Doe maar Apeldoornquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef Just-Maurice het volgende:
Iedereen in Utrecht kan nog steeds goedkoop eten hoor...![]()
zie http://blog.just-eat.nl/city-deals/utrecht/
Volgende maand weer een andere stad met 5 euro deals!
Eet smakelijk alvast
Steeds 1 stad per maand?quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:31 schreef Just-Maurice het volgende:
Iedereen in Utrecht kan nog steeds goedkoop eten hoor...![]()
zie http://blog.just-eat.nl/city-deals/utrecht/
Volgende maand weer een andere stad met 5 euro deals!
Eet smakelijk alvast
wtf... net te laat gezien! Heb net om 16.57 besteldquote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Just-Maurice het volgende:
Voor de liefhebbers... vandaag is het de BIG DELIVERY DAY bij Just-Eat.
Ga naar onze Facebook pagina en bestel eten met 25% korting! Alleen vandaag geldig!
Smakelijk!
Jep werkt, net een bestelling gedaan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
Is het trouwens ook icm besteldtegoed die actie?
Goeie webcare trouwens.quote:Op vrijdag 15 april 2011 16:45 schreef Just-Maurice het volgende:
Voor de liefhebbers... vandaag is het de BIG DELIVERY DAY bij Just-Eat.
Ga naar onze Facebook pagina en bestel eten met 25% korting! Alleen vandaag geldig!
Smakelijk!
Besteltegoed, niet beltegoed.quote:
Oh, net vanavond 'ACTIE10' gebruikt voor 10% kortingquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
PINK15 Dit is een code met 15% korting
Hij werkt nogNet besteld
Thanks C_Aquote:Op zondag 19 juni 2011 17:23 schreef charmed_angel het volgende:
En nog een code die geldig is!
AD15 = 15% korting!
Eet smakelijkquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks C_A3 euro korting
!
De Beer is onderweg
quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde nu écht een foto maken van De Beer, camera klaar, komt die jongen door de meest grote stortbui aan... ik kon het niet![]()
En het heeft goed gesmaaktBlijft toch een lekker systeem om zo te bestellen via Just Eat
Ik vroeg het van de week... voor Benny.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wilde nu écht een foto maken van De Beer, camera klaar, komt die jongen door de meest grote stortbui aan... ik kon het niet![]()
En het heeft goed gesmaaktBlijft toch een lekker systeem om zo te bestellen via Just Eat
Hij doet 't voor mij nog wel. (ad15)quote:Op zondag 26 juni 2011 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hier niet meer
Zomer10 werkt wel.... 10% korting
Gossiequote:Op zondag 26 juni 2011 17:59 schreef Efilcaz het volgende:
Leuk die kortingen, alleen jammer dat je dan ineens niet meer kan kiezen om te betalen bij aflevering.
Dan ben je dus mooi weer een euro kwijt van je 'korting' omdat je dan moet betalen voor 'transactiekosten'..![]()
Mooi verdien model
Dat is een mooie, thanksquote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef tralalala het volgende:
Het wordt trouwens wel weer tijd voor een actie bij marktplaats/groupon
Simpel te vinden via google.quote:
Laatst nog via Living Social een bonnetje gescoord.quote:Op vrijdag 29 juli 2011 21:40 schreef tralalala het volgende:
Het wordt trouwens wel weer tijd voor een actie bij marktplaats/groupon
Ga je voor De Beer of iets anders?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:58 schreef charmed_angel het volgende:
gevonden
fresh15 = 15% korting
Mijn man gaat voor de bezorgbeer jaquote:Op donderdag 27 oktober 2011 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ga je voor De Beer of iets anders?
Jij geen just eat?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 16:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Mijn man gaat voor de bezorgbeer ja
KipsateDus dat zal lekker ruiken
![]()
Misschien dat ik 1 hapje neem
Even wachten tot de 30stequote:Op vrijdag 11 november 2011 17:06 schreef Zon het volgende:
Bestel met STMRTNVR11 voor 11% korting. Zaterdag met STMRTNZA12 voor 12% korting en zondag met STMRTNZO13 voor jaja, 13% korting!
THXquote:Op dinsdag 8 november 2011 16:23 schreef Pisces29 het volgende:
Kortingscode 10% (geldig tot 01.01.2012)
CTCDJExx10121
Thx voor de onderstequote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Zon het volgende:
PAKJES15. 5 en 6 December.
MOVIENL3. 3 euro korting tot 1 Januari.
quote:Op maandag 5 december 2011 17:13 schreef Nizno het volgende:
15% kortings bij justeat middels code: PAKJES15
quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Zon het volgende:
Bij welke is deze geldig?Thuisbezorgd.nl pakt hem nl niet....quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:14 schreef Zon het volgende:
justeat.nl, niet thuisbezorgd.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Bij welke is deze geldig?Thuisbezorgd.nl pakt hem nl niet....
* Maraca wijst naar de TTquote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Just Eat # 8 Goedkoop eten met marktplaats.quote:Op maandag 5 december 2011 18:05 schreef Mvr.Poes het volgende:
[..]
Lieverd. Je zit in het Just Eat topic.quote:Op maandag 5 december 2011 18:13 schreef Mvr.Poes het volgende:
Bij just eat dus? Of marktplaats? Ben niet zo thuis in die thuisbezorgsites... Sorry!
Dankjequote:Op maandag 5 december 2011 18:14 schreef Maraca het volgende:
[..]
Lieverd. Je zit in het Just Eat topic.
Bij het afrekenen, en dan met iDeal betalen....quote:Op maandag 5 december 2011 18:15 schreef Mvr.Poes het volgende:
Aah just eat zie ik nu. Dat is mooi maar waar kan je die codes invoeren? Nadat je je gegevens hebt ingevoerd?En is er een minimum bestelbedrag?
Minimumbestelbedrag ligt aan het restaurant.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Zon het volgende:
[..]
Bij het afrekenen, en dan met iDeal betalen....
Dat komt doordat JustEat de korting geeft, niet het restaurant. En die moeten weer aan iDeal betalen.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
Laat maar,het is me gelukt!Wel jammer dat je dan alsnog moet betalen om af te rekenen
Dat vind ik serieuze afzetterij!
Klopt, transactiekosten zijn bij een groot aantal transacties via Ideal maar 40 cent per geslaagde transactie. Afzetterij is het wel een beetje.quote:Op maandag 5 december 2011 18:25 schreef Mvr.Poes het volgende:
Laat maar,het is me gelukt!Wel jammer dat je dan alsnog moet betalen om af te rekenen
Dat vind ik serieuze afzetterij!
Daar moet toch een andere oplossing voor zijn. Nu heb je een kortingsbonquote:Op maandag 5 december 2011 18:27 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat komt doordat JustEat de korting geeft, niet het restaurant. En die moeten weer aan iDeal betalen.
T is de moeite als je korting meer is dan wat je aan iDeal moet betalen. En dat is het al vrij snel....quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar moet toch een andere oplossing voor zijn. Nu heb je een kortingsbonEn dan moet je met Ideal betalen waardoor het de moeite niet meer is
Ja, maar een korting van 34 cent staat zo knulligquote:Op dinsdag 6 december 2011 16:04 schreef Zon het volgende:
[..]
T is de moeite als je korting meer is dan wat je aan iDeal moet betalen. En dat is het al vrij snel....
doet deze het morgen ook nog?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 december 2011 18:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
doet deze het morgen ook nog?
* Nizno heeft morgen avonddienst.
kan aan mij liggen maar ik kan niet bestellen doordat die site wil dat ik me aanmeldt en alles leuk ga vinden voor ik verder mag.quote:Op donderdag 29 december 2011 12:18 schreef matthyb het volgende:
Foodiesclub heeft vandaag en morgen een mooie aanbieding waarbij je 10 euro tegoed krijgt voor 5 euro.
http://www.foodiesclub.nl/landelijk/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |