij hebt inderdaad buitenaards mooie nagels.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
mooi miss_vquote:Op dinsdag 22 maart 2011 13:06 schreef Miss_V het volgende:
Van het weekend met plakband (scotch tape) GR8 en hunt me down in de weer geweest:
[ afbeelding ]
wow mooie kleur zeg..en inderdaad je nagels zo geweldigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
omgquote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wauw, die is echt mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
You know I love you right?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:58 schreef Stormqueen het volgende:
ik kan elke dag van de week ook nog gosh holo shoppen, dus mensen mogen hier ook roepen
Ohja, ik wist dat ik iets vergat in dit topicquote:Op woensdag 23 maart 2011 18:59 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
You know I love you right?![]()
I needz back up
Argrrrrrrrrrrr wat mooi!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 16:29 schreef AmyGrace het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha ja dat zou je haast denken hé van iets niets maken. Nee, ik heb wel gespiekt hoor. << Maakt van alles met plakband. Echt gaaf.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:47 schreef Sprouts het volgende:
[..]
Leuk effect! Hoe pak je nu zoiets aan? 'met plakband in de weer' klinkt als een actie van the A-team. Van niets, iets maken.
[..]
Wat een machtige kleur. En jij hebt inderdaad buitenaards mooie nagels.
Gelijk heb je!quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kon niet kiezen tussen mat of glanzend.. Nou dan doen we toch allebei?
[ afbeelding ]
China Glaze c-c-courage
quote:Op donderdag 24 maart 2011 14:51 schreef Loqi het volgende:
P2 - Dangerous met OPI - Catch me in your net
Beter goed gejat dan slecht verzonnenprops voor Amygrace
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |