Jonguuuuh, koop je eigen zenders.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:10 schreef pberends het volgende:
Pfff, wat een dramatisch slechte uitzending zeg. De beste grap "Daarom ging ik ook naar Talpa" kwam nota bene van Genee. Hopelijk wordt het maandag leuker met Hansie erbij. En John de Mol; nodig jezelf niet meer uit in VI!
Sierd moeten ze echt 's uitnodigen bij VIquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef debeterebob het volgende:
Sierd![]()
Boerrigter, sympathieke en goedvoetballende kerel
Helemaal waar! Het was inhoudelijk een prima aflevering, tenminste voor de voetballiefhebber. Mensen die van cabaret houden vinden dit soort afleveringen inderdaad maar niks, maar het is dan ook van oorsprong een voetbalprogramma.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:45 schreef Trekrecord het volgende:
Was gewoon een goede uitzending.
Sommige mensen verliezen nog wel eens uit het oog dat VI in essentie gewoon een talkshow over voetbal is. Het is geen cabaret of carnaval.
Zeer waarschijnlijk volgend seizoen speler van FCU.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:14 schreef debeterebob het volgende:
Boerrigter, sympathieke en goedvoetballende kerel
Doet Utrecht dat wel goed, telkens. Net als Strootman en dat soort volkquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:54 schreef Menu_69 het volgende:
[..]
Zeer waarschijnlijk volgend seizoen speler van FCU.
Die klaagzang komt elke week van de zelfde mensen en ga er ook niet meer op in, maar ik heb me ook weer prima vermaaktquote:Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef larry91 het volgende:
[..]
Helemaal waar! Het was inhoudelijk een prima aflevering, tenminste voor de voetballiefhebber. Mensen die van cabaret houden vinden dit soort afleveringen inderdaad maar niks, maar het is dan ook van oorsprong een voetbalprogramma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |