Ik merk dat dat ook alle verschil maakt inderdaad. Ivan was 14 maanden oud toen Lena werd geboren en hij liep toen nog maar een maand of twee. Inmiddels zijn we een half jaar verder en loopt hij gewoon heel anders, veel beter. Zo moeizaam als het in het begin ging, gaat het allang niet meer. Toen Lena net was geboren moest ik Ivan bijvoorbeeld nog wel eens van het asfalt plukken, troosten en in de kinderwagen terugzetten.quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:05 schreef Linda2205 het volgende:
Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het bevalt op deze manier...Ik geloof dat Claudia het ook zo deed in het begin, maar toch is overgestapt op een duo wagen. Ivan was natuurlijk wel iets kleiner toen Lena kwam...
Past het matrasje van je kinderwagenbak niet in die duo wagen? Is dat geen oplossing, dekentje erbij en klaar. En als het straks iets kouder is een voetenzak of winterpak.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 14:55 schreef mefke79 het volgende:
wij hebben ook zo'n soort duowagen hier staan, overgenomen voor bijna niets van een collega. Alleen, ik kan Tienus daar nog niet in kwijt, er zit geen nestje bij. Die collega zette de mc er gewoon in, dat kan natuurlijk ook. Hij is wel ideaal voor naar de dierentuin etc.
Ja, volgens mij wel. Van het voorste zitje weet ik het niet zeker, maar ik kan wel even kijken voor je.quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:47 schreef octopussy het volgende:
Claudia, bedankt voor het delen van je ervaring met de duobuggy. Kan je trouwens beide zitjes kantelen in slaapstand? Of hoe gaat zoiets?
De 4-rider is ook heel comfortabel heb er geen seconde spijt van gehad!quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Nou, als ik had geweten dat ik een tweede kindje wilde en ook zo snel dan had ik daar rekening mee gehouden in de aanschaf van mijn kinderwagen. Op een of andere manier hebben we er nooit bij stilgestaan dat we één kind niet genoeg zouden vinden.![]()
De 4-Rider ziet er mooi en comfortabel uit! En ook heel gezellig met twee kindjes.
+1quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:58 schreef wickie het volgende:
Buggypod kan ook niet![]()
Dat wordt waarschijnlijk toch een kidseat. En leren rugdragen met een baby.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Past daar wel een wieg op dan? zoals ik het nu zie lijkt deze alleen handig te zijn als je beide kinderen al kunnen zitten...quote:Op donderdag 4 augustus 2011 15:59 schreef Vlindur het volgende:
[ afbeelding ]
Urban
[ afbeelding ]
4-rider.
Ik vind het maar flauw
Ohw dat is normaalquote:Op zondag 18 september 2011 11:22 schreef Vlindur het volgende:
Hoort zo Jipster! En bij de Mutsy is het minimaal, moet je dat eens bij een Quinny doen![]()
Joolz toch? dat is zeker zonde!quote:Op zondag 4 december 2011 09:27 schreef Vanyel het volgende:
Wij kregen bij de babydump ook gewoon een maxicosi bij de wagen. Die mooooie wagen van 800 euro die we vervolgens veel te weinig gebruikt hebben..
Dus het maakt inderdaad niks uit of je nu 2011 of 2012 koopt!quote:De Maxi-Cosi Mura 2012 is technisch gelijk aan de Maxi-Cosi Mura 2011. Naast de nieuwe collectie kleuren is het design van de Maxi-Cosi Mura 2012 veranderd, de wielen en het gordelslot zijn vernieuwd.
De wielen zijn voorzien van zwarte velgen met een witte ring, die terugkomt in het gordelslot. De parasolclip is vanaf collectie 2012 inclusief bij aankoop van de Maxi-Cosi Mura.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Volgens mij zit daar geen levertijd op hoor. Wij konden 'm bij Van Asten in Tilburg zo meenemen.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:49 schreef SupremeEvil het volgende:
Halloo! Wij zijn aan het kijken voor de maxi cosi mura 4 (of 3, moet ik nog even vergelijken). Misschien beetje stomme vraag maar we vroegen ons af of die dingen ook een levertijd hebben? Of kunnen ze die zo uit een magazijn tevoorschijn toveren. Kleur maakt me overigens niet heel veel uit, 2011 model vind ik bestIemand nog een winkel in brabant waar ze die hebben? Lijkt me dat dat wel scheelt in prijs namelijk...
Je mag em zo meenemen bij Van Asten, maar ze kunnen em ook later leveren. En, mocht je niet veel om kleuren geven, ik heb nog een kinderwagenbak voor de mura te koop. Een blauwe met lichte bekleding.quote:Op maandag 9 januari 2012 18:49 schreef SupremeEvil het volgende:
Halloo! Wij zijn aan het kijken voor de maxi cosi mura 4 (of 3, moet ik nog even vergelijken). Misschien beetje stomme vraag maar we vroegen ons af of die dingen ook een levertijd hebben? Of kunnen ze die zo uit een magazijn tevoorschijn toveren. Kleur maakt me overigens niet heel veel uit, 2011 model vind ik bestIemand nog een winkel in brabant waar ze die hebben? Lijkt me dat dat wel scheelt in prijs namelijk...
Helaas, ik heb de Mima, maar heb er eerlijk gezegd wel een beetje spijt van. Na een paar weken gebruiken hing de kap al scheef en wij zijn er echt heul voorzichtig mee geweest. Ook loopt regelmatig een van de voorwielen vast en op gladde vloeren (winkels) rijdt hij ook niet fijn. Wel is hij supermooi en makkelijk in te klappen. Ik vind zelf de iCandy ook errug mooi trouwens, misschien bij de volgendequote:Op dinsdag 6 december 2011 12:19 schreef SacreCoeur het volgende:
Je hebt ook de Mima, lijkt mij het makkelijkst, mooist en stabiel.
Ook bij het winkelen.
Ik vind het een kruising tussen de icandy en joolz.
Lekker stevig.
Wij hebben nu een jaar de Easywalker Qtro in gebruik. We zijn er heel erg tevreden over en hebben hem inmiddels in de stad, bos, strand en de bergen gebruikt.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:05 schreef Handheld het volgende:
We zijn op zoek naar een kinderwagen. We hebben ons door het grote aanbod kunnen beperken tot drie kinderwagens. We zijn op deze kinderwagens gekomen door het lezen van ervaringen. Nu is het zo dat ook deze kinderwagens hun voor- en tegens hebben. Vandaar jullie advies.
Het gaat om de volgende kinderwagens:
Easywalker Sky
Maxi-Cosi Mura 3
Quinny Buzz 3 2012
Heeft iemand ervaring met 1 van deze kinderwagens of hebben jullie een andere suggestie?
Ps Ik wist niet dat kinderwagens zo duur waren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |