Dat is waarschijnlijk juist de reden dat ze zo vaak douchen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel drie keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Daarom waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Hoe vaak per dag staan die gasten onder de douche? Ik zie sommige wel drie keer per 24 uur douchen en zo druk hebben ze het toch ook weer niet.
Dat moet wel als je 3x je make up plamuurlaag over wilt doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef marky het volgende:
Heb haar 'smorgens nog niet anders gezien en 's middags en 's avondsquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:42 schreef Kwaliteit het volgende:
Heeft Joanna een ochtendhumeur?
Ze staat erbij als een dooie
Pittig wijffie heerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
Heb haar 'smorgens nog niet anders gezien en 's middags en 's avonds
Ik vind niemand onaardigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna is trouwens wel minder irritant geworden vind ik.
Samen met Monique mijn 2 favorieten
Met Laura erbij de dames top 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:46 schreef charmed_angel het volgende:
Joanna is trouwens wel minder irritant geworden vind ik.
Samen met Monique mijn 2 favorieten
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef beequeen het volgende:
Mo wast echt nooit haar gezicht 's ochtends. Watje erover en een nieuwe laag plamuur erop. Bah.
Dat zou je denken ja, maar zij dus niet. En zelfs geen natte lap over haar gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef RiftNL het volgende:
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?
Das wel zonde jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou je denken ja, maar zij dus niet. En zelfs geen natte lap over haar gezicht.
Ik heb sowieso geen make up opquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:48 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Dat doe je toch 's avonds als je naar bed gaat als vrouw zijnde?
ik hoop het wel, ben der gezeik spuugzat.. En misschien is ze wel genomineerdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef superkokje het volgende:
Ben benieuwd of dat lopende lijk nu eindelijk definitief weggaat
Dat doe ik ook altijd, heerlijk wakker worden onder de douche.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef RiftNL het volgende:
Sommige douchen echt direct als ze uit bed komen ik zou dat echt niet kunnen
Eerst koffie en peukjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, heerlijk wakker worden onder de douche.
Ik kan niet zonder eigenlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:50 schreef RiftNL het volgende:
Sommige douchen echt direct als ze uit bed komen ik zou dat echt niet kunnen
Gisteren keek ik nog even naar de uitzending, en dat was de eerste keer dat ik er Aafke leuk uit vond zienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
Top 5 van dit moment:
1) Philip - Komt te weinig in beeld
2) Aafke - Hard op weg om te stijgen naar #1
3) Guido - Gister een huillie, maar ergens heeft hij wel gelijk. Hoop dat hij een stier gaat naspelen.
4) Gerard - Spelelement an sich
5) Monique - Ik weet niet precies waarom, maar ze hoort gewoon in de top 5.
Denk het wel, want met de mannen heeft ze helemaal geen contact.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop het wel, ben der gezeik spuugzat.. En misschien is ze wel genomineerd
Karim heeft het niet overleeft door het gitarincident of stond ie er nooit in?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:51 schreef iBenny het volgende:
Top 5 van dit moment:
1) Philip - Komt te weinig in beeld
2) Aafke - Hard op weg om te stijgen naar #1
3) Guido - Gister een huillie, maar ergens heeft hij wel gelijk. Hoop dat hij een stier gaat naspelen.
4) Gerard - Spelelement an sich
5) Monique - Ik weet niet precies waarom, maar ze hoort gewoon in de top 5.
We zullen zien. Als het vandaag niet is dan donderdag wel. Maar eruit mot zequote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk het wel, want met de mannen heeft ze helemaal geen contact.
Die heeft er alleen helemaal in het begin erin gestaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:53 schreef Lutte het volgende:
[..]
Karim heeft het niet overleeft door het gitarincident of stond ie er nooit in?
Ik vind Aafke, Sofia, Sharon en Alex toch echt wel wat minder dan de rest. Aafke zit niet zo inmekaar weet ik nu wel en ik heb echt moeite met haar gedrag dat ze met iedereen aanpapt. Beetje ongeloofwaardig.quote:
Zeker met carnavalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gisteren keek ik nog even naar de
uitzending, en dat was de eerste keer dat ik er Aafke leuk uit vond zien
Alex?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:56 schreef Lutte het volgende:
Mijn top vijf dan maar:
1. Sharon-Gewoon leuk, probeert het iedereen naar de zin te maken.
2. Karim-Was eerst één, maar hij gedraagt zich zo nu en dan een beetje te apart.
3. Gerard-Grappig, speelt het spel echt.
4. Laura-Probeert ook iedereen te sussen en te moederen, en ze is misschien wel saai maarja.
5. Alex- Gewoon. Omdat.
Huh? Gisteren niet meegekregen aan haar commentaar en uitdrukking dat ze haar in ieder geval wel zijn vergeten bij de heksenverbrandingen ?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:57 schreef superkokje het volgende:
mijn top 5
1 Laura
2 Karim
3 Guido
4 Moniek
5 Philip
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huh? Gisteren niet meegekregen aan haar commentaar en uitdrukking dat ze haar in ieder geval wel zijn vergeten bij de heksenverbrandingen ?
Waarom irriteren sommige hier zich zo snel aan mensen? Ik snap dat echt nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef pullup het volgende:
Mijn top 5
1 Karim
2 Philip
3 Aafke
4 Gerard
5 Monique dan maar omdat de rest me irriteert
Heb geen problemen met heksen. ben zelf tovenaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:58 schreef versabommie het volgende:
[..]
Huh? Gisteren niet meegekregen aan haar commentaar en uitdrukking dat ze haar in ieder geval wel zijn vergeten bij de heksenverbrandingen ?
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.quote:
gewoon omdat.... ik me irriteerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom irriteren sommige hier zich zo snel aan mensen? Ik snap dat echt niet
Correctie kriebelenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
Er zitten er een paar in waar ik rustig een rondje voor zou omlopen om ze niet tegen te komen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Waarom irriteren sommige hier zich zo snel aan mensen? Ik snap dat echt niet
Mee eens hoor Luttequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee joh, dat met Alex gaat nog leuk worden! En zijn geheim is ook zo goed als weggegeven en ik heb hem niet zien janken. Alleen zien kroelen.
Psies in tegenstelling tot tot jankzakken als Guidette en Laure was hij tenminste een vent toen zijn geheim letterlijk weggegeven werd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zitten er een paar in waar ik rustig een rondje voor zou omlopen om ze niet tegen te komen.
Stomme Alex is stom.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
En waar staat Hummie?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef Flashbox het volgende:
Mijn top 5
1: Het zwembad
2: De kist met het slot
3: De ligbedden buiten
4: De koelkast
5:De sterke drank die er niet is
Dit dus arelaxedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapot geslagen wordt. het is en blijft een loserquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:01 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Stel je niet aan ouwe lul je lijkt mn opa wel
Valsche nicht!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag hem al vanaf ergens in het begin niet. Zijn zogenaamde psychologische spelletjes irriteren me en ik vind 'm echt niks toevoegen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Jij gaat echt klappies krijgen volgende weekquote:
Leuke Alex is leuk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Stomme Alex is stom.
Ik mag jou welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:03 schreef superkokje het volgende:
[..]
Allen leuk voor het programma vooral om te zien hoe die plaat voor zijn kop een keer kapotgeslagen wordt. het is en blijft een loser
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoosquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef Spooky4u het volgende:
Veel erger is eigenlijk dat niemand Servies meer echt uitkotst. Zou hij het toch eindelijk gesnapt hebben?
Oofffuh, die andere, mety dat kaal hoofd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Oe.. ik ruik een ochtendfittie!quote:
Saaie Maik is saai.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef versabommie het volgende:
En gewoon niemand die het heeft over eurhm.. hoe heetie ook alweer , die ene .. euh met die tieten... ohwja Maik!
Die mag er ook uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoos
Ieeeuw dudequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:04 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Enige die die had uitgekotst was Alex en dat was terecht? Servio lijkt me een prima pikkemoos
Alex is opgestaanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
Wat een graf stemming daar, wat is er gebeurd
Oeh complimentjes!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:05 schreef ariehaan het volgende:
Ha ik zie dat Versabommie er ook al weer is. Probeerde je me nou gisteren op de "rapporteer dit topic" knop te laten drukken met je zogenaamd vriendelijke uitleg hoe snel te posten?
Nou, ik lees hier al langer mee en ken je geintjes dus al, valse tweets enzo. Verder moet ik ook wel om je lachen, hoor, zo heel af en toe.
On topic, heb ik nou goed gehoord in de uitzending dat Gerard iets zei over het oog van Maik en dat zijn vader (van Gerard dus) de helft van zijn hersens mist?
Hij is ook nog pas 20 hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Mylene het volgende:
Ik vond dat Guido weinig verkeerds deed. Hij gaf zijn gevoelens bloot. Het was gericht tegen de redactie, niet tegen Maik en Monique. Ik vond het wel mooi dat Karim in staat was om hem te kalmeren. Het is gewoon een gevoelige jongen.
Maik is er weer bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
Niks gebeurde er maar een keer watquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
De groep is defintief in de hakselaar gegaan, dat is!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:06 schreef Darklight het volgende:
We zijn het behoorlijk eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:00 schreef Mylene het volgende:
Philip
Guido
Karim
Joanna
Dat zijn zo'n beetje mijn favorieten.
EENSquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef RiftNL het volgende:
Wat zei Karim? Alex verdient een nekschot?
Filmpjeeeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is bijna man
En ik dans niet als een baviaan toch?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef versabommie het volgende:
Mijn top 5:
1. Servio
2. Sofia
3. Sharon
4. Alex
5. Maik
Ik kijk verder dan dansen als een baviaan of -zogenaamd- op een man lijken. En als ik dat doe zie ik toch echt wel de nodige overeenkomsten hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aafke is bijna man
En ik dans niet als een baviaan toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |