En waar moet Sneijder dan spelenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
van persie op de plaats van sneijder lijkt me veel interessanter.
links midden, en v persie aan de rechterkantquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
En waar moet Sneijder dan spelen
En wat doen we dan met laatstgenoemde?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:30 schreef Eenskijken het volgende:
van persie op de plaats van sneijder lijkt me veel interessanter.
Sneijder is absoluut geen linksbuiten...Sneijder is de motor van een team, die moet altijd centraal spelen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
links midden, en v persie aan de rechterkant
Tegen een Duitsland, Frankrijk of Spanje gaat Klaas-Jan absoluut niet het verschil maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:31 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
En wat doen we dan met laatstgenoemde?
Huntelaar moet gewoon in de spits bij Nederland, als hij goede ballen krijgt maakt hij ze wel..en Oranje is een van de beste teams van de wereld, dus dat mag geen problemen opleveren lijkt me.
Ik kijk uit naar Hansie maandagquote:
RvP ook niet. en tegen Frankrijk kan ook Van Beukering het verschil nog makenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tegen een Duitsland, Frankrijk of Spanje gaat Klaas-Jan absoluut niet het verschil maken.
Gelukkig voeg jij zoveel toe.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:45 schreef j0rdiiii het volgende:
Oké, bedankt voor jullie bijdrage aan dit topic.
Nu wel, thnx.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We zitten al op pagina 9, heb jij het nieuwe topic al klaar staan?
Dan zouden ze niet zeggen dat ze hadden moeten winnen idd.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hoor ze lullen. Als die 3 grote kansen erin gingen hoor je ze dit niet zeggen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |