abonnement Unibet Coolblue
pi_94131809
Tof Miss! Nog 'n mani die ik een keer ga doen :9
  dinsdag 15 maart 2011 @ 10:28:59 #127
305858 Miss_V
oei mooi lakje.... help
pi_94133697
Thnx holy
Benieuwd naar meer foto's en nailart? Kijk op mijn blog: http://nailartaddictions.wordpress.com/
  dinsdag 15 maart 2011 @ 11:53:37 #128
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_94136515
quote:
17s.gif Op zondag 13 maart 2011 19:17 schreef IJsdraakje het volgende:
Het is bruin, het is een creme, toen ik 'm net binnenhad vroeg ik me af waarom, maar nu ik 'm gedragen heb vind ik 'm :~
[ afbeelding ]

OPI I'm Suzi & I'm a chocoholic
Oeh, lovely! O+

quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 23:24 schreef Holyme het volgende:

[..]

[ afbeelding ][ afbeelding ]
:P
Bwhehehe, dat vind ik zulke vreemde apparaten :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 09:04 schreef Miss_V het volgende:
Van het weekend weer lekker zitten prutsen.

[ afbeelding ]

Deze keer China Glaze - First Class Ticket - met een kringetjes stempel van Essence, en op de ringvingers maar wat glitters gedaan.

Ik kocht nooit écht dure topcoat, en heb me eigenlijk nooit druk gemaakt om het laatste bodempje. Eigenlijk best wel gek. hihi :X
Toffe mani!
Don't come closer, I might hurt you
pi_94142420
@ debsterrr errug mooi *O*
@ loqi mooi kleurtje
@ ijsdraakje mmm lekker kleurtje, nu heb ik zin in chocola :9~
@ holy me die onderste heb ik ook, maar als mn flesje bijna leeg is en de kwast is niet al te lang werkt het nog steeds niet geweldig. Dan laat ik gewoon wat op een dekseltje van een jampot lopen en lak op die manier
@ miss V nice O+

be wild van P2 (het is roze :D) met stempels geinspireerd op de rok

pi_94149146
@Debsterr, het IS ook fantastisch, heel mooi geworden! O+

@Space, ik vind crackle lak niks, maar dit heeft wel wat. Lijkt een beetje op een blauwe lucht met wolken. Ofzo.. :') :)

@Loqi, nice!

@Ooi86, toffe combinatie!

@expiratorial, DV8 is gewoon té mooi :9~

@Holyme, wat strak gedaan! _O_

@IJsdraakje, nu heb ik zin in chocola, bedankt. _O-

@Miss_V, wat leuheuk!

@buzzwheedle, het past goed bij je rok! Zomers O+
pi_94149343
En omdat jullie Ahoy! nog niet genoeg gezien hebben... :+ China Glaze is wel een van m'n favoriete merken hoor! O+

Hij is overigens wel wat dieper van kleur in het echt. Photobucket verandert de kleuren van foto's #fail }:|


  dinsdag 15 maart 2011 @ 17:49:13 #132
310443 Y.fje
*Inspire*
pi_94150678
Ahoy! ziet er zo eetbaar uit ;)

Ik heb er hier eentje op mn bureau staan.. maar daar mag ik niet aankomen
want hij is voor een vriendinnetje. Misschien toch maar zelf ook kopen...
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:01:59 #133
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_94151198
@ IJsdraakje: Mooi gelakt, vind de kleur wat minder tho
@ MissV en Buzzwheedle: Leuk gestempeld allebei, toffe patroontjes
@ Amygrace: :9~ als altijd, maar dat kan feller!!! :D

Met:
Color club - Ultra violet
Knoei
pi_94151349


Ruby Pumps O+
I had a signature once. It was awful.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 18:07:20 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94151432
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:05 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]

Ruby Pumps O+
:9.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_94151953
AmyGrace, die gaat hier zo als pedi erop, heerlijk kleurtje! :)

Loqi, :9~ die blijft gaaf!

Zoeper, en die gaat hier vrijdag weer op, blijft O+
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:36:46 #137
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94159774
Collection 2000 BMX bandit met erover Nfu-Oh 95



Actiefoto! :D

Ik wordt alleen wel een beetje lijp van het afbladderen. Na 2 uur dragen heb ik al chips en dan heb ik echt niets raars gedaan. -O-
Ik gebruik verschillende topcoats, dus dat kan het niet zijn. M'n nagelkwaliteit is naar mijn idee ook niet achteruit gegaan. Ik heb zelf geconcludeerd dat het aan twee dingen kan liggen:
1) M'n basecoat
2) m'n manier van lakken.
Basecoat heb ik ook wel eens gevarieerd, maar er nooit op gelet of dat invloed had op het chippen. Gebruik nu al een tijd dezelfde.
Lakken, tja, doe ik het misschien te dik? Te slordig? Topcoat te snel er op? Topcoat te langzaam er op? Ik weet dat ik moeite heb om de topcoat goed te laten drogen (zelfs sneldrogend duurt te lang), maar ook als ik dat wel doe krijg ik snel beschadigingen.

Heeft er iemand ideeën over wat het zou kunnen zijn en hoe ik het op zou kunnen lossen? ;(
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:38:42 #138
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94159940
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:36 schreef Nagelschaartje het volgende:
Collection 2000 BMX bandit met erover Nfu-Oh 95
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Actiefoto! :D

Ik wordt alleen wel een beetje lijp van het afbladderen. Na 2 uur dragen heb ik al chips en dan heb ik echt niets raars gedaan. -O-
Ik gebruik verschillende topcoats, dus dat kan het niet zijn. M'n nagelkwaliteit is naar mijn idee ook niet achteruit gegaan. Ik heb zelf geconcludeerd dat het aan twee dingen kan liggen:
1) M'n basecoat
2) m'n manier van lakken.
Basecoat heb ik ook wel eens gevarieerd, maar er nooit op gelet of dat invloed had op het chippen. Gebruik nu al een tijd dezelfde.
Lakken, tja, doe ik het misschien te dik? Te slordig? Topcoat te snel er op? Topcoat te langzaam er op? Ik weet dat ik moeite heb om de topcoat goed te laten drogen (zelfs sneldrogend duurt te lang), maar ook als ik dat wel doe krijg ik snel beschadigingen.

Heeft er iemand ideeën over wat het zou kunnen zijn en hoe ik het op zou kunnen lossen? ;(
Leuke kleurencombo! En voor je nagelproblemen: hoe langer de nagel hoe eerder slijtage. Want je raakt meer, dus chipt het ook sneller. Je tips wrappen (Google maar) kan helpen, en een sticky basecoat!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:40:36 #139
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94160091
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:38 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Leuke kleurencombo! En voor je nagelproblemen: hoe langer de nagel hoe eerder slijtage. Want je raakt meer, dus chipt het ook sneller. Je tips wrappen (Google maar) kan helpen, en een sticky basecoat!
Wrappen doe ik al.
Het gekke vind ik dat ik in het verleden al langere nagels had, maar nooit zoveel last van chippen als nu. Toen kon ik nog wel eens een week met een lakje doen ( :o ). Ze zijn nu echt veel korter.
Een sticky basecoat, waar ik vind ik dat? Kan dat goedkoop? ;)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:41:31 #140
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94160155
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:40 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Wrappen doe ik al.
Het gekke vind ik dat ik in het verleden al langere nagels had, maar nooit zoveel last van chippen als nu. Toen kon ik nog wel eens een week met een lakje doen ( :o ). Ze zijn nu echt veel korter.
Een sticky basecoat, waar ik vind ik dat? Kan dat goedkoop? ;)
Wat voor werk doe je?

Sticky basecoat gebruik ik van Orly, Orly bonder. Andere merken weet ik niet :N.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:44:07 #141
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94160359
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:41 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wat voor werk doe je?

Sticky basecoat gebruik ik van Orly, Orly bonder. Andere merken weet ik niet :N.
Buitenschoolse opvang. Deed hiervoor studie, waarvoor ik continu creatieve dingen moest doen.
Maar vandaag had ik al chips toen ik in de trein stapte, had dus alleen wat gefietst en m'n tas ingepakt. Ok, ik doe niet m'n best om voorzichtig te zijn, maar met zoveel zooi om je nagellak goed te houden zou het toch langer moeten blijven zitten?
Het lijkt zelfs alsof het beter ging toen ik nog geen topcoat en basecoat gebruikte. Hoewel het ook kan dat de chips me toen gewoon niet opvielen :')
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:44:51 #142
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_94160417
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Buitenschoolse opvang. Deed hiervoor studie, waarvoor ik continu creatieve dingen moest doen.
Maar vandaag had ik al chips toen ik in de trein stapte, had dus alleen wat gefietst en m'n tas ingepakt. Ok, ik doe niet m'n best om voorzichtig te zijn, maar met zoveel zooi om je nagellak goed te houden zou het toch langer moeten blijven zitten?
Het lijkt zelfs alsof het beter ging toen ik nog geen topcoat en basecoat gebruikte. Hoewel het ook kan dat de chips me toen gewoon niet opvielen :')
Raar joh.. heb je wel goed ontvette nagels als je gaat lakken :?.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:52:05 #143
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94161030
quote:
17s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Raar joh.. heb je wel goed ontvette nagels als je gaat lakken :?.
Ja ik baal ervan. Ik heb gewoon geen tijd om elke dag te lakken en dan ga ik het alleen maar slordiger doen. En het is vervelend als je een verse nagellak opbrengt en dat die er na een paar uur al niet meer uitziet ;( .
Ik lak mijn nagels direct na het verwijderen van mijn nagellakremover.
Zou dan toch gewoon de kwaliteit van m'n nagels toch achteruit gegaan zijn? Het is echt iets van de afgelopen maanden. Misschien heeft het ook te maken met de sneldrogende topcoat, had er eerst 1 van rituals die het wel goed deed, maar uren duurde om te drogen.
Geen idee dus, maar ik baal er wel van. Ben steeds maar op zoek naar wat er mis gaat, maar kan m'n vinger er niet op leggen...
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:55:03 #144
149959 SQ
snelle trees
pi_94161289
was je wel je handen goed na het removen?
disclaimer
  dinsdag 15 maart 2011 @ 20:56:26 #145
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94161400
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 20:55 schreef Stormqueen het volgende:
was je wel je handen goed na het removen?
Nee, helpt dat? Ik remove en gooi er weer nieuwe op...
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:06:57 #146
149959 SQ
snelle trees
pi_94162197
quote:
Op dinsdag 15 maart 2011 20:56 schreef Nagelschaartje het volgende:

[..]

Nee, helpt dat? Ik remove en gooi er weer nieuwe op...
dan zit de remover nog op je nagels, dan laat je lak idd sneller los :) handen en nagels goed wassen, tien minuutjes wachten tot je handen en nagels echt goed droog zijn en dan pas lakken :Y
disclaimer
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:08:06 #147
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94162311
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 21:06 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

dan zit de remover nog op je nagels, dan laat je lak idd sneller los :) handen en nagels goed wassen, tien minuutjes wachten tot je handen en nagels echt goed droog zijn en dan pas lakken :Y
Ga het maar gelijk proberen, dit is ook niks.
Thanks voor de tip :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_94162776
Hmm zou ook nog kunnen dan je nagels iets zachter zijn geworden? Als m'n nagels nat zijn en dus zachter (of gewoon m'n zwakke plekjes), en de lak dus nog steeds gewoon hard, vliegt het er hier ook veel sneller af omdat die lak niet meebuigt (met afwas bv). En misschien maakt het verschil werk merk lak je gebruikt?
  dinsdag 15 maart 2011 @ 21:32:42 #149
273383 Nagelschaartje
Lijken wassen!
pi_94164297
Ik heb juist vrij sterke nagels, zelfs met al die schilfers. Ze bewegen nauwelijks.
Het is eigenlijk bij elke lak hetzelfde liedje. Het is ook echt nog maar kort dat het zo erg is. Heb nu m'n lak eraf gehaald, handen gewassen en wacht even af :). Ga ook maar proberen hele dunne lagen te maken. Misschien doe ik mijn topcoat te dik, ben zo bang dat de kleur afgeeft op de topcoat, dus heb meestal een behoorlijk dikke druppel.
Maargoed, we zijn het aan het proberen :)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
pi_94166750
Hopelijk wordt dat snel minder, lijkt me gruwelijk irritant :{

Hier ook even mijn NOTD:

OPI What's with the cattitude?, H&M blue, Essence Forever mine.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')