quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik dacht laatst dat mono ging stikken. Liepen op Utrecht centraal en allemaal lamme mensen. Zoeen best lekker wijf met 1 ski stok en wij vroegen of ze met ons mee wilde gaanDat wilde ze wel maar haar vriend niet, wij praten over nordic walking. Loopt daar een kreupele met krukken de trap af heel onhandig dus ik zeg: Hey jij doet ook al aan nordic walking. Ik dacht dat ik mono moest reanimeren
Ok ok gr grquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
duin half zwaar... zeg duin half zwaar... zeg duin half zwaar!!!!..
lekkere 3/4tjes jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk nummer hè?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef mc-Piel het volgende:
COME SHOW ME YOUR HARDCORE FEELINGS WITH YOUR RAVING MEANINGS CAUSE I DON'T KNOW THE WAY TO GROOVE!!!!!
Absoluut! Ik heb zo nog een lekkere 90's knaller!quote:
N-Trance - Set you Free!quote:
Absoluut!quote:
De jeugd van tegenwoordig heeft hele rare fantasieën en fetisjenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:03 schreef Viro het volgende:
jongeren schenken onbewust de belastingdienst
Ja die arme jongenquote:
Ik zou de belastingdienst best doenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft hele rare fantasieën en fetisjen
stoute hond moet zindelijk wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
En Sharr mist dr eigen verzoekje gewoon
Dacht ik ook gelijk aan. Fok! wat doe je met mijquote:Op maandag 7 maart 2011 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De jeugd van tegenwoordig heeft hele rare fantasieën en fetisjen
Gun mij ook een beetje dangz eh sahbi!quote:
Ik zou delen als het mogelijk was sahbi togh xDquote:Op maandag 7 maart 2011 19:08 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gun mij ook een beetje dangz eh sahbi!
het bed?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef Viro het volgende:
gvd kijk onder de bed van mijn broertje, vind ik 2 kommetjes vol met zonnebloem schilletjes
Laatste keer dat hij bij jou keek lagen er 2 volgespoten sokken.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:10 schreef Viro het volgende:
gvd kijk onder de bed van mijn broertje, vind ik 2 kommetjes vol met zonnebloem schilletjes
Adoe Indo ik ben maar ik praat toch ook met goede lidwoorden jongeman!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Viro het volgende:
[..]
ik ben een neger dus het is altijd goed
Moest toch iets als condoom gebruiken bij het douwen van mijn opblaaspopquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Laatste keer dat hij bij jou keek lagen er 2 volgespoten sokken.
Zeer verstandigquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Moest toch iets als condoom gebruiken bij het douwen van mijn opblaaspop![]()
ging onbewust, en nu het spelletje meespelen anders ga ik rellenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Adoe Indo ik ben maar ik praat toch ook met goede lidwoorden jongeman!
Vast welquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef trolololo het volgende:
Zou iemand mij vanavond kunnen overnemen?
Overdose aan huiswerk
Ja baasquote:Op maandag 7 maart 2011 19:12 schreef Viro het volgende:
[..]
ging onbewust, en nu het spelletje meespelen anders ga ik rellen
Wil wel overnemen, maar moet over 15 minuten gaan trainen. Schorsing is voorbijquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef trolololo het volgende:
Zou iemand mij vanavond kunnen overnemen?
Overdose aan huiswerk
Niks tegen voetbalquote:Op maandag 7 maart 2011 19:14 schreef Viro het volgende:
[..]
Wil wel overnemen, maar moet over 15 minuten gaan trainen. Schorsing is voorbij
Taekwondo he, geen voetbal
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef trolololo het volgende:
Gaat het jullie lukken?dan ga ik mijn boek over Pedostratie lezen waar ik een examending voor moet schrijven
We hosselen dat welquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef trolololo het volgende:
Gaat het jullie lukken?dan ga ik mijn boek over Pedestratie lezen waar ik een examending voor moet schrijven
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Ezechielk het volgende:
Hoor ik nou goed dat mr. Babyface mij aan het beledigen is?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:17 schreef Viro het volgende:
[..]
het is wel onz, wel tegen een grapje kunnen.
* Viro doet profiel checken....
Half uurtje hardquote:Op maandag 7 maart 2011 19:15 schreef Patje1987 het volgende:
Ik wil anders wel sowieso half uurtje doen dan, wil iemand half uurtje?
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
tieten, tetten, huppel, boobs, sinasappels, peren, meloenen euhm en alle andere benamingen voor tieten
Wat is dezen?quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Viro
Bericht:
tieten, tetten, huppel, boobs, sinasappels, peren, meloenen euhm en alle andere benamingen voor tieten
Ik zet je erop!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:19 schreef Patje1987 het volgende:
Geef maar het hele uurtje dan, doe ik eerst half uurtje door met top 40 achtige muziek die ik tof vind, dan iets harder.
Komt door je huidskleurquote:Op maandag 7 maart 2011 19:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ben ik helemaal niet, alles en iedereen is bang voor mij.
Prrrrrrrrquote:Op maandag 7 maart 2011 19:19 schreef Viro het volgende:
[..]
sinds wanneer houd jij van mannenliefde ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Die galajurken zijn lelijkquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Prrrrrrrr..
Ik ben mezelf aan het ontdekken dat snap je toch wel!Pinda op zoek naar PindakaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
awquote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Ragboer
Bericht:
Voor de meisjes
Ik ben gewoon voorbestemd om heteroseksueel te zijn!quote:
Dat mens kan wel een nieuw bankstel gebruiken. Lijken mij echt van die vieze mensen die alles bewaren...quote:
Die spiegel is wel dope..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Dat mens kan wel een nieuw bankstel gebruiken. Lijken mij echt van die vieze mensen die alles bewaren...
Wat is dat?quote:
quote:
Liefde voor jullie.quote:
Pinda is allergisch voor pindaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik ben gewoon voorbestemd om heteroseksueel te zijn!
Niks geen pindakaas voor mij! Ik heb een pinda allergie
Ik maakte grapje togh xd ik hou niet van kaas fonduequote:
Yess.. Anafylactische shocks FTW!quote:
Awo broederquote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Snuf. het volgende:
SLETTEN EN SLETTINNEN
JE BOY MELDT ZICH HIER
KEIHARD
IN HET TOPIK
IK HOU VAN JULLIE
HAHAHAHAHAHA! STOMME PIEL!quote:
Dag andere slet.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Snuf. het volgende:
SLETTEN EN SLETTINNEN
JE BOY MELDT ZICH HIER
KEIHARD
IN HET TOPIK
IK HOU VAN JULLIE
Ragboer hoort daar ook bij heltquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Snuffa,
Pielloes,
Nitta,
Viro.
Alleen maar eckte bazeng in dezeng toppa.
Bedankt hequote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Ragboer het volgende:
Snuffa,
Pielloes,
Nitta,
Viro.
Alleen maar eckte bazeng in dezeng toppa.
is je macbook stuk dat je zo weinig op fok ben?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:25 schreef Snuf. het volgende:
SLETTEN EN SLETTINNEN
JE BOY MELDT ZICH HIER
KEIHARD
IN HET TOPIK
IK HOU VAN JULLIE
Maar jij bent een bazin, schatje van me.quote:
Dankjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Viro het volgende:
Gorillaz![]()
Held degene die dit heeft aangevraagd
oh helaas nietquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb examenweek dus ik probeer zo min mogelijk te fokken en het lukt aardig ware het niet dat ik alsnog fail
MAN THE HARPOONSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Snuf. het volgende:
[..]
MAN THE HARPOONSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
3,1415926535897932384626433
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:29 schreef Viro het volgende:
[..]
ik mag jou gewoon niet meer na de mafia kaapt actie.
Niet haten, mijn zusje wilde hem horen maar die is er nu niet meer.quote:
ze is bij mijquote:Op maandag 7 maart 2011 19:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Niet haten, mijn zusje wilde hem horen maar die is er nu niet meer.
Groetjes aan je zusjequote:
In je dromen welquote:
Wie ben jij en wat heb je met ragboer gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Maar jij bent een bazin, schatje van me.
Ik ken hemquote:Op maandag 7 maart 2011 19:31 schreef Ragboer het volgende:
[aangeboden] graffiti kunst op je muur ________________________
Het is je zoontje?quote:
Dat wil je toch niet op je muurquote:Op maandag 7 maart 2011 19:31 schreef Ragboer het volgende:
[aangeboden] graffiti kunst op je muur ________________________
Hoin.quote:
Ik heb m ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
34x gedownloadStelletje perverts hier
ik kwam.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Het is ok, we zijn allemaal autistisch hierquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik probeer zo minst autistisch over te komen
Ben jij 50?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
dit doet me denken aan keihard hakken in de kinderdisco op de camping
Dat is trouwens de neppe Sharr.rar die viro heeft gemaakt!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:33 schreef Viro het volgende:
[ afbeelding ]
Kinderdiscoquote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef ValHallen het volgende:
dit doet me denken aan keihard hakken in de kinderdisco op de camping
Sharrypotterquote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dat is trouwens de neppe Sharr.rar die viro heeft gemaakt!
De eckte eckte Sharr.rar bevat nog een Shar.txt en een Sharrypotter.jpg
sssshhhhttt, de sekstape komt er nog aan. Moeten we nog makenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Delen?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mensen die de Sharr.exe nog niet hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Viro het volgende:
[..]
sssshhhhttt, de sekstape komt er nog aan. Moeten we nog maken
Ik kom sowieso (bijna) nooit verder dan gc onz en klbquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Ragboer het volgende:
Ik ben nu aan het kijken bij V&A. Wat sommigen mensen te koop aanbieden...
Nee mn oude buurjochiequote:
Heel soms kijk ik wel is userfoto's!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom sowieso (bijna) nooit verder dan gc onz en klb
Ik ookquote:
Kijk, dat hoor ik lieverquote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
23. En dit is uiteraard een bazennummer. Nostalgisch
KPD is het totaal niet waard.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Heel soms kijk ik wel is userfoto's!
En natuurlijk KPD ( nee tuurlijk niet..)
Enkeltje ONZ voor mij!
Ewa, deze kopen?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:36 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik kom sowieso (bijna) nooit verder dan gc onz en klb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Er is zelfs nog een 2001 re-release van geweest..quote:
Ezechielk
Bericht:
Gratis Fredroll.
Mede mogelijk gemaakt door Kleenex.
Succesquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Viro het volgende:
Het gaat weer nergens over. Nu naar taekwondo, anders kom ik te laat en mag ik een kwartier gaan opdrukken als straf
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa, deze kopen?nee dankje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die is heel slecht ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Er is zelfs nog een 2001 re-release van geweest..
Wat een kankerversie was dat!
Deze is veeeeeeel beterIk verwachtte wel iets beter, toen ik mij ervoor aanmelddequote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KPD is idd een erg matig subforum. Alleen handig voor de youtube klonen
There is a time of cumming and going.
Ik heb toegang maar ik kom er haast nooitquote:Op maandag 7 maart 2011 19:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KPD is idd een erg matig subforum. Alleen handig voor de youtube klonen
Jij spreekt tenminste uit eigen ervaring!quote:
Waarom toegang als er sites zijn die veel meer te bieden hebben!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik heb toegang maar ik kom er haast nooit
Awo toekomstige klasgenootquote:
Jepquote:
Nee, toen douchen en nu omkledenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij blaffie aan het schijten liet?
Naast mijquote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoi popje weet jij waar Mr. Fridge is?
Misschien een optie voor de niet-autisten onder ons jahquote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Waarom toegang als er sites zijn die veel meer te bieden hebben!..
Tevens: Zoek is gewoon een discotheekje/kroegje op en neem wat leuks mee naar huis!
Ik zat ook met zwetende handjes te wachten totdat de mods me toelieten. Ben je eindelijk binnen is er geen kut te beleven. Ik ben wel nieuwsgierig naar het keldertje maar da's waarschijnlijk alleen omdat het onbereikaar isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee dankje.
[..]
Die is heel slecht ja.
[..]
Ik verwachtte wel iets beter, toen ik mij ervoor aanmeldde
EENSquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Ja dat lijkt me eigenlijk helemaal niksquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zat ook met zwetende handjes te wachten totdat de mods me toelieten. Ben je eindelijk binnen is er geen kut te beleven. Ik ben wel nieuwsgierig naar het keldertje maar da's waarschijnlijk alleen omdat het onbereikaar is
Ha, jij.quote:
Mag ik ook mee?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
EENS
GAAN WIJ 5 JULI NAAR HET CONCERT? JA? JA?
Als ik van popje magquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
EENS
GAAN WIJ 5 JULI NAAR HET CONCERT? JA? JA?
Oh dat!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ha, jij.
Wat was het nummer dat omstreeks 11:09 werd gedraaid vanmorgen?
OH!!!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef Oceanview het volgende:
[..]
nee dankje.
[..]
Die is heel slecht ja.
[..]
Ik verwachtte wel iets beter, toen ik mij ervoor aanmeldde
Ja natuurlijkquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja je hebt dat toch vast wel opgeslagen ergens?
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef mc-Piel het volgende:
KOTSKOTSKOTSKOTSKOTS!!!!
LOL! Ik typte kots in op google en kwam toen dragems tegen.
Zie spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Nee.. Ragbroeder moet 'm even zien!quote:
Heb je mijn ondertitel gezienquote:
Daar hield je toch van tijgahquote:
ik was 15 toen ik toegang kreegquote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar je bent 16, waar gaat het heen met de jeugd.
Nou het was een nummer met bliepjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
07-Mar-2011 11:18:34 Bruno Mars - Grenade
Artiest is stiekem Jason Mraz, niemand zeggen hoor!
Nee was teveel typwerkquote:
07-Mar-2011 11:02:33 Slagsmaalsklubben - han som tuggar med oeppen munquote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou het was een nummer met bliepjes.
En dan daadwerkelijk een granaat naar hem gooien en kijken of hij hem vangtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
YEAHen dan vet hard grenade meezingen
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan daadwerkelijk een granaat naar hem gooien en kijken of hij hem vangt![]()
![]()
Goede grap zegquote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
En dan daadwerkelijk een granaat naar hem gooien en kijken of hij hem vangt![]()
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:46 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:45 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
07-Mar-2011 11:07:10 047 - General Error
Ik heb je al op het rooster gezetquote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga zo invallen voor trolololo, maar als er iemand een hippe show ofzo wil doen moet je dat zeggen. Anders ga ik gewoon een uurtje muziek draaien.
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai soberso alleen maar goeden muziek
Dat weet ik, maar ik heb geen mic werkend enzo dus als iemand iets wil doen vind ik het best, maar als ik ga draaien vind ik ik het ook best.quote:
Je hebt je eigen fotos toch welquote:
quote:
Nee okquote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ik heb geen mic werkend enzo dus als iemand iets wil doen vind ik het best, maar als ik ga draaien vind ik ik het ook best.
tl;drquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
Kennen jullie dat? Dat de rest van het gezin iets eet wat jij zelf met geen mogelijkheid achterover krijgt?
Mijn tante heeft ooit een keer bij '' help mijn man kan niet koken'' een recept gezien voor een ovenschotel met Penne, courgette, aubergine en Mozzarella kaas.. WAL-GE-LIJK!
Pieloes laat zich niet kennen. En is dus voordat de rest van het gezin aan die walgelijke ovenschotel kon beginnen gelijk een pannenkoeken fabriek gestart! Zie hier hoe ik mezelf gered heb!
[ afbeelding ]
Wat een Hollandse keuken zeg...quote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
Kennen jullie dat? Dat de rest van het gezin iets eet wat jij zelf met geen mogelijkheid achterover krijgt?
Mijn tante heeft ooit een keer bij '' help mijn man kan niet koken'' een recept gezien voor een ovenschotel met Penne, courgette, aubergine en Mozzarella kaas.. WAL-GE-LIJK!
Pieloes laat zich niet kennen. En is dus voordat de rest van het gezin aan die walgelijke ovenschotel kon beginnen gelijk een pannenkoeken fabriek gestart! Zie hier hoe ik mezelf gered heb!
[ afbeelding ]
Ik luister vanaf vrijdag op het werk alleen maar ONZ-radio dus ik houd je in de gaten.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik draai soberso alleen maar goeden muziek
Ik moet bij het zien van aubergines altijd aan indianen denkenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
ok danquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Pannenkoekenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Whaha, ik dacht er ook aanquote:Op maandag 7 maart 2011 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moet bij het zien van aubergines altijd aan indianen denken_!
Hmm pannenkoeken
Huppelmuts
Bericht:
Deze was ook wel leuk, geloof ik.
Het is natuurlijk goed mogelijk dat mijn geheugen me in de steek laat he.
I'm getting too old for this shit enz
Heldinquote:
Maar buiten pannenkoeken en af en toe frituur wordt er niks hollands gemaaktquote:
Graag gedaanquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
1 van de mindere happy hardcore nummers
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef ValHallen het volgende:
1 van de mindere happy hardcore nummers
Dit steekt met kop en schouders boven alle party animals meuk uit! Dat is één ding wat zeker is!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dit steekt met kop en schouders boven alle party animals meuk uit! Dat is één ding wat zeker is!
Die bikini welquote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Ragboer het volgende:
Negermeuk te koop: [TK] Gemaskerde's verkooptopic
Okquote:
9 personen vinden dit leuk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Patje1987 het volgende:
Kijk iedereen mijn facebook status liken, kek mij shine dan (H)
JOUW OGENquote:
quote:
quote:
Moete zelf wetenquote:
Okquote:
Zit erinquote:
That's what she said.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |