kut dat ik niet in emmen of omgeving woonquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:48 schreef virus.exe. het volgende:
hallo
ik ben mike van 13 jaar oud...
en ik doe zoals jullie mischien in dit ----> graffiti tekeningen toppic wel gezien hebben , doe ik aan graffiti.
ik bied mijzelf aan om in de buurt van emmen ( coevorden assen etc ) graffiti schilderingen op muuren te maken...
dus
woon je in de buurt van emmen assen etc en wil je een mooie graffiti tekening in je woonkamer slaakamer kelder etc. reager in dit toppic
over de prijs worden we het wel eens ( materieele kosten )
waar woon je dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef styloboy1 het volgende:
[..]
kut dat ik niet in emmen of omgeving woon
haha nee ik doe niet illegaalquote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:09 schreef Hoedjeman het volgende:
Kun je ook wat treinstellen voor me doen ?
misschien heeft hij wel 1 in zijn tuinquote:
dankjewel voor het verweideren van mijn e-mailquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
TS: ik heb je mailadres uit je openingspost gehaald en wat dubbele posts verwijderd.
Leuk aanbod, grafitti! Houd er wel rekening mee dat hier in FHF de diensten in principe gratis worden aangeboden. Dat wil zeggen dat we hopen dat jij de kosten voor materiaal ook voor je rekening neemt.
Maar ik laat het er nu even in staan, wie weet is er iemand die het geen probleem vindt die kosten te betalen voor een stukje kunst in huis.
En je moet als klant zeker zelf een ontwerp makenquote:
Het is een leuk aanbod van TS en hij zal er met eventuele belangstellenden best uitkomen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 19:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En je moet als klant zeker zelf een ontwerp maken
een binnen muur mag je helemaal zelf weten bij een koophuisquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef oppiedoppie het volgende:
Ik woon (koophuis) aan het eind van een 6 onder een kap en vind mijn zijmuur eigenlijk zo saaai,
heb al eerder aan graffiti zitten denken en stuit nu plots op jouw aanbod.![]()
![]()
![]()
Durf eigenlijk niet aan de gemeente (Emmen) vragen of het wel mag dus lijkt me ook beter om dat niet te doen.![]()
Er zijn geen andere huizen die uitzicht hebben op dat stukje muur dus lijkt me dat niemand er 'last' van heeft.
Maar stel dat de gemeente het ziet, kunnen ze mij dan verplichten om het eraf te halen?
Ik heb dan natuurlijk geen flauw idee hoe het erop is gekomen![]()
![]()
![]()
En wil je compleet de vrije hand of kunnen we samen een ontwerp maken?![]()
![]()
natuurlijk mag je meedenken en helpen aan het ontwerpquote:Op donderdag 24 februari 2011 00:07 schreef oppiedoppie het volgende:
En wil je compleet de vrije hand of kunnen we samen een ontwerp maken?![]()
![]()
je kan het probeeren maar datword nietmooiquote:Op donderdag 24 februari 2011 11:48 schreef RianaLuna het volgende:
Misschien een stomme vraag, maar kan je die letters ook met gewone verf op muren schilderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |