klinkt wel erg goed inderdaad, vooral met de zon er bij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:40 schreef PiRANiA het volgende:
Een speciaalbiertje en ambient/lounge/jazzy muziek. Lekker in de zon.
Fuck wat heb ik zin in de zomer.
Drugsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Olle. het volgende:
ik heb overigens de term joint nog niet horen vallen hier. Is dat niet meer tegenwoordig?
Zo verdoven is het niet hoorquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:58 schreef AlphaOmega het volgende:
In Australië zijn, bij voorkeur op een plek waar bijna niemand anders is, en dat lukt daar best goed...
Sinds dat zo in het woordenboek staat, dombo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:41 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Sinds wanneer is dat een kenmerk van drugs?Troll.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Sinds dat zo in het woordenboek staat, dombo.
trollquote:
Nou, verrassing voor je dan: xtc of pep for example is niet verdovend, integendeel. Maar volgens ons aller troll is dat geen drugs dus.quote:
Jahoor, heroïne komt bijvoorbeeld van morfine, letterlijk een een zwaar verdovend middel in de medische wereld.quote:
Daarmee bedoelde ze geloof ik dat FOK!-en niet verdovend is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Jahoor, heroïne komt bijvoorbeeld van morfine, letterlijk een een zwaar verdovend middel in de medische wereld.
Neuj, het stompt je gevoelens dan wel wat af, maar op een wat meer web 2.0 manier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ze geloof ik dat FOK!-en niet verdovend is.
Valt FOK! dus toch onder drugs.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:53 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Neuj, het stompt je gevoelens dan wel wat af, maar op een wat meer web 2.0 manier.
Ik ben een hij, geen ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Daarmee bedoelde ze geloof ik dat FOK!-en niet verdovend is.
Maakt het nog uit welk eiland of is het allemaal van hetzelfde?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef fruityloop het volgende:
Samen een bootje huren en dan langs de kust van een Grieks eiland varen is ook erg relaxed als het niet al te hard waait.
het gaat om de ontspanning voor jezelfquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:18 schreef Lindstrøm. het volgende:
Gaat trouwens de voorkeur uit naar alleen of samen wat doen?
ik niet want niemand heeft gezegd dat drugs gebruik ontspanning is voor diegenequote:
juistem. jointje roken en dan één van bovenstaande dingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:35 schreef Olle. het volgende:
ik heb overigens de term joint nog niet horen vallen hier. Is dat niet meer tegenwoordig?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:39 schreef Chowi het volgende:
Een dikke joint roken, en dan allerhande suffe comedy's kijken die nergens over gaan. Relaxed.
Ook wel een goede jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef Heufd het volgende:
Op de bank liggen en dan de etappe van de Tour de France vanaf het begin tot het eind volgen.
Ik zit altijd naar lekkere wijven te loerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Remqo het volgende:
Met een wit biertje op het terras zitten in de lentezon en naar mensen kijken
En nog altijd maagd, haha, die skippy22 toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zit altijd naar lekkere wijven te loeren
succes met ontspannen als je weet dat je over xxx kilometer weer moet tanken voor de hoofdprijsquote:
Tankpasssssssss, I dont give a damnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
succes met ontspannen als je weet dat je over xxx kilometer weer moet tanken voor de hoofdprijs
het lijkt wel alsof heel fok hier een tankpas heeftquote:
Welnee. Half Nederland rijdt rond in een leasebak + tankpas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof heel fok hier een tankpas heeftdaarvoor had ik 'r nog nooit van gehoord.. schijnt ook alleen voor bepaalde uitzonderingen te zijn oid.. (als ondernemer?)
Wat een onzin, zo ongeveer iedereen met een leaseauto van de zaak heeft daar ook een tankpas bij. Zo ook ondergetekendequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof heel fok hier een tankpas heeftdaarvoor had ik 'r nog nooit van gehoord.. schijnt ook alleen voor bepaalde uitzonderingen te zijn oid.. (als ondernemer?)
Dat. Beide.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:43 schreef pl4kkie het volgende:
Lekker knallen met een bloedige fps daar kan ik me wel mee ontspannen. In de zomer met een koud biertje en een boek in de zon trek me ook wel.
Dat kan niet echt ontspannend meer zijn.quote:
QFT.quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef Verbal het volgende:
Gamen.
Ik heb veel hobby's, verveel me nooit, maar de ultieme manier om binnen een minuut relaxed te zijn is dom online knallen.
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |