Omdat ik me groot wil houden. En omdat ik 't gevoel heb dat ik alles verkloot.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:09 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Waarom? En waarom ga je dan niet gewoon janken?
Jij en je scharrel zijn niet meer?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Tot nu toe gelukkig niets gestuurd en even wat gegeten en gedronken en boodschappen gedaan.
Wel dit besef dat ik diegene waarschijnlijk morgen ook nog zie tijdens uitgaan, waarom is het in liefde dat als het goed gaat leuk is en als het niet leuk gaat gewoon puur kut is. En ik ook nog in een stom dorp woon waar we op dezelfde plek uitgaan
Liefde zuigt oh zo
Als hij zo doorgaat niet. Ik baal momenteel een beetje van hem , maar aan de andere kant zit ik ook in een mindere periode waarin ik zelf ook al niet lekker voel , dus dan heeft een ander het ook nogal gauw gedaan.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij en je scharrel zijn niet meer?
OT: het blijft hetzelfde...
Hmmz, lastigquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat niet. Ik baal momenteel een beetje van hem , maar aan de andere kant zit ik ook in een mindere periode waarin ik zelf ook al niet lekker voel , dus dan heeft een ander het ook nogal gauw gedaan.
I feel you, same here.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat niet. Ik baal momenteel een beetje van hem ,
Jahquote:
zoietsquote:
* Apotheose wil best ff haar schouder aanbiedenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef henrivo het volgende:
Eenzaam. Verdrietig. Pijn van binnen... T masker dat ik draag heeft zn beste tijd wel gehad.
Waar is die spreekwoordelijke schouder als je die even nodig hebt?
Tja... Wij jongens/mannen zijn soms net mensen...
Ja , dat ken ik heb ik hier dus ook. Denk dat ik er maar rustig een nachtje over slaap . Emotionele beslissingen helpen niet echt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 22:57 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb een probleem gecreëerd wat ik ook weer zelf moet oplossen, maar ik weet niet hoe.
Wat is er aan de hand dan? * is benieuwd waardoor mannen breken*quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:58 schreef henrivo het volgende:
Eenzaam. Verdrietig. Pijn van binnen... T masker dat ik draag heeft zn beste tijd wel gehad.
Waar is die spreekwoordelijke schouder als je die even nodig hebt?
Tja... Wij jongens/mannen zijn soms net mensen...
Echt zoooo herkenbaar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:10 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja , dat ken ik heb ik hier dus ook. Denk dat ik er maar rustig een nachtje over slaap . Emotionele beslissingen helpen niet echt.
Zelf ben ik redelijk emotioneel en opgefokt . Voor hetzelfde geld gaat het morgen goed en haal ik me allerlei rampscenario's in mijn hoofd en valt het achteraf mee. Daar ben ik namelijk nogal goed in
Neuh, de meeste jonge mensen die niet van het rustige timide type zijn hebben dat af en toe. Ik geef hormonen de schuld.quote:Op donderdag 10 maart 2011 23:46 schreef Houniet het volgende:
Ik heb zin om een avond goed naar de kl#te te gaan? Vaag is dat..
quote:
Niet zonder je telefoon kunnen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:08 schreef Houniet het volgende:
Klasse Houniettelefoon weer eens kwijt. Ik voel me gehandicapt zonder dat kut sms-apparaat.
Ahh bij jou is de bui dus nog niet gezaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Agressief.Ik zou iemand een hele harde rotschop willen geven, desnoods hier de trap af, met de mededeling dat ik 'm nooit meer wil zien, maar 't kan niet.
Nee! Grrrrrr!!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 13:47 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ahh bij jou is de bui dus nog niet gezakt
quote:
misschien zondag terassje met zw en ikke?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 17:15 schreef scrub_nurse het volgende:
mm lkkr relax vanavond en geen plannen meer voor t weekend
ipv 'hoe voel jij je nu?' is het nu ff 'hoe voelt de kat zich nu?'quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:53 schreef Mishu het volgende:
Mijn kat is pissig op me omdat ik mijn andere kat aandacht gaf. Helemaal grommen en blazen enzo. Blijft een apart beest.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 19:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
VAKANTIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()