On +1quote:
Schotlandquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:21 schreef MadMaster het volgende:
Sinds wanneer komt The Cure uit Schotland?
En heb je die dus pas in 2000 voor het eerst gezien?
Inderdaad, heb ik toch een 6 Nations wedstrijd gezien tussen Frankrijk en een regionaal teamquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, net als Wales en Noord Ierland dus niet.
Ik begrijp het...
Het verhaal is voor een film trouwens.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:17 schreef On het volgende:
Ik zie inderdaad de setlists wel eens van ze, en die zijn vaak enorm. Ik hoop ze echt nog een keer te zien, maar voorlopig moet ik het doen met hun coverband in de Baroeg, in Mei.
Vraag: Welk album vormt het concept voor een spookverhaal?
Schotland geen land? Hoezo niet?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:22 schreef ranja het volgende:
[..]
Schotlanddat is geen land.
Ja, in 2000 voro het eerst inderdaad
Die bedoel ik niet, maar King Crimson's Adrian Below speelt wel mee op een paar nummers.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef Mark het volgende:
Bijna alle King Diamond albums zijn concepten voor spookverhalen
maar voor zover ik weet niet verfilmdquote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:42 schreef Mark het volgende:
Bijna alle King Diamond albums zijn concepten voor spookverhalen
Deze film is ook nooit uitgebracht, maar het is waarschijnlijk wel de bedoeling ooit. Volgens mij is het script nog(steeds) niet af.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:56 schreef ranja het volgende:
[..]
maar voor zover ik weet niet verfilmd
Nee hij is nooit uitgebracht. Het album heeft het concept gelegd voor een filmverhaal. Alleen is het script tot heden nog niet af. Van wat er tot nu toe is vrijgegeven komen veel referenties overeen met gedeelten van de muziek(teksten). Het zou gaan om een surrealistisch spookverhaal met bv David Lynch als invloed.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:11 schreef Blogman het volgende:
Oh, die film van Gilliam ? Dr. Parnassus of zoiets. Of is die al uitgebracht ?
Die was toch gebaseerd op Edgar Allen Poe?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:30 schreef Blogman het volgende:
Alan Parsons - Tales of Mistery and Imagination ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |