Heb de eerste weekenden 2 larptoernooien, wellicht daarna.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:18 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
ey swa wanneer gaan we weer is samen metal luisteren en bier drinken in onze bandshirts om vervolgens te gaan larpen?
Van 4 regelsquote:
ik zag em nie mattiequote:Op maandag 7 maart 2011 18:18 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al een week ofzo eh sahbi!
jwz. Deze boy voelt zich spang a mattie!
rustug X nohomo
Oh, ok.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Heb de eerste weekenden 2 larptoernooien, wellicht daarna.
Hij is nieuwen boy alles jwz!quote:
Nee juist niet. Dat is 1 van de redenen waarom ik gek werd van DV haar postgedrag. Zou juist lullig zijn als ik dat bij de rest dan niet doequote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Van 4 regels..
Je kan ook mierenneuken om het mierenneuken.
Kretek is smerig man, alleen het smaakje op je lippen is lekker.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:20 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij is nieuwen boy alles jwz!![]()
Ik ga even kretekje met hem blazen alles!
Hij was toch echt niet meer dan 4 regeltjesquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee juist niet. Dat is 1 van de redenen waarom ik gek werd van DV haar postgedrag. Zou juist lullig zijn als ik dat bij de rest dan niet doe
naastenliefde swa, naastenliefde, zelfs de grootste rasmongool verdiend liefdequote:Op maandag 7 maart 2011 18:18 schreef Viro het volgende:
[..]
ja sry is mijn menig. Je kan je erin vinden of niet. Even goeie vrienden
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naastenliefde swa, naastenliefde, zelfs de grootste rasmongool verdiend liefde
Kretek is chill, krijg als het goed is over paar weken een slof vers uit Indonesiëquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kretek is smerig man, alleen het smaakje op je lippen is lekker.
Kretek is prima te doenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Kretek is smerig man, alleen het smaakje op je lippen is lekker.
Goeieeng!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kretek is chill, krijg als het goed is over paar weken een slof vers uit Indonesië
Huppelmuts vindt deze msnlog vast kut omdat ik voor lul sta.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hij was toch echt niet meer dan 4 regeltjes..
Maargoed, ik zal erover ophouden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik ben al 2 dagen gestopt.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Kretek is chill, krijg als het goed is over paar weken een slof vers uit Indonesië
I lost the game, blijkbaar.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Nitrouz het volgende:
50 cent ft. The Game - Hate It or Love It
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Huppelmuts vindt deze msnlog vast kut omdat ik voor lul sta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat ook natuurlijk. Hoe durft hij jou voor lul te zettenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Je weet tochquote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Goeieeng!
Wel deze toch: Djarum Super?
Ik ben een rebel eerste klasse!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat ook natuurlijk. Hoe durft hij jou voor lul te zetten
Ik heb niets met 50 cent maar dat nummer is zo fucking baas, moet altijd aan GTA San Andreas denken bij dat nummer. Komt door die clipquote:Op maandag 7 maart 2011 18:24 schreef Nitrouz het volgende:
50 cent ft. The Game - Hate It or Love It
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:23 schreef sharr het volgende:
[..]
Huppelmuts vindt deze msnlog vast kut omdat ik voor lul sta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kusje op je buikjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Tot noch toe wel, alleen ik mis de momentjes dat ik naar het balkon ga om even te roken, en ik verveel me in de pauzes op school.quote:
Koelkast!quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
djkoelkast
Bericht:
Voor Piel!
Zo'n fucking chill nummer hé!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb niets met 50 cent maar dat nummer is zo fucking baas, moet altijd aan GTA San Andreas denken bij dat nummer. Komt door die clip
Wat DV gisteren op de radio deed vond ik gewoon te laag voor woorden. Ik mocht haar al niet vanwege haar gespam met msn gesprekken. Lekker boeiend dat ze met graseter op msn bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
naastenliefde swa, naastenliefde, zelfs de grootste rasmongool verdiend liefde
Van donderdag op vrijdag, 00:00 - 02:00quote:Op maandag 7 maart 2011 18:26 schreef sharr het volgende:
[..]
Nou heb ik jou nog niet horen draaien, draai je binnenkort weer?
wat deed ze gisteren op de radio?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:27 schreef Viro het volgende:
[..]
Wat DV gisteren op de radio deed vond ik gewoon te laag voor woorden. Ik mocht haar al niet vanwege haar gespam met msn gesprekken. Lekker boeiend dat ze met graseter op msn bezig.
Ze vraagt om aandacht, kan ze krijgen maar of het haar bevalt is een ander verhaal.
Bovenstaande is mijn betoog voor al ik weer uitval naar DV.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |