was te verwachtenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:20 schreef shomila het volgende:
LibyaFeb17_com LibyaFeb17.com
BREAKING: Revolutionaries totally refuse Council's granting Gaddafi 72 hours to leave without persecution #Libya #feb17
2 minutes ago
Rambo VI : Libyan uprisingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
US marine chief greatest libian air trheat is helicopter forces (presstv)
Die speeches duren sowieso welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:57 schreef Bartholomaeus het volgende:
Duurt nog wel even dus, die speech.
Die speech toen Suleiman het vertrek van Mubarak aankondigde, die duurde helemaal niet lang. Iets van 12 seconden of zo.quote:
Ah de russische Apache. Heeft Libië die?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Muridae het volgende:
[..]
Rambo VI : Libyan uprising
[ afbeelding ]
Mil Mi-24 "Hind"
Waarschijnlijk, maar misschien geen piloten. Uit die jachtbommenwerper vielen (onbevestigd) Soedanezen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah de russische Apache. Heeft Libië die?
Deze lijkt me anders wel vrij kut voor de rebellen:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef Papierversnipperaar het volgende:
http://www.globalsecurity.org/military/world/libya/af.htm
ik zie hier niets over heftig helikopter materieel.
Zou wel een bazenactie zijn om gewoon niet op te dagen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef shomila het volgende:
richardengelnbc richard engel
#libya..the hours keep passing. No qaddafi, reporters sitting on the floor waiting
7 minutes ago Favorite Retweet Reply
richardengelnbc richard engel
#libya.. Its like house arrest now (hotel arrest) for reporters in tripoli. Penned in, controlled
7 minutes ago
Zit de hele pers in het hotel, kan ie lekker rustig verder moorden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:13 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Zou wel een bazenactie zijn om gewoon niet op te dagen.
Al zie ik die gek wel het hele zaaltje vergassen als farewell gift.
Yep, maar ik kan niet zo snel vinden dat ie ze ergens heeft staan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Deze lijkt me anders wel vrij kut voor de rebellen:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |