En ook gewoon de journalisten op de grond laten zitten deed hij verleden keer ook al.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou wel een bazenactie zijn om gewoon niet op te dagen.
Al zie ik die gek wel het hele zaaltje vergassen als farewell gift.
http://en.wikipedia.org/wiki/Libyan_Air_Forcequote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Yep, maar ik kan niet zo snel vinden dat ie ze ergens heeft staan.
quote:5.13pm: This is Matt Wells taking over from Haroon. Sky News is broadcasting a much-anticipated special report on Zawiyah. Sky is one of the few media organisations to have had a correspondent in the disputed city, Alex Crawford.
quote:5.17pm: In her dramatic report, Alex Crawford described how the she and her crew were trapped in Zawiyah as the Libyan army loyal to Gaddafi moved in to crush the rebels. In her accompanying web report, Crawford writes:
"We saw ambulances being driven at high speed to pick up the first casualties and they too were fired on. It was mayhem at the Zawiyah teaching hospital, as dozens of people were stretchered in by friends, colleagues and strangers. The injuries were appalling."
She quotes a doctor at the hospital who said there was a "shoot-to-kill" policy. Crawford, who was in Zawiaya from midday on Friday to Sunday afternoon and says "the people were under almost constant attack" in that time. And her eyewitness report gives the lie to Gaddafi's claims that his forces have not fired on peaceful fellow Libyans.
"We have seen with our own eyes Colonel Muammar Gaddafi's forces firing on peaceful protesters."
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Libyan_Air_Force
Hij heeft er 37.
Scroll ook ff helemaal naar beneden "captured aircraft"
Dat is niet best, die Hinds zijn een soort Apaches, maar dan groter en zwaarder.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Libyan_Air_Force
Hij heeft er 37.
quote:Scroll ook ff helemaal naar beneden "captured aircraft"
Er waren al berichten over contacten tussen Israël en Ghaddafi.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:35 schreef Dance99Vv het volgende:
libi4ever Misrata revolutiaires say some of Qadfi army weapon used against them last days were made in Israel#libya
6 minutes ago via Twitter for BlackBerry®
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren al berichten over contacten tussen Israël en Ghaddafi.
Israel produceert de MAG in licentie dus dan weet jij ook gelijk het antwoord op jouw vraag van vanmiddagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er waren al berichten over contacten tussen Israël en Ghaddafi.
Oh! Ik wil eerst bevestiging!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:45 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Israel produceert de MAG in licentie dus dan weet jij ook gelijk het antwoord op jouw vraag van vanmiddag
Sorry heb ik niet, negeer het maar allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Ik wil eerst bevestiging!
wat voor bevestiging? enn kogel van een MAG door je kopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh! Ik wil eerst bevestiging!
ah dat zou ik jammer vindenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry heb ik niet, negeer het maar allemaalmod mag mijn account verwijderd worden
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Sorry heb ik niet, negeer het maar allemaalmod mag mijn account verwijderd worden
Een prijskaartje van een Israëlische fabriek?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
wat voor bevestiging? enn kogel van een MAG door je kop
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:52 schreef Nibb-it het volgende:
Oke, ik heb bewijs mag ik asjeblieft blijven?
[ afbeelding ]
Tja, ik lees net weer even bij... Maar als je wil dan roep ik er ff een modje bijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:48 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik heb nog niets van een speech gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
Tja, ik lees net weer even bij... Maar als je wil dan roep ik er ff een modje bij![]()
Speech nu nog niet voorbij? Ik hoopte dat ik nu de samenvatting zou kunnen lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |