Inderdaad, Tijl Beckand maakte tenminste nog grapjes...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:58 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Die De Mol kan over geen enkel onderwerp "een zinnig woord zeggen." Heeft hij een verkeerde deur opengetrokken in dat studio complex.
Hij is wel de enige met zo'n talkpoeder bips in Nederland.quote:
Vroeg ik me ook al af, schakel net in.quote:
Niet echt (een heel mager zesje)quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, schakel net in.
Hoe was het eerste half uur? Het terug kijken waard of niet?
nee, was niet boeiend.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:06 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook al af, schakel net in.
Hoe was het eerste half uur? Het terug kijken waard of niet?
Ze moeten ook niet inhoudelijk over voetbal praten. Platte en flauwe grappen maken is hun core business.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:09 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nee, was niet boeiend.
in deze thread wordt vaak meer inhoudelijk over voetbal gepraat dan in VI zelf
Hij is ongetwijfeld ontzettend slim, anders ben je niet zo rijkquote:
Daarom moet Van Persie straks ook weer in de spits staan...quote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:28 schreef Eenskijken het volgende:
huntelaar is ook zwaar overschat. buiten de 16 is het een zeer matige speler. hij heeft wel een neus voor intikkertjes, op het juiste moment op de juiste plek staan.
WK flashbackquote:Op vrijdag 11 maart 2011 21:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom moet Van Persie straks ook weer in de spits staan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |