SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Tsja, ik zou ook nieuwsgierig zijn als ik bekend gekreun zou horen.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 00:06 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Amper uit coma en hij zag dat Donna vreemd ging..klopt toch ook niks van
Dat is natuurlijk niet zomaar over.quote:Op woensdag 11 mei 2011 20:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Net op I-net gekeken. Het lijkt dat Eric nog van Donna houdt..net als met die brieven schrijven.
Ik niet ...quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KingRoland het volgende:
Welke bazen kijken B&B van VS net als ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Niks over zeggen hier..Want ik kijk geen B&B van VS.quote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KingRoland het volgende:
Dus dat.quote:Op zondag 15 mei 2011 10:34 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niks over zeggen hier..Want ik kijk geen B&B van VS.
Eerlijk gezegt staat Katherine alles mooi.quote:Op donderdag 19 mei 2011 16:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Brooke in lingerie: WOW.
Katherine Kelly Lang wordt in juli al 50, en dan nog zo'n fantastisch figuur hebben?
Ik snap heel goed dat ze al die mannen het hoofd op hol brengt.
Ik zit mezelf nu toch weer af te vragen waarom ik het kijk .... ja, ik wacht op een verhaallijn die binnenkort komt, en die wil ik echt zien. Maar toch.
Taylor heeft ook altijd pech ... willen de schrijvers soms dat ze ongelukkig is?
Ja, die begint al een baard te krijgen. Zit er ook niet op te wachten.quote:Op donderdag 19 mei 2011 17:14 schreef Marrije het volgende:
De verhaallijn Ridge wil niet met Brooke trouwen omdat zij moeder wil zijn voor Jack verveelt me nu al. En dan komen Brooke en Nick weer bij elkaar? (ik wil geen antwoord op de vraag!)
Ik wel, maar het is daar nu net zo'n ramp als hier. Maar toch kijk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 01:52 schreef KingRoland het volgende:
Dat denk ik ook. Ridge heeft ook geen binding met kleine Jack. En wat betreft Nick die wipt makkelijk via Bridget en Katie richting Brooke.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:41 schreef Haaibaaike het volgende:
Dat zal er wel weer van komen denk ik ..Ridge/Taylor.. Nick/Brooke. Maar Taylor heeft geen binding met kleine Jack.
Ja het gaat hem makkelijk af allemaal zo te zienquote:Op dinsdag 24 mei 2011 19:27 schreef miep63 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ridge heeft ook geen binding met kleine Jack. En wat betreft Nick die wipt makkelijk via Bridget en Katie richting Brooke.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |