quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:39 schreef Chowi het volgende:
Een dikke joint roken, en dan allerhande suffe comedy's kijken die nergens over gaan. Relaxed.

Ook wel een goede jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:50 schreef Heufd het volgende:
Op de bank liggen en dan de etappe van de Tour de France vanaf het begin tot het eind volgen.

Ik zit altijd naar lekkere wijven te loerenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef Remqo het volgende:
Met een wit biertje op het terras zitten in de lentezon en naar mensen kijken

En nog altijd maagd, haha, die skippy22 toch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:52 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik zit altijd naar lekkere wijven te loeren

succes met ontspannen als je weet dat je over xxx kilometer weer moet tanken voor de hoofdprijsquote:

Tankpasssssssss, I dont give a damnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
succes met ontspannen als je weet dat je over xxx kilometer weer moet tanken voor de hoofdprijs

het lijkt wel alsof heel fok hier een tankpas heeftquote:

Welnee. Half Nederland rijdt rond in een leasebak + tankpas.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof heel fok hier een tankpas heeftdaarvoor had ik 'r nog nooit van gehoord.. schijnt ook alleen voor bepaalde uitzonderingen te zijn oid.. (als ondernemer?)

Wat een onzin, zo ongeveer iedereen met een leaseauto van de zaak heeft daar ook een tankpas bij. Zo ook ondergetekendequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:40 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof heel fok hier een tankpas heeftdaarvoor had ik 'r nog nooit van gehoord.. schijnt ook alleen voor bepaalde uitzonderingen te zijn oid.. (als ondernemer?)

Dat. Beide.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 08:43 schreef pl4kkie het volgende:
Lekker knallen met een bloedige fps daar kan ik me wel mee ontspannen. In de zomer met een koud biertje en een boek in de zon trek me ook wel.

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |