Je kan beter zeggen zonder reclame 20 minuten maarquote:Op woensdag 27 april 2011 13:56 schreef Anonymousz het volgende:
geeft niks
B&B is de enige soap die een half uur duurt
Ja erg raar nuquote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef formerjellybean het volgende:
Eerst ridge huilen , wat ik al heel slecht vond nu dit. En Eric die om Donna gaat roepen terwijl die uit de coma komt. Dit is geen soap meer dit is een klucht
quote:Op donderdag 28 april 2011 12:05 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is geen soap meer dit is een klucht
Brooke is van het begin af aan al walgelijk geweestquote:Op vrijdag 29 april 2011 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatverdamme wat is Brooke walgelijk.
Serieus Katie slaan en helemaal verontwaardigd zijn dat ze een keertje met Nick naar bed is geweest?
Man, zij heeft het haar levensmissie gemaakt om met alle mannen naar bed te gaan.
Ze heeft zelfs twee mannen van haar eigen dochter afgepakt.
Verschrikkelijk hypocriet wijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alleen Beth nog.quote:Op vrijdag 29 april 2011 22:20 schreef Marrije het volgende:
Nog even en Nick heeft alle Logans afgewerkt.
Ow, niet gezien, gemist. Ga toch even kijken dan, is wel spanned. Brooke vind ik ook een verschrikkelijk hypocriet mens.quote:Op vrijdag 29 april 2011 19:04 schreef Madame_Paon het volgende:
Gatverdamme wat is Brooke walgelijk.
Serieus Katie slaan en helemaal verontwaardigd zijn dat ze een keertje met Nick naar bed is geweest?
Man, zij heeft het haar levensmissie gemaakt om met alle mannen naar bed te gaan.
Ze heeft zelfs twee mannen van haar eigen dochter afgepakt.
Verschrikkelijk hypocriet wijf.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Brooke is pissed op Katie omdat zij zwanger van Nick is..Ze maakt zich geen zorgen om haar dochter Bridget die getrouwd is met Nick. Het gaat bij Brooke dat ze nog steeds gek is op Nickquote:Op vrijdag 29 april 2011 21:43 schreef sherezade het volgende:
Brooke is van het begin af aan al walgelijk geweest![]()
ze heeft alle forresters afgewerkt
Ik hoop dat Ridge en Taylor weer bijelkaar komen
Het gaat altijd om wat Brooke wil.quote:Op zaterdag 30 april 2011 15:45 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Brooke is pissed op Katie omdat zij zwanger van Nick is..Ze maakt zich geen zorgen om haar dochter Bridget die getrouwd is met Nick. Het gaat bij Brooke dat ze nog steeds gek is op Nick![]()
Helemaal eens ! Ik hoop dat ze dat doen bij RTL8quote:We moeten echt campagne gaan voeren zodat RTL 2 afleveringen per dag laat zien.
We zitten bij de uitzendingen pas in september 2008 en liggen dus bijna 3 jaar achter ... en op deze manier blijft onze achterstand enorm.
Dus: we moeten ervoor zorgen dat RTL 2 afleveringen uitzendt ipv 1!
Bij mij doet ie het wel ..ik heb nu even getest of RTL Gemist eruit is..Maar bij mij doet ie het gewoon.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 23:52 schreef kissaa het volgende:
Spuit elf aan het woord
Ik had serieus gedacht dat Pam zichzelf een kogel door het hoofd zou jagen.
RTL-gemist doet het niet
Hier nu ook, dank jequote:Op woensdag 4 mei 2011 13:03 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het wel ..ik heb nu even getest of RTL Gemist eruit is..Maar bij mij doet ie het gewoon.
Fijnquote:
Dat vind ik nou juist het leuke aan B&B... ze gaan regelmatig heerlijk over the top!quote:Op woensdag 27 april 2011 18:42 schreef formerjellybean het volgende:
waahaha wat een belachelijke verhaallijn. een manische borderliner die doordraaitZijn de verhaalschrijvers aan drugs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Tsja, ik zou ook nieuwsgierig zijn als ik bekend gekreun zou horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Amper uit coma en hij zag dat Donna vreemd ging..klopt toch ook niks van
Dat is natuurlijk niet zomaar over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Net op I-net gekeken. Het lijkt dat Eric nog van Donna houdt..net als met die brieven schrijven.
Ik niet ...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KingRoland het volgende:
Welke bazen kijken B&B van VS net als ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Niks over zeggen hier..Want ik kijk geen B&B van VS.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KingRoland het volgende:
Dus dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niks over zeggen hier..Want ik kijk geen B&B van VS.
Eerlijk gezegt staat Katherine alles mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Brooke in lingerie: WOW.
Katherine Kelly Lang wordt in juli al 50, en dan nog zo'n fantastisch figuur hebben?
Ik snap heel goed dat ze al die mannen het hoofd op hol brengt.
Ik zit mezelf nu toch weer af te vragen waarom ik het kijk .... ja, ik wacht op een verhaallijn die binnenkort komt, en die wil ik echt zien. Maar toch.
Taylor heeft ook altijd pech ... willen de schrijvers soms dat ze ongelukkig is?
Ja, die begint al een baard te krijgen. Zit er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:14 schreef Marrije het volgende:
De verhaallijn Ridge wil niet met Brooke trouwen omdat zij moeder wil zijn voor Jack verveelt me nu al. En dan komen Brooke en Nick weer bij elkaar? (ik wil geen antwoord op de vraag!)
Ik wel, maar het is daar nu net zo'n ramp als hier. Maar toch kijk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KingRoland het volgende:
Dat denk ik ook. Ridge heeft ook geen binding met kleine Jack. En wat betreft Nick die wipt makkelijk via Bridget en Katie richting Brooke.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal er wel weer van komen denk ik ..Ridge/Taylor.. Nick/Brooke. Maar Taylor heeft geen binding met kleine Jack.
Ja het gaat hem makkelijk af allemaal zo te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ridge heeft ook geen binding met kleine Jack. En wat betreft Nick die wipt makkelijk via Bridget en Katie richting Brooke.
Alles weer van voor of aan..Nick zou wel met Brooke een relatie aangaan.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef miep63 het volgende:
Dat denk ik ook. Ridge heeft ook geen binding met kleine Jack. En wat betreft Nick die wipt makkelijk via Bridget en Katie richting Brooke.
aub niet zegquote:Op dinsdag 24 mei 2011 23:53 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Alles weer van voor of aan..Nick zou wel met Brooke een relatie aangaan.
Taylor droomde laatst over Ridge, dus straks wordt het Nick-Brooke-Ridge-Taylor.quote:Op donderdag 26 mei 2011 18:46 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Als ik iets vervelend vindt aan de bold zijn het wel de eeuwig terugkerende driehoekjes, vroeger brooke-ridge-taylor, nu nick-brooke-ridge.
Dat weet ik nog wel. Dacht toen nog: verrek da's toch die gast van Grease.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Jeff Conaway (Grease, Celebrity Rehab) overleden
Hij speelde in B&B (1989-1990, afl. 538-732) de rol van fotograaf Mick Savage.
[ afbeelding ]
Als ik het goed heb, heb ik hem in een rehab programma (voor celebs) voorbij zien komen, waar ik een stukje van gezien heb. Weet echter niet precies welk programma het was. Niet zo lang geleden en op de Nl tv. Ik dacht nog, zozo, die is ook afgegleden. Jammer, vond het een leuke gast.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ken hem niet vreemd, ik kijk al heel lang naar B&B!! Maar R.I.P aan Jeff Conaway.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 00:51 schreef Iwan1976 het volgende:
[ afbeelding ]
Genoten van zijn leven? Och. Die kerel was sinds zijn 17e al verslaafd aan van alles. Vraag me af hoeveel lol je dan werkelijk hebt gehad.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 10:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Als ik het goed heb, heb ik hem in een rehab programma (voor celebs) voorbij zien komen, waar ik een stukje van gezien heb. Weet echter niet precies welk programma het was. Niet zo lang geleden en op de Nl tv. Ik dacht nog, zozo, die is ook afgegleden. Jammer, vond het een leuke gast.
Ik heb hem niet gevolgd, maar hopelijk heeft hij genoten van zijn leven, want 60 is toch wel vroeg om te gaan.
R.I.P.
Geen idee, weet niets over zijn leven, maar hij lijkt me wel een fuifnummer.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Genoten van zijn leven? Och. Die kerel was sinds zijn 17e al verslaafd aan van alles. Vraag me af hoeveel lol je dan werkelijk hebt gehad.
Kan me hem ook niet herinneren, maar ik heb niet altijd gekeken, maar met tussenpozen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 19:55 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik ken hem niet vreemd, ik kijk al heel lang naar B&B!! Maar R.I.P aan Jeff Conaway.
Welk potentieel spannends?quote:Op woensdag 1 juni 2011 02:52 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar wel weer typisch B&B: er gebeurt iets potentieel spannends, en ze kappen de verhaallijn af en er gebeurt zoals gewoonlijk weer helemaal niks.![]()
Fijne tijdstip. Alleen de reclame vind ik lang duren.quote:Op donderdag 9 juni 2011 13:24 schreef Marrije het volgende:
Ik ben er wel blij mee, komt mij veel beter uit.
Dat Marcus was gebeten door een slang. Daar hadden ze een hele spannende verhaallijn van kunnen maken, maar hij was meteen weer bij bewustzijn, niet in levensgevaar en mocht al heel snel het ziekenhuis verlaten ...quote:Op donderdag 9 juni 2011 19:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Welk potentieel spannends?
Oh en ik zag vandaag sinds tiiiijden weer een aflevering. Ik begrijp dat Brooke haar zin heeft gekregen en Jack mag opvoeden? En begint dat gezeik rondom Ridge, Brooke en Taylor weer opnieuw?
Volgens mij hebben ze dat ook ineens bedacht, want ik kan me het ontstaan van die vete tussen die twee niet echt herinneren. Tenminste niet wat zo groot is wat zijn woede rechtvaardigt.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:53 schreef Madame_Paon het volgende:
Rick.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kan iemand me trouwens vertellen waarom Rick en Ridge zo'n enorme hekel aan elkaar hebben?
Ik weet dat Rick vindt dat Ridge Brooke slecht behandelt, maar dan heb je toch nog steeds niet zo'n enorme hekel aan elkaar?
Online kan ik er niet zoveel over vinden namelijk.
Wat ik boven jou postte. Taylor had toch uitgemaakt met Rick ..en Rick beschuldigd Ridge dat deze Taylor heeft afgenomen wat niet waar is Taylor verleidde Ridge zelf en zei ook dat ze gevoelens voor Ridge heeft/en nog altijd had ..Vandaar dat ze niet met Rick kan trouwen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
Volgens mij hebben ze dat ook ineens bedacht, want ik kan me het ontstaan van die vete tussen die twee niet echt herinneren. Tenminste niet wat zo groot is wat zijn woede rechtvaardigt.
Ridge heeft ook met Thorn ruzie gehad, dus een ruzie hoef geen reden te zijn om zo'n wrok te koesteren, vooral als er verder niemand over in zit.
Ik heb het over het feit dat er al vanuit het verleden door de acteurs gehint wordt dat er hommeles is tussen die twee.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 11:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wat ik boven jou postte. Taylor had toch uitgemaakt met Rick ..en Rick beschuldigd Ridge dat deze Taylor heeft afgenomen wat niet waar is Taylor verleidde Ridge zelf en zei ook dat ze gevoelens voor Ridge heeft/en nog altijd had ..Vandaar dat ze niet met Rick kan trouwen.
Helaas.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:09 schreef formerjellybean het volgende:
Oh Rick van het balcon afgegooid, helaas niet Ridge
Nee hoor.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 16:37 schreef mascara-klodder het volgende:
Lezen jullie over mijn post heen ofzo
Dat is Brooke nou eenmaal ... Schijnheilig, marriage wrecker, vreemdganger, hypocriet, bitch, etc.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:46 schreef vencodark het volgende:
Brooke is ook een rotwijf eigenlijk he. Kijkt ook totaal niet naar haar aandeel. Ze verwijt Taylor dat deze teveel probeert om het huwelijk tussen Ridge en Brooke niet door te laten gaan...terwijl Brooke dus precies hetzelfde deed bij Taylor en Rick.Brooke bemoeit zich ook altijd met iedereen en weet het altijd beter. Het ergste is, mevrouw krijgt nog haar zin ook.
Ze heeft dr haar nu wat korter, dat staat haar in ieder geval veel beter. Maar indd...die vermoeide/waterige ogen altijd van haar. Mooie vrouw hoor, maar die ogen horen misschien steeds bij de scenes die ze speelt? Het is nogal een emotioneel mens.quote:Op maandag 20 juni 2011 10:24 schreef sherezade het volgende:
Ik vind Brooke toch wel een beetje een typetje vergane glorie, ze moet de sexy verleidster voorstellen in de soap en iedere man gaat voor haar door de knieen maar ik vind haar altijd zo oververmoeid uitzien , met haar haar huilerige ogen en haar droge dunne piekerige haar.
Ik vind Taylor veel mooier en meer uitstraling hebben (behalve in de periode dat ze aan zich had laten sleutelen)
Ze hadden destijds beter Hunter Tylo voor de rol van ''Brooke'' kunnen casten dan had ik het nog wel begrepen
Alweer haar 3e Emmy Award.quote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 00:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waar lezen jullie dat? Ja oké in de Amerikaanse site.
ze willen hem misschien nog een beetje ontlasten?quote:Op maandag 20 juni 2011 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat is zeker raar en vreemd dat Eric niks vanaf weet dat Rick in het ziekenhuis ligt.
blijkbaar staan heather en katie niet zo ver van elkaar af.quote:
Ik vind 'Felicia' overal vreselijk.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 08:37 schreef Marrije het volgende:
Viel me ook op bij Felicia, die zag ik voorbij komen in een andere soap en tis gewoon alsof je naar Felicia kijkt, nauwelijks verschil.
in werkelijkheid klein 10 jaar ouder is Betty Whitequote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Betty White als ma van Stephanie
17 jaar.quote:Op donderdag 23 juni 2011 12:12 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
in werkelijkheid klein 10 jaar ouder is Betty White
Deze was het.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:08 schreef miep63 het volgende:
Heb Donna gisteren een beetje bestudeerd. Ze heeft een prachtig figuur en van een afstand is ze gewoon niet lelijk, maar als je haar gezicht weer van dichtbij bekijkt vind ik het steeds weer jammer dat ze ook zo veel aan haar gezicht heeft laten sleutelen.
Ooit was dat meer dan 20 jaar geleden de reden waarom ik naar BB ging kijken. Het eerste personage wat ik zag was Donna . Toen nog gespeeld door, sorry ik weet niet meer hoe ze heet, maar wel dat ze een kleindochter was van Robert Mitchum. Ze was in elk geval een hele mooie meid.
Oh ik dacht 10jrquote:Op donderdag 23 juni 2011 16:39 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
17 jaar.
Ik ben toch zo'n enorm grappig filmpje tegengekomen op YouTube:
Duurt maar 23 seconden en het is zo slecht dat het gewoon goed is.
Ronn Moss.
Ik lig nog steeds dubbel.
Ik ben wel gewend aan slecht acteerwerk in deze soap, maar dit slaat alles.
Mijn favoriete Golden Girlquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:34 schreef formerjellybean het volgende:
Betty White als ma van Stephanie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |