Vlindur, ik ben vorige week wezen kijken bij Babydump en dus ook gekocht. En dat heeft me drie kwartier gekost terwijl ik normaal heul makkelijk ben met dingen uitzoeken.
Iedere buggy heeft voor en nadelen, ik heb bij allemaal gekeken naar ongeveer dezelfde punten.
Kan hij plat en hoe makkelijk gaat dat?
Klapt ie makkelijk in en uit?
Is ie stevig en robust?
Prijs tussen de 80 en 175 euro.
En ik hou niet van rammelende wielen ed...
Het is wel, zo heb ik ontdekt, dat de duurdere buggy's ook daadwerkelijk sneller aan de eisen voldoen.
Koelstra rammelt, Chicco vond ik enorm lomp, Maclaren kon niet helemaal plat en was alleen in zwart/beige te verkrijgen (die buggy rijdt wel echt enorm soepel en lekker) Peg Perego had ik ook bijna gekocht, maar dan net een ander type, mooi,stevig en strak. Papa's en Mama's Cruise is ook een geweldig mooi ding, dat merk is een soort copy van Maclaren, maar net wat goedkoper.
Ik heb dus de Maxi-cosi Mila gekocht en ik vind het een vd beste aankopen tot nu toe voor mijn mupke. Wat ben ik blij met die buggy.

Hij is heel stevig, de MC kan er nu nog even op, er zit een regescherm bij, hij klapt echt heel eenvoudig en en is dan mooi klein, hij kan helemaal plat.
Enig nadeel is dat ie niet mee op de fiets kan vanwege zijn gewicht, maar dat was ik toch niet van plan.
Zapp en Nuna heb ik niet naar gekeken wegens, lelijk, laag en duur....