Ik zal het straks even navragen, wanneer diegene thuis isquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Tamashii het volgende:
Die bikini, weet je wat voor cupmaat daar ongeveer in kan?
met fotowquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik zal het straks even navragen, wanneer diegene thuis is
Heb het voor je gevraagd, cup C.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:33 schreef Tamashii het volgende:
Die bikini, weet je wat voor cupmaat daar ongeveer in kan?
Zal de fotos meteen voor je maken.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Heb je nog 'n foto van de Nike's in iets beter licht? Liefst gewoon daglicht. En waar zijn ze evt. te bezichtigen/op te halen?
Dank je, doe je aan verzenden? Want 't is te ver weg voor mequote:Op woensdag 23 februari 2011 17:19 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Zal de fotos meteen voor je maken.
Ze zijn te bezichtigen/op te halen in Almere.
Uiteraard doe ik aan verzenden.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:21 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dank je, doe je aan verzenden? Want 't is te ver weg voor me
Serieus? Want het lijkt eerder echt A. Anders komt het wel uit ja.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:18 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Heb het voor je gevraagd, cup C.
Komt dit jou uit?
Uiteraard ben ik hier serieus.quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:04 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Serieus? Want het lijkt eerder echt A. Anders komt het wel uit ja.
Staat genoteerd!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
Bedankt voor de foto's van de Nike's, ik doe even 'n voorzichtig bod van 30,- incl. verzenden
Ja. Ik bied bij deze 20 euro!quote:Op woensdag 23 februari 2011 18:10 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik hier serieus.
Nog intresse?
25 euro is een dealquote:
Aha, ik snap wel wat je bedoeld maar 20 euro is toch iets te weinig.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:18 schreef Tamashii het volgende:
Is inderdaad netjes, maar ik ben erg bang dat ik hem niet pas aangezien ik dat altijd met die bikini's heb en ja dan is het verloren geld.Waar woon je eigenlijk?
Harr, helaas. Nee ik woon zelf in Den haag en ben op dit moment op de Veluwe. Maar niet in Almere.quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:32 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Aha, ik snap wel wat je bedoeld maar 20 euro is toch iets te weinig.
Ik woon in Almere, is dit bereikbaar voor jou?
Heb even gekeken, 2.30 verzendkosten.quote:
Sorry had het verkeerd begrepen.quote:
Dan hebben wij een deal!quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:01 schreef Eric_Cantona het volgende:
Je had 't niet verkeerd begrepen, ik wil gewoon handelen
35 incl en je mag ze opsturen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |