abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:15:57 #154
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94167931
nfu.oh is nog mooier zonder topcoat :9~
hij blijft dan wel iets minder lang zitten, maargoed, de holones komt dan mooier uit *;
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:16:24 #155
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94167972
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
over holo zou ik dan weer niet topcoaten, dat haalt de holo er uit :P
*;
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:17:50 #156
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_94168078
Hij wordt minder maar helemaal weghalen valt ook wel weer mee!
En zeker als bij haar de lak er zo snel afgaat zou ik toch maar topcoaten ;)
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:17:56 #157
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94168086
Ik zag al toen ik de topcoat opdeed dat de holo minder werd.

Maar als het iets minder lang blijft zitten, hebben we het dus over nog maar 1,5 uur ;(. Doel is nu dat het alleen al een dag goed blijft zitten.

*wat triest eigenlijk. Voel me helemaal zielig omdat ik chips op m'n lak heb. Als dat m'n grootste probleem zou zijn, heb ik een mooi leven :')*
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:18:47 #158
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94168152
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik zag al toen ik de topcoat opdeed dat de holo minder werd.

Maar als het iets minder lang blijft zitten, hebben we het dus over nog maar 1,5 uur ;(. Doel is nu dat het alleen al een dag goed blijft zitten.

*wat triest eigenlijk. Voel me helemaal zielig omdat ik chips op m'n lak heb. Als dat m'n grootste probleem zou zijn, heb ik een mooi leven :')*
koop anders ff fresh start van essence, en gebruik dat 's.
en liever holo's zonder topcoat, is echt veul mooier *;
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:21:40 #159
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94168414
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:18 schreef Mirjam het volgende:

[..]

koop anders ff fresh start van essence, en gebruik dat 's.
en liever holo's zonder topcoat, is echt veul mooier *;
Ik zocht hem op op inet en dacht "dat ken ik ergens van".
Ja hoor, ik heb hem al in het thuisassortiment :'). Nog nooit geprobeerd :'). Gebruik je dat voor de base-coat?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:22:11 #160
149959 SQ
snelle trees
pi_94168462
holo's chippen sowieso als de pest. Hoe dan ook, pretteh lakje, nagelschaartje!
disclaimer
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:22:16 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94168469
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:21 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Ik zocht hem op op inet en dacht "dat ken ik ergens van".
Ja hoor, ik heb hem al in het thuisassortiment :'). Nog nooit geprobeerd :'). Gebruik je dat voor de base-coat?
lol
ja, nadat je je nagels hebt schoongemaakt met remover
maakt de boel lekker schoon en ontvet enzoot
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:23:09 #162
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_94168543
Ik zal morgen is holo-en zonder tc ben benieuwd :9
  dinsdag 15 maart 2011 @ 22:23:59 #163
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94168621
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Stormqueen het volgende:
holo's chippen sowieso als de pest. Hoe dan ook, pretteh lakje, nagelschaartje!
Heb ik dat :(

quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:22 schreef Mirjam het volgende:

[..]

lol
ja, nadat je je nagels hebt schoongemaakt met remover
maakt de boel lekker schoon en ontvet enzoot
Kee, ga ik proberen. Thanks voor de tip :)
  Licht Ontvlambaar dinsdag 15 maart 2011 @ 22:26:57 #164
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94168837
Ik topcoat holo's met OPI DS Topcoat, houdt de holo erin beter in dan gewone O+

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 16-03-2011 08:53:02 (Klote predictive tekst :() ]
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_94171548
Thanks ladies!

@Loqi, hmm, ik vind de basiskleur van Ultra Violet heel mooi, maar die groenige flash vind ik helemaal niks. ;(

@zoeper, aah, Ruby Pumps.. La-la-love! :9

@Nagelschaartje, al die kleuren op die 2e foto :o supermooi!

Over het snel chippen, je zegt dat je niet je best doet om voorzichtig te zijn met je gelakte nagels, toch kun je dat beter wel doen :) zéker in de uren vlak na het lakken! Sneldrogende topcoat droogt vooral de bovenste lagen heel snel, maar mijn ervaring is dat de hele laklaag nog best wat tijd nodig heeft om volledig uit te harden. Als ik te snel na het lakken weer allerlei dingen ga doen, heb ik megasnel tipwear en andere beschadigingen. Mja, succes ermee, chippende nagellak is stom. :{

Nfu Oh 64 is trouwens nog best holo met topcoat, pretty lakje!

@Holyme, ik vind je blauwe nagels zo tof!
pi_94171781
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Holyme het volgende:

Hier ook even mijn NOTD:
[ afbeelding ]
OPI What's with the cattitude?, H&M blue, Essence Forever mine.
wauwie! mooi!
pi_94180360
mooi kleurtje..dat holo zonder top coat mooier is had ik inderdaad ook al gemerkt.
ik had het al weer op me teen nageltjes gedaan maar daar doe ik eigenlijk nooit top coat op en daar was het hol effect inderdaad veel beter zichtbaar.
dacht dat het kwam omdat ik er verder vanaf sta hihi...
nu het zonnetje schijnt is het genieten van de hollo lakjes.
pi_94180966
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:26 schreef Sjeen het volgende:
Ik topcoat holo's met OPI DS Topcoat, houdt de holo erin beter in dan gewone O+
HAHAHA, ik had er niet eens zo bewust bij stilgestaan _O-
pi_94181895
Ik gebruik ook geen TC bij holo lakken maar doe ze wel sandwichen met TC tussen de lagen, blijft 't langer zitten zonder minder holo te worden :) BC kan ook afaik, maar zelf nooit gedaan.
pi_94183688
Ik ben vandaag opgestaan. Heb ontbeten, gedoucht, me aangekleed, make-up opgedaan en m'n haar gekamd. Verder nog wat met de computer gespeeld.

En ja hoor:

Ik heb het ook al op m'n beide duimen, m'n andere wijsvinger en heel licht op m'n middelvinger.
Het is niet dramatisch veel tipwear, maar wel als je bedenkt dat de dag nog nauwelijks is begonnen en dat ik zoveel heb gedaan om dit te voorkomen.

I iz frustrated -O-
pi_94202823
Lente! :)

Gebruikt: China Glaze Caribbean Blue, Konadplate M73 voor het 'gras' met special polish in Apple Green, een random witte lak en Don't Feed The Birds van Catrice voor de bloempjes.

Geinspireerd door deze taart :9

pi_94203017
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 10:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben vandaag opgestaan. Heb ontbeten, gedoucht, me aangekleed, make-up opgedaan en m'n haar gekamd. Verder nog wat met de computer gespeeld.

En ja hoor:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb het ook al op m'n beide duimen, m'n andere wijsvinger en heel licht op m'n middelvinger.
Het is niet dramatisch veel tipwear, maar wel als je bedenkt dat de dag nog nauwelijks is begonnen en dat ik zoveel heb gedaan om dit te voorkomen.

I iz frustrated -O-
Hmm, ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent! ;( Nou zijn de Nfu Oh holo's niet de meest langzittende lakjes, maar toch.. Je had Fix Base van Gosh als basecoat gebruikt toch? Wat voor basecoat gebruik je normaal?
pi_94203117
@ amygrace, leuk!!!!! en die taart....onomnomnom

se le moi; Austin tatious turquoise OPI. nogal sheer maar 1 laagje dv8 en 2 laagjes austin makes perfect! nu exact de kleur als in het flesje. prachtig turquoise met een paarse glow,maar die is errug moeilijk op de foto te krijgen helaas.
pi_94205217
nog een vraagje voor amygrace,

maak jij je foto's buiten of in een soort mini studiootje? en maak je ook gebruik van een bepaald soort camera? vind je foto's altijd zo mooi en helder,en je kan de kleuren zo mooi vastleggen, ik heb een simpel digitaal apparaatje en er zitten wel mogelijkheden op om bepaalde dingen in te stellen maar snap daar niks van. mijn kennis gaat niet verder dan wel of geen gebruik van macro ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door expiratorial op 16-03-2011 19:47:57 ]
pi_94205850
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:42 schreef AmyGrace het volgende:

[..]

Hmm, ik kan me voorstellen dat je gefrustreerd bent! ;( Nou zijn de Nfu Oh holo's niet de meest langzittende lakjes, maar toch.. Je had Fix Base van Gosh als basecoat gebruikt toch? Wat voor basecoat gebruik je normaal?
Nou er moet nu een andere op, want ik heb op alle nagels tipwear nu. ;(
Ik heb hier fix base coat gebruikt, normaal gebruik ik Catrice Smoothing base coat.
Dacht altijd dat de topcoat belangrijker was, maar ik weet echt niet meer wat ik nu verkeerd doe...
Ik kan er wel mee leven om elke dag te lakken, hoewel om de dag een stuk fijner is!
Maar wat ik vooral jammer vind is dat ik zo echt geen zin meer heb in nailart, ga geen uur werken aan iets dat binnen een dag weer weg is.
pi_94212170
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:44 schreef expiratorial het volgende:
@ amygrace, leuk!!!!! en die taart....onomnomnom

se le moi; Austin tatious turquoise OPI. nogal sheer maar 1 laagje dv8 en 2 laagjes austin makes perfect! nu exact de kleur als in het flesje. prachtig turquoise met een paarse glow,maar die is errug moeilijk op de foto te krijgen helaas.
[ afbeelding ]
Dank je! :) Slim om die OPI te layeren over dv8, ziet er leuk uit!

Ik maak m'n foto's buiten als het niet te koud is en anders binnen bij het raam (bovenstaande is bijv binnen gemaakt). Ik heb ook een gewone digitale camera hoor (Panasonic Lumix) en geen uitgebreide fotografiekennis ofzo. ;) Ik probeer gewoon allerlei instellingen uit en dan zitten er altijd wel een paar geslaagde foto's tussen de 100 die ik maak, hèhè. De macrostand is sowieso handig om scherpe foto's te krijgen, maar het allerbelangrijkste is voldoende licht, zonder goed licht geen mooie foto's! En dan bij voorkeur daglicht.

quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 19:34 schreef Nagelschaartje het volgende:

Nou er moet nu een andere op, want ik heb op alle nagels tipwear nu. ;(
Ik heb hier fix base coat gebruikt, normaal gebruik ik Catrice Smoothing base coat.
Dacht altijd dat de topcoat belangrijker was, maar ik weet echt niet meer wat ik nu verkeerd doe...
Ik kan er wel mee leven om elke dag te lakken, hoewel om de dag een stuk fijner is!
Maar wat ik vooral jammer vind is dat ik zo echt geen zin meer heb in nailart, ga geen uur werken aan iets dat binnen een dag weer weg is.
Hmm, ja, je zou kunnen kijken naar een andere basecoat. Ik heb dit nooit meegemaakt, dus ik weet niet welke basecoat goed werkt bij dit probleem, misschien een sticky basecoat zoals Orly Bonder? Volgens mij zijn er wel meiden hier die Bonder prettig vinden werken...
pi_94216462
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 21:14 schreef AmyGrace het volgende:

[..]
Ik probeer gewoon allerlei instellingen uit
bedoel je dat je wisselt tussen de standaard instellingen die er zijn? (dag,avond,portret etc etc) of ga je naar het menu en dat je dan met de getalletjes gaat pielen?
vind de foto's die ik nu heb maar zo zo,maar dat komt omdat ik 's avonds vaak besluit foto's te gaan maken :P
daglicht is natuurlijk altijd het mooiste
  donderdag 17 maart 2011 @ 10:04:43 #178
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_94229092
Jaa wow wat een kunstwerkjes weer! O+

Over het topcoat issue, ik doe meestal niet 1 maar 2 lagen topcoat op mijn nagels, dan helpt bij mij wel goed om ze langer dan 1 dag netjes te houden. En inderdaad, eerst handjes wassen na het removeren.

Ik vond het maar weer tijd voor een upgrade van mijn mani, dus heb er een laagje golden Rose scale effect op gedaan. Foto is niet super duidelijk, net even snel met phone gedaan.

Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_94235316
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 22:18 schreef expiratorial het volgende:

[..]

bedoel je dat je wisselt tussen de standaard instellingen die er zijn? (dag,avond,portret etc etc) of ga je naar het menu en dat je dan met de getalletjes gaat pielen?
vind de foto's die ik nu heb maar zo zo,maar dat komt omdat ik 's avonds vaak besluit foto's te gaan maken :P
daglicht is natuurlijk altijd het mooiste
Ik piel idd een beetje met de getalletjes enzo. Kijk bijvoorbeeld naar de ISO waarde (lichtgevoeligheid). Die kun je het beste zo laag mogelijk houden (100 of 200), hoe hoger die waarde hoe meer korreltjes je op de foto te zien krijgt, onscherp dus en dat willen we liever niet, toch? :) Bij een lage ISO waarde moet je wel je handen heel stil houden, anders krijg je snel bewogen foto's (of een statief gebruiken). Verder kun je nog kijken naar de witbalans om de kleuren mooi te krijgen. Echt, gewoon even lekker gaan uitproberen! Succes :+
pi_94235327
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef Miss_V het volgende:

Over het topcoat issue, ik doe meestal niet 1 maar 2 lagen topcoat op mijn nagels, dan helpt bij mij wel goed om ze langer dan 1 dag netjes te houden. En inderdaad, eerst handjes wassen na het removeren.

Ik vond het maar weer tijd voor een upgrade van mijn mani, dus heb er een laagje golden Rose scale effect op gedaan. Foto is niet super duidelijk, net even snel met phone gedaan.

[ afbeelding ]
Flakies :9
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:30:01 #181
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94238309
Gepimped met CC - Covered in diamonds :D
Is even oefenen met die chunkie stukjes, maar wel heel tof
Knoei
  donderdag 17 maart 2011 @ 14:42:42 #182
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_94238796
jaa tof Loqi O+
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
pi_94238943
okey thanx Amy! Vanaf nu maak ik iig buiten de foto's en bewerk ze zowiezo later een beetje in photoshop. beetje met de lichtbalans klieren enzo. maar zal zeker met de iso's eens even wat proberen. Vandaag CG re-fresh mint met een pietsje fairy dust.
(ben nu ook bezig met een tip van jou om met een kwastje mooi de randjes bij te werken. tis even oefenen maar t maakt al snel een heel verschil!)
pi_94239176
tof-tof-toffe nagels iedereen! ik hou altijd van frisse kleurtjes, doet me denken aan de zomer O+
& die taarten van Amygrace wil ik wel 's proeven :9
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:16:41 #185
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_94258840
Dadelijk zal ik ff gaan multi-quoten. Nu eerst ff
NOTD:

3 x raden O+

en NOYD:

Nubar - Stardust
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:22:33 #186
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_94259267
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 22:02 schreef Holyme het volgende:
Hopelijk wordt dat snel minder, lijkt me gruwelijk irritant :{

Hier ook even mijn NOTD:
[ afbeelding ]
OPI What's with the cattitude?, H&M blue, Essence Forever mine.
Wauw!! Mooi hoor! Lekker aan het color blocken lately? ^O^
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:23:30 #187
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_94259334
quote:
1s.gif Op woensdag 16 maart 2011 18:38 schreef AmyGrace het volgende:
Lente! :)

Gebruikt: China Glaze Caribbean Blue, Konadplate M73 voor het 'gras' met special polish in Apple Green, een random witte lak en Don't Feed The Birds van Catrice voor de bloempjes.
[ afbeelding ]

Geinspireerd door deze taart :9

[ afbeelding ]
Super leuk gedaan O+
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:28:36 #188
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94259710
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
3 x raden O+

en NOYD:
[ afbeelding ]
Nubar - Stardust
Omnomnom Goshieeeee
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 17 maart 2011 @ 21:47:10 #189
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_94261186
T is alleen wel nolo weer -O-
pi_94262869
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 10:04 schreef Miss_V het volgende:

[ afbeelding ]
Werkt goed :)
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:30 schreef Loqi het volgende:
Gepimped met CC - Covered in diamonds :D
Is even oefenen met die chunkie stukjes, maar wel heel tof
[ afbeelding ]
Zit ik m'n hoofd te breken over wat cc ook alweer is. Kan ook gewoon het flesje bekijken :'). Maar ik vind hem lief, subtiel voor zo'n grove glitter :)
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 14:46 schreef expiratorial het volgende:
okey thanx Amy! Vanaf nu maak ik iig buiten de foto's en bewerk ze zowiezo later een beetje in photoshop. beetje met de lichtbalans klieren enzo. maar zal zeker met de iso's eens even wat proberen. Vandaag CG re-fresh mint met een pietsje fairy dust.
(ben nu ook bezig met een tip van jou om met een kwastje mooi de randjes bij te werken. tis even oefenen maar t maakt al snel een heel verschil!)
[ afbeelding ]
Ik vind persoonlijk dat er nu teveel ruimte zit bij de nagelriemen. Maar ik ben ook zo'n muts die geen moeite heeft met kartels bij de aanzet :')
quote:
17s.gif Op donderdag 17 maart 2011 21:16 schreef Puckzzz het volgende:
NOTD:
[ afbeelding ]
3 x raden O+

en NOYD:
[ afbeelding ]
Nubar - Stardust
Holo! Ik heb die nu al heel lang, ook anderen eraan geholpen, maar zelf nog nooit gedragen :'). Als het meer holo weer is misschien :)
En duo-chrome! :D. Vind deze kleurencombi alleen niet echt mooi.

Ik heb maar weer een nieuwe poging gedaan.
Het experiment is vandaag dat ik de ene hand de clean-up gedaan heb met een kwastje met aceton. De andere hand ga ik morgen op mijn gebruikelijke manier doen: krabben onder de douche (ook omdat ik inschat dat het mij toch niet lukt om mijn rechterhand netjes te doen met een kwastje :')).

Ik hoop dat iedereen me vergeeft dat het kunstlicht-foto's zijn, maar ik heb geen idee hoeveel er morgen nog op zit ;(

Wat ik vandaag heb gedaan:
Eerst oude lak eraf, daarna handen gewassen, daarna essence fresh start op de nagels.
Basecoat: Catrice acrylic power
Lak: Teeez gutsy 04 (Kleur vind ik erg mooi, maar lak is stroperig. Daar heb ik bij de holo's van teeez gek genoeg geen last van).
Daaroverheen Nfu-Oh 50 (flakies)
Topcoat: Mosaic quick dry.

Ik ben benieuwd hoe lang hij het volhoudt.
pi_94268829
Bedankt voor de reacties :*

@Loqi, wat bijzonder O+ Zijn het nou flakies?

@expiratorial, leuk! Ik moet m'n Fairy Dust ook nodig eens ontmaagden :') Ik vind een minder grote ruimte tussen lak en nagelriem ook mooier, nu lijken je nagels korter dan ze zijn en da's natuurlijk zonde.. ;)

@Puckzzz, allebei heul mooi!

@Nagelschaartje, kunstlichtfoto's zijn prima joh, als we maar kunnen zien wat erop zit, toch? :P Ik vind het erg tof!
  vrijdag 18 maart 2011 @ 09:34:22 #192
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94279653
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef AmyGrace het volgende:

@Loqi, wat bijzonder O+ Zijn het nou flakies?
Hmm, nee ik zou het geen flakies noemen, het zijn stukjes plastic meer, waar flakies onregelmatig gevormd maar afgerond zijn zijn deze echt hoekig en best een stuk groter dan flakies. Volgens mij zijn het gewoon stukjes multicolor plastic :D flink wat dikker dan flakies ook, ik moest uitkijken dat ik geen dikke bulten kreeg waar ze ophoopten, dat heb ik met flakies niet.
Knoei
pi_94290216
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 23:23 schreef AmyGrace het volgende:

@expiratorial, leuk! Ik moet m'n Fairy Dust ook nodig eens ontmaagden :') Ik vind een minder grote ruimte tussen lak en nagelriem ook mooier, nu lijken je nagels korter dan ze zijn en da's natuurlijk zonde.. ;)

vind ik ook hoor,maar tis ff oefenen ;)
bij mn pink was t wel goed gelukt vond ik. milimetertje randje
pi_94293210
Hoi dames! Ik ben een long time lurker van dit topic, maar nu ik gisteren mijn allereerste OPI heb aangeschaft moet ik toch eens even wat gaan bijdragen. Mijn keus viel op de overbekende Black Shatter en ik ben er helemaal gelukkig mee! Als onderlaag heb ik 'My Best Friend's Tiara' van Essence gebruikt.

Ik zal ergens in de komende weken mijn eerste lading bij TD gaan bestellen. Ik heb het lang uit weten te stellen, maar moet er nu toch maar aan geloven. :P

Keep up the good work, dit topic is een bron van inspiratie!
If you open your mind too much your brain will fall out
pi_94293276
Ik herken mijn nagels van 'vroegah'
Ongelijk :X

Maar black shatter is tof !
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:32:52 #196
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94293323
quote:
7s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:30 schreef Sprouts het volgende:
Hoi dames! Ik ben een long time lurker van dit topic, maar nu ik gisteren mijn allereerste OPI heb aangeschaft moet ik toch eens even wat gaan bijdragen. Mijn keus viel op de overbekende Black Shatter en ik ben er helemaal gelukkig mee! Als onderlaag heb ik 'My Best Friend's Tiara' van Essence gebruikt.
[ afbeelding ]
Ik zal ergens in de komende weken mijn eerste lading bij TD gaan bestellen. Ik heb het lang uit weten te stellen, maar moet er nu toch maar aan geloven. :P

Keep up the good work, dit topic is een bron van inspiratie!
you haz pretteh long nailz
pi_94293369
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:31 schreef Joysa het volgende:
Ik herken mijn nagels van 'vroegah'
Ongelijk :X

Maar black shatter is tof !
Klopt, de nagel van mijn pink en ringvinger zijn oersterk, de rest knapt vaak sneller af.
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:32 schreef Mirjam het volgende:

[..]

you haz pretteh long nailz
Eye no! :P
If you open your mind too much your brain will fall out
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:39:40 #198
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_94293573
Het zal waarschijnlijk al wel een miljoen keer gevraagd zijn, maar zijn al jullie nagels echt, of zitten er ook acryl/gel nagelhandjes tussen?
-zucht nog een keer diep en kijkt naar haar eigen lelijke afscheurende korte nageltjes-
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:44:49 #199
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_94293784
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef houdjemond het volgende:
Het zal waarschijnlijk al wel een miljoen keer gevraagd zijn, maar zijn al jullie nagels echt, of zitten er ook acryl/gel nagelhandjes tussen?
-zucht nog een keer diep en kijkt naar haar eigen lelijke afscheurende korte nageltjes-
beide, zowel echte als nagels met een laagje acryl, of en laagje gel ter ondersteuning.
ik heb ook een tijd acryl gehad, nu weer korte nubbins omdat het niet meer goed wilde zitten, en veel werk om bij te houden
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:52:06 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_94294074
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 15:39 schreef houdjemond het volgende:
Korte nagels zijn ook mooi!
Mijn nagels groeien ook niet zo lang, zijn ze veel te dun voor, maar heb er nu vrede mee.
disclaimer
  vrijdag 18 maart 2011 @ 15:52:45 #201
149959 SQ
snelle trees
pi_94294112
oh, en Amygrace komt van een andere planeet :Y
disclaimer
pi_94294713
Loqi, wat een toffe plasticjes zo :9~

expiratorial, vrolijk lentekleurtje! En pink is idd goed gelukt van wat ik kan zien :)

Puckzzz, allebei mooi! En duochrome mooi vastgelegd :Y

Nagelschaartje, hmm moet 50 ook maar 'ns over 'n donkerder lakje gooien!

Sprouts, welkom! Leuke combi zo :)

houdjemond, gewoon lekker lakken joh, helpt ook! :)
  vrijdag 18 maart 2011 @ 18:51:34 #203
251095 Purdey
Better off alone..
pi_94301843
Even een vraagje tussendoor: Heeft er iemand ervaring met proffesionails? Ik loop er elke dag langs in het Alexandrium, vanuit m'n werk en de laatste tijd loop ik erover na te denken om Acrylnagels te nemen :)
So, here is the truth about the truth. It hurts, and so we lie.
pi_94302083
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 18:51 schreef Purdey het volgende:
Even een vraagje tussendoor: Heeft er iemand ervaring met proffesionails? Ik loop er elke dag langs in het Alexandrium, vanuit m'n werk en de laatste tijd loop ik erover na te denken om Acrylnagels te nemen :)
Geen idee, ze hebben OPI. En volgens mij kunnen ze niet goed Nederlands spreken. Of Engels. Maar ze zijn vast goed O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')