Ja, dat gaat de laatste jaren steeds beter. Als je je bedenkt dat bijv. Mertens voor 300.000 euro is gekocht destijds etc.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 23:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doet Utrecht dat wel goed, telkens. Net als Strootman en dat soort volk
Een gratis reisje naar Amerika de plek waar hij bijna wekelijks wel verlekkerd aan denkt, en er ook zelf al jaarlijks 2 weken naar toe trekt. Waarom zou hij zo'n waarschijnlijk nog betaalde reis afslaan?.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:20 schreef Menu_69 het volgende:
De mediageilheid van Johan lijkt ook geen grenzen te kennen.
Ach, het gaat niet zozeer om dat reisje. Net de hele ochtend bij Radio Rijnmond gezeten, zondag Doordekken, maandag in Rtl Boulevard en erna VI. Hij lijkt gewoon overal aan mee te willen werken en steeds vaker op tv te verschijnen. Niet dat ik het erg vind, maar daar moet je behoorlijk ijdel voor zijn.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een gratis reisje naar Amerika de plek waar hij bijna wekelijks wel verlekkerd aan denkt, en er ook zelf al jaarlijks 2 weken naar toe trekt. Waarom zou hij zo'n waarschijnlijk nog betaalde reis afslaan?.
Tja... RTL zou wel een item over Hansie zijn en dus kijkcijfers voor VI, Doordekken is gewoon een verplicht item voor de sponsor EL en radio maken bij Rijmond is een hobby van hem (Zie de muziek die hij draait). Ik ben het wel met je eens dat hij iets te vaak aanschuift bij programma's als Knevel, Pauw en Witteman en voorheen DWDD pratend over politieke onderwerpen, kunst en andere dingen die eigenlijk ver van hem afstaan.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ach, het gaat niet zozeer om dat reisje. Net de hele ochtend bij Radio Rijnmond gezeten, zondag Doordekken, maandag in Rtl Boulevard en erna VI. Hij lijkt gewoon overal aan mee te willen werken en steeds vaker op tv te verschijnen. Niet dat ik het erg vind, maar daar moet je behoorlijk ijdel voor zijn.
Het gaat er mij niet om dat te te vaak aanschuift. Ik vind het juist wel vermakelijk als hij bijv. bij P&W zit. Maar of nou Fons de Poel, Yolanthe of Powned aanklopt; Johan werkt mee. Ik constateer slechts dat ook hij een mediageil persoon is. Zeg maar zoals vrijwel al zijn collega's op tv.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... RTL zou wel een item over Hansie zijn en dus kijkcijfers voor VI, Doordekken is gewoon een verplicht item voor de sponsor EL en radio maken bij Rijmond is een hobby van hem (Zie de muziek die hij draait). Ik ben het wel met je eens dat hij iets te vaak aanschuift bij programma's als Knevel, Pauw en Witteman en voorheen DWDD pratend over politieke onderwerpen, kunst en andere dingen die eigenlijk ver van hem afstaan.
Al geeft dat wel direct kleur aan deze programma's van Johan heeft niet alleen een mening over voetbal
Nee joh, je moet eens weten wat hij allemaal afzegt.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:31 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Het gaat er mij niet om dat te te vaak aanschuift. Ik vind het juist wel vermakelijk als hij bijv. bij P&W zit. Maar of nou Fons de Poel, Yolanthe of Powned aanklopt; Johan werkt mee. Ik constateer slechts dat ook hij een mediageil persoon is. Zeg maar zoals vrijwel al zijn collega's op tv.
Dat is hij dan ook wel. Hij acteert met verve de grote TV-personality.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:25 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Ach, het gaat niet zozeer om dat reisje. Net de hele ochtend bij Radio Rijnmond gezeten, zondag Doordekken, maandag in Rtl Boulevard en erna VI. Hij lijkt gewoon overal aan mee te willen werken en steeds vaker op tv te verschijnen. Niet dat ik het erg vind, maar daar moet je behoorlijk ijdel voor zijn.
En hij zegt idd ook wel eens wat af, als zijn geloofwaardigheid in het geding kan komen.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee joh, je moet eens weten wat hij allemaal afzegt.
"Zodra je in Nederland een mening hebt en dat ook nog binnen een paar minuten kunt verwoorden, word je meteen geëxploiteerd. Dan hoor je plotseling bij het selecte groepje wijsneuzen dat overal opdraaft. Als je dan je beperkingen niet kent, word je een clown. Ik heb vriendelijk bedankt voor de show van Paul de Leeuw, Ik hou van Holland, Raymann is laat, De nationale nieuwsquiz, Het grote dictee, Tijd voor Max, Boulevard, Showtime en programma's over bijbelkennis, milieu en politiek. Pauw & Witteman, De wereld draait door en Knevel & Van den Brink hebben wel eens een voetbalonderwerp, maar ik wil geen Maarten van Rossem worden of, nog erger Prem Radhakishun of Frits Barend."
Das opzich mooi, maar ik zou nog meer afzeggen als ik Derksen wasquote:Op zaterdag 12 maart 2011 12:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Nee joh, je moet eens weten wat hij allemaal afzegt.
"Zodra je in Nederland een mening hebt en dat ook nog binnen een paar minuten kunt verwoorden, word je meteen geëxploiteerd. Dan hoor je plotseling bij het selecte groepje wijsneuzen dat overal opdraaft. Als je dan je beperkingen niet kent, word je een clown. Ik heb vriendelijk bedankt voor de show van Paul de Leeuw, Ik hou van Holland, Raymann is laat, De nationale nieuwsquiz, Het grote dictee, Tijd voor Max, Boulevard, Showtime en programma's over bijbelkennis, milieu en politiek. Pauw & Witteman, De wereld draait door en Knevel & Van den Brink hebben wel eens een voetbalonderwerp, maar ik wil geen Maarten van Rossem worden of, nog erger Prem Radhakishun of Frits Barend."
Ja, dat was wel pijnlijk.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:28 schreef Menu_69 het volgende:
Mediatycoon John die denkt dat je ook maar enige invloed hebt op het wedstrijdschema van de Uefa als zender.![]()
Dat kan ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 13:47 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij denkt dat je met geld alles voor elkaar kunt krijgen.²
Ik snap ook totaal niet waarom hij er zat. Als hij nou SBS had gekocht, kon hij misschien interessante dingen vertellen over wat hij met het voetbalgedeelte van SBS ging doen. Maar nee hoor, zelfs daar kon hij natuurlijk nog niets over zeggenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Voetbalinhoudelijk viel het ook een beetje tegen imho.
'Gullit naar Tsjetsjenië wat vind je daarvan John? Voor een dictator werken?'
'Je moet voetbal en politiek wel gescheiden houden.'
'Maar dat is de voorzitter van de club!'
'O!'
'Huntelaar komt ook niet uit de verf bij Schalke, hoe kan dat John?'
'Tja zou ik ook geen zinnig woord over kunnen zeggen.'
op zoek naar de oorsprong van de "bloes"quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:45 schreef Trekrecord het volgende:
Johnny de Mol gaat dus met Johan naar Amerika. Als dat voor "Waar Is De Mol" is dan wordt dat wel leuk in New Orleans enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |