Doe maar Apeldoornquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef Just-Maurice het volgende:
Iedereen in Utrecht kan nog steeds goedkoop eten hoor...![]()
zie http://blog.just-eat.nl/city-deals/utrecht/
Volgende maand weer een andere stad met 5 euro deals!
Eet smakelijk alvast
Steeds 1 stad per maand?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef Just-Maurice het volgende:
Iedereen in Utrecht kan nog steeds goedkoop eten hoor...![]()
zie http://blog.just-eat.nl/city-deals/utrecht/
Volgende maand weer een andere stad met 5 euro deals!
Eet smakelijk alvast
wtf... net te laat gezien! Heb net om 16.57 besteldquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Just-Maurice het volgende:
Voor de liefhebbers... vandaag is het de BIG DELIVERY DAY bij Just-Eat.
Ga naar onze Facebook pagina en bestel eten met 25% korting! Alleen vandaag geldig!
Smakelijk!
Jep werkt, net een bestelling gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is het trouwens ook icm besteldtegoed die actie?
Goeie webcare trouwens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Just-Maurice het volgende:
Voor de liefhebbers... vandaag is het de BIG DELIVERY DAY bij Just-Eat.
Ga naar onze Facebook pagina en bestel eten met 25% korting! Alleen vandaag geldig!
Smakelijk!
Besteltegoed, niet beltegoed.quote:
Oh, net vanavond 'ACTIE10' gebruikt voor 10% kortingquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
PINK15 Dit is een code met 15% korting
Hij werkt nogNet besteld
Thanks C_Aquote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
En nog een code die geldig is!
AD15 = 15% korting!
Eet smakelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks C_A3 euro korting
!
De Beer is onderweg
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde nu écht een foto maken van De Beer, camera klaar, komt die jongen door de meest grote stortbui aan... ik kon het niet![]()
En het heeft goed gesmaaktBlijft toch een lekker systeem om zo te bestellen via Just Eat
Ik vroeg het van de week... voor Benny.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde nu écht een foto maken van De Beer, camera klaar, komt die jongen door de meest grote stortbui aan... ik kon het niet![]()
En het heeft goed gesmaaktBlijft toch een lekker systeem om zo te bestellen via Just Eat
Hij doet 't voor mij nog wel. (ad15)quote:Op zondag 26 juni 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier niet meer
Zomer10 werkt wel.... 10% korting
Gossiequote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Efilcaz het volgende:
Leuk die kortingen, alleen jammer dat je dan ineens niet meer kan kiezen om te betalen bij aflevering.
Dan ben je dus mooi weer een euro kwijt van je 'korting' omdat je dan moet betalen voor 'transactiekosten'..![]()
Mooi verdien model
Dat is een mooie, thanksquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef tralalala het volgende:
Het wordt trouwens wel weer tijd voor een actie bij marktplaats/groupon
Simpel te vinden via google.quote:
Laatst nog via Living Social een bonnetje gescoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef tralalala het volgende:
Het wordt trouwens wel weer tijd voor een actie bij marktplaats/groupon
Ga je voor De Beer of iets anders?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
gevonden
fresh15 = 15% korting
Mijn man gaat voor de bezorgbeer jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je voor De Beer of iets anders?
Jij geen just eat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man gaat voor de bezorgbeer ja
KipsateDus dat zal lekker ruiken
![]()
Misschien dat ik 1 hapje neem
Even wachten tot de 30stequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef Zon het volgende:
Bestel met STMRTNVR11 voor 11% korting. Zaterdag met STMRTNZA12 voor 12% korting en zondag met STMRTNZO13 voor jaja, 13% korting!
THXquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Kortingscode 10% (geldig tot 01.01.2012)
CTCDJExx10121
Thx voor de onderstequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Zon het volgende:
PAKJES15. 5 en 6 December.
MOVIENL3. 3 euro korting tot 1 Januari.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Nizno het volgende:
15% kortings bij justeat middels code: PAKJES15
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Zon het volgende:
Bij welke is deze geldig?Thuisbezorgd.nl pakt hem nl niet....quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Zon het volgende:
justeat.nl, niet thuisbezorgd.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bij welke is deze geldig?Thuisbezorgd.nl pakt hem nl niet....
* Maraca wijst naar de TTquote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Just Eat # 8 Goedkoop eten met marktplaats.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Lieverd. Je zit in het Just Eat topic.quote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef Mvr.Poes het volgende:
Bij just eat dus? Of marktplaats? Ben niet zo thuis in die thuisbezorgsites... Sorry!
Dankjequote:Op maandag 5 december 2011 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lieverd. Je zit in het Just Eat topic.
Bij het afrekenen, en dan met iDeal betalen....quote:Op maandag 5 december 2011 18:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
Aah just eat zie ik nu. Dat is mooi maar waar kan je die codes invoeren? Nadat je je gegevens hebt ingevoerd?En is er een minimum bestelbedrag?
Minimumbestelbedrag ligt aan het restaurant.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Zon het volgende:
[..]
Bij het afrekenen, en dan met iDeal betalen....
Dat komt doordat JustEat de korting geeft, niet het restaurant. En die moeten weer aan iDeal betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
Laat maar,het is me gelukt!Wel jammer dat je dan alsnog moet betalen om af te rekenen
Dat vind ik serieuze afzetterij!
Klopt, transactiekosten zijn bij een groot aantal transacties via Ideal maar 40 cent per geslaagde transactie. Afzetterij is het wel een beetje.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
Laat maar,het is me gelukt!Wel jammer dat je dan alsnog moet betalen om af te rekenen
Dat vind ik serieuze afzetterij!
Daar moet toch een andere oplossing voor zijn. Nu heb je een kortingsbonquote:Op maandag 5 december 2011 18:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat komt doordat JustEat de korting geeft, niet het restaurant. En die moeten weer aan iDeal betalen.
T is de moeite als je korting meer is dan wat je aan iDeal moet betalen. En dat is het al vrij snel....quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar moet toch een andere oplossing voor zijn. Nu heb je een kortingsbonEn dan moet je met Ideal betalen waardoor het de moeite niet meer is
Ja, maar een korting van 34 cent staat zo knulligquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:04 schreef Zon het volgende:
[..]
T is de moeite als je korting meer is dan wat je aan iDeal moet betalen. En dat is het al vrij snel....
doet deze het morgen ook nog?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet deze het morgen ook nog?
* Nizno heeft morgen avonddienst.
kan aan mij liggen maar ik kan niet bestellen doordat die site wil dat ik me aanmeldt en alles leuk ga vinden voor ik verder mag.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef matthyb het volgende:
Foodiesclub heeft vandaag en morgen een mooie aanbieding waarbij je 10 euro tegoed krijgt voor 5 euro.
http://www.foodiesclub.nl/landelijk/
Hier geen probleem, net besteld.quote:Op donderdag 29 december 2011 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
kan aan mij liggen maar ik kan niet bestellen doordat die site wil dat ik me aanmeldt en alles leuk ga vinden voor ik verder mag.
vergeten mn post te updaten, uiteindelijk is het gelukt na een half uur opnieuw te proberen.quote:
quote:Let op! Per gebruiker niet meer dan 1 deal mogelijk.
quote:Maximaal 1 aankoop per lid
Was bij Marktplaats en Groupon ook een voorwaarde en daar ook nooit geen problemen gehad.quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:46 schreef Zon het volgende:
Dan hoop ik dat je niet 5 keer dezelfde code krijgt of dat ze naar je adres kijken....
[..]
[..]
Hmmm, zal ik er dan nog ééntje kopen.... Ik kon overigens het aantal niet hoger maken dan één. Kan er natuurlijk wel meer na elkaar gaan bestellen..quote:Op vrijdag 30 december 2011 14:48 schreef tralalala het volgende:
[..]
Was bij Marktplaats en Groupon ook een voorwaarde en daar ook nooit geen problemen gehad.
Heb er meerdere besteld met elke keer een andere voornaam.quote:Op vrijdag 30 december 2011 15:34 schreef Zon het volgende:
[..]
Hmmm, zal ik er dan nog ééntje kopen.... Ik kon overigens het aantal niet hoger maken dan één. Kan er natuurlijk wel meer na elkaar gaan bestellen..
Verschillende?quote:Op zaterdag 31 december 2011 13:50 schreef Nizno het volgende:
heb alles met dezelfde naam en email gedaan en krijg nu net 3 codes.
yepquote:
Merk het net idd. Zetten ze er niet ff bij...quote:Op vrijdag 6 januari 2012 18:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Wel via je account geactiveerd? Bij het bestellen zelf werkt de code niet.
Gewoon even via de chat melden, meestal bellen die lui dan zelf even naar de pizzeria dat ze op moeten schieten.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef Anushaar het volgende:
mijn pizza is er na bijna een uur nog niet.
is hij dan eindelijkquote:Op zaterdag 7 januari 2012 22:42 schreef Anushaar het volgende:
mijn pizza is er na bijna een uur nog niet.
Als bedrijven 2 euro bezorgkosten rekenen ga ik daar echt geen fooi bovenop doen. Echt autistisch van me zeg, poe poequote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Hendroit het volgende:
Godverdomme bestel alsjeblieft niet bij just-eat.
Ik word echt gek van jullie autisten die via just-eat betalen en dan geen fooi geven.
Jullie krijgen toch gewoon een uurloon? Ik heb ook nooit fooi gekregen bij mijn bijbaantje.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Hendroit het volgende:
Ik word echt gek van jullie autisten die via just-eat betalen en dan geen fooi geven.
Ja we krijgen een uurloon wat gewoon onder het minimumloon ligtquote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:27 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Jullie krijgen toch gewoon een uurloon? Ik heb ook nooit fooi gekregen bij mijn bijbaantje.
Je kunt geen uurloon onder het minimumloon krijgen. Het heet niet voor niets minimumloon. En ik werkte voor een Apple Premium Reseller, iets boven het minimumloon.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:31 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ja we krijgen een uurloon wat gewoon onder het minimumloon ligt
En jij was zeker zo'n vakkenvullerautiboy?
zoek dan een normale baan..dat jij je zo laat naaien door je werkgever is niet het probleem van de mensen waar jij voer komt brengen.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:31 schreef Hendroit het volgende:
[..]
Ja we krijgen een uurloon wat gewoon onder het minimumloon ligt
En jij was zeker zo'n vakkenvullerautiboy?
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoek dan een normale baan..dat jij je zo laat naaien door je werkgever is niet het probleem van de mensen waar jij voer komt brengen.
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Hendroit het volgende:
Dat dus. Ik bestel ook juist via Just-Eat omdat ik dan geen contant geld in huis heb.quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zoek dan een normale baan..dat jij je zo laat naaien door je werkgever is niet het probleem van de mensen waar jij voer komt brengen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Hendroit het volgende:
Ik geef fooi..quote:Op zaterdag 7 januari 2012 23:07 schreef Hendroit het volgende:
Straks maar even proberen.quote:Op zondag 12 februari 2012 16:47 schreef CrashO het volgende:
VCHRCD101 zou ook nog 10% moeten geven tot 1 april
heb ik gedaanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:50 schreef Zon het volgende:
[..]
Ow, zou ook best wel t/m kunnen zijn hoor. Gewoon ff proberen...
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik gedaanWerkte niet
wel!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef themole het volgende:
Met LEUKDISP20 krijg je 20% korting t/m 29 februari.
Vond ik net in mijn mailbox en ik dacht ik deel het ff.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:26 schreef themole het volgende:
Met LEUKDISP20 krijg je 20% korting t/m 29 februari.
Vond ik net in mijn mailbox en ik dacht ik deel het ff.
Oeps 20%quote:
twitter:JustEatNL twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 14:05:47Hier is die dan de code voor 20% korting! Dat wordt smullen vanavond! De code is: SMULLEN20 reageer retweet
Naisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef lynda het volgende:
twitter:JustEatNL twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 14:05:47Hier is die dan de code voor 20% korting! Dat wordt smullen vanavond! De code is: SMULLEN20 reageer retweet
twitter:JustEatNL twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 14:08:49Hier is dan de beloning voor al jullie likes! De 20% kortingscode is: SMULLEN20 en is geldig t/m 01-05-2012. #enjoy reageer retweet
Dat had ik ook eens. Toen had ik na de betaling afgesloten en was ik ook niet direct naar de website gegaan. Dan gaat het fout. Niet alleen bij JustEat, maar alle websites geven aan dat dit echt een belangrijk punt is om op te letten. JustEat heeft dit wel keurig opgelost. Moest het ordernummer wat vermeld stond op mijn internetbankieren doorgeven en toen hebben ze het restaurant gebeld. Uiteindelijk toch nog netjes mijn bestelling gekregen.quote:Op zondag 11 maart 2012 19:02 schreef Dinus het volgende:
Heel leuk Justeat, geen eten vandaag!
Het restaurant had de bestelling niet doorgekregen omdat ik na Ideal niet meer op de de Justeat site was geweest ?! Moet dat dan![]()
Ik dacht Ideal voltooid = klaar. Ik heb al 1000 keer met ideal betaald, gaat nooit fout.
Krijg morgen m'n geld terug, het zullen je laatste tientjes maar zijn.
Volgens het restaurant gaat het vaak fout, en kan ik voortaan beter op hun eigen site bestellen.
graag gedaanquote:
Weet iemand dat eigenlijk, wat kost het voor restaurants om aangesloten te zijn bij Just-eat???quote:Op vrijdag 23 maart 2012 18:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
graag gedaan
Was een lekkere maaltijd vanavond met 30% korting
Je betaalt een percentage van de bestelling, als restaurants. Krijg je 0 bestellingen, dan sta je dus 'gratis' op de site. De kortingacties worden betaald door Just Eat. Vandaar dat je ook alleen online kan betalen bij dat soort acties, anders moeten er ingewikkelde verrekeningen met restaurants gedaan worden.quote:Op zaterdag 24 maart 2012 01:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Weet iemand dat eigenlijk, wat kost het voor restaurants om aangesloten te zijn bij Just-eat???
En wie betaald die korting uiteindelijk? De restaurants of Just-eat?
Bij allebei 1euro. Dus dat klopt niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
ja thuisbezorgd.nl
hebben ze niet van die hoge belachelijke kosten voor online betalingen
dank uw wel voor de code meneer !!quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:39 schreef gehaktballetjes het volgende:
[..]
ja thuisbezorgd.nl
hebben ze niet van die hoge belachelijke kosten voor online betalingen
quote:Op vrijdag 6 april 2012 16:47 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Bij allebei 1euro. Dus dat klopt niet.
Ja, deze dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:15 schreef lynda het volgende:
Geldig t/m 1 mei dustwitter:JustEatNL twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 14:08:49Hier is dan de beloning voor al jullie likes! De 20% kortingscode is: SMULLEN20 en is geldig t/m 01-05-2012. #enjoy reageer retweet
twitter:JustEatNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 13:16:05Just-Eat geeft 25.000 pizza's weg! Claim je gratis pizza van ¤10 op: http://t.co/apnIJ8Xp #JustEat #pizzastunt reageer retweet
Aangemeldquote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef kikoooooo het volgende:
twitter:JustEatNL twitterde op donderdag 19-04-2012 om 13:16:05Just-Eat geeft 25.000 pizza's weg! Claim je gratis pizza van ¤10 op: http://t.co/apnIJ8Xp #JustEat #pizzastunt reageer retweet
Volgens mij volgende week.quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aangemeld![]()
Krijg je nou sowieso een coupon van 10 euro of pas als je volgende week donderdag bij de eerste 25.000 klanten zit?
Pas volgende week als je bij één van de eerste 25000 zit die snel klikt!quote:Op donderdag 19 april 2012 15:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Aangemeld![]()
Krijg je nou sowieso een coupon van 10 euro of pas als je volgende week donderdag bij de eerste 25.000 klanten zit?
ow kijk dat is dan weer goed geregeld... dan kan ik daar mn warme maaltijd van bestellenquote:Op vrijdag 20 april 2012 19:13 schreef skunkasaur het volgende:
Je krijgt 10e besteltegoed, of je daar nou een pizza van maakt of een fijne nasi saté... jouw keuze
Mooie actiequote:Op donderdag 19 april 2012 14:18 schreef kikoooooo het volgende:
En ook nog op een dag waarbij ik zeker weet dat ik internet hebquote:
Kun je hem nog een andere keer gebruikenquote:Op zondag 22 april 2012 19:37 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik heb donderdag net vrij
Wel jammer dat ik vrijdag eten heb besteld zonder die code
Donderdag 12:00 pasquote:Op maandag 23 april 2012 15:50 schreef Loll het volgende:
iemand al een reactie gehad op de pizza claim actie?
Oh, is die 1x per adres ofzo?quote:Op zondag 22 april 2012 19:39 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kun je hem nog een andere keer gebruiken
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop wel dat het precies 12 uur komt, heb geen zin om uren te gaan wachten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 11:52 schreef tralalala het volgende:
Ik hoop wel dat het precies 12 uur komt, heb geen zin om uren te gaan wachten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:02 schreef HalvinCarris het volgende:
Ik kreeg 450 gratis pizza's van Just Eat. Dat was echt fantastisch.
Ja stond ook iets over op hun facebook; zitten jullie allemaal al klaar in de startblokken?quote:
Het is anders al 12.04 hoor, had best al gekundquote:Op donderdag 26 april 2012 12:03 schreef RacerDKB het volgende:
Goh had ik echt niet verwacht dat hun servers het niet zouden trekken om tienduizenden mails in 1 minuut te sturen
En zo is het!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:04 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Het is anders al 12.04 hoor, had best al gekund
Dafuq?quote:
Goh.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
Volgens mij is dit trouwens het aanmelddingetje ipv de mail![]()
duhquote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef theKiD het volgende:
Maar moet je nu meteen die pizza bestellen of kun je dat ook vanavond of morgen nog doen?
Gewoon een account aanmaken en die code invoeren, of is het iets anders dan besteltegoed?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:13 schreef theKiD het volgende:
Maar moet je nu meteen die pizza bestellen of kun je dat ook vanavond of morgen nog doen?
Just-Eat.nl zegt: De mail komt waarschijnlijk niet bij iedereen tegelijk binnen. Sorry voor het wachten!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:16 schreef leolinedance het volgende:
http://www.facebook.com/slimetenbestellen
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Darkestrah het volgende:
Je krijgt helemaal geen mailtje, ze staan over een paar minuten met een pizza voor de deur die je meteen op moet eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahaha prachtig.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:17 schreef Darkestrah het volgende:
Je krijgt helemaal geen mailtje, ze staan over een paar minuten met een pizza voor de deur die je meteen op moet eten.
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:19 schreef Darkestrah het volgende:
Waar maken jullie je zo druk om?Alsof je om half 1 eten gaat bestellen.
Moet je pizza bestellen? Wilde eigenlijk gewoon wat bier bestellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sowieso 25.000. Nooit dat er 25.000 mensen op dit tijdstip online zijn voor die pizzasquote:Op donderdag 26 april 2012 12:20 schreef tralalala het volgende:
Dus je hoeft helemaal niet snel op de link te drukken om je pizza te claimen?
quote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Gratis eten bij Thuisbezorgd #7 - It's The Final Countdown
Nederlanders.quote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
Dat was gratis een B&J voorraad aanleggen toenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:23 schreef tralalala het volgende:
quote:Casper van der Støm Just-Eat gaf mij 450 pizza's, dat was echt fantastisch.
Even teruglezen misschien?quote:Op donderdag 26 april 2012 12:26 schreef HalvinCarris het volgende:
Oke welke FOK!ker is dit?
[ afbeelding ]
Ja, en dan?quote:
Dat zijn mensen met een echt levenquote:Op donderdag 26 april 2012 12:31 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Dat er mensen zijn die die grap niet kennen.
Ik verbaas me er soms over dat mensen überhaupt FOK! niet kennen. Ik kom het regelmatig tegen als ik iets zoek op Google.quote:
Zoeken op Google is zo 2003. Zoeken doe je op Fok!quote:Op donderdag 26 april 2012 12:33 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik verbaas me er soms over dat mensen überhaupt FOK! niet kennen. Ik kom het regelmatig tegen als ik iets zoek op Google.
WHOEhoehoeoeoequote:Op donderdag 26 april 2012 12:34 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Zoeken op Google is zo 2003. Zoeken doe je op Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |